19-02-2021, 14:28 PM
(19-02-2021, 12:19 PM)v6sa Kirjutas:Kui sul rehv ikka teega mitte mingit pidamist ei oma, siis keeruline reisijast juhiks saada. Selline RV kaalub 2,5..3tonni (30-jalane) ja see mõjutab dünaamikat ikka märgatavalt. Arvan, et vastu sõitev rekka mõjutas samuti juhi tegevust - kokkuvõttes oli see mäe külg ilmselt parem valik kui oleks olnud kohtumine selle 18-rattalisega.(17-02-2021, 18:02 PM)zazik Kirjutas: Minu meelest oleks ta selle kurvi ära võtnud kui enne kurvi piduri lahti oleks lasknud.
...
Oleks-šmoleks. Sama hästi võiks väita, et õigeaegne gaasi lisamine piisavalt väikeses koguses oleks võinud ära õgvendada. Seejärel sirgelt maksimaalne pidurdus (ja kui läheb libisema, siis korda protsessi).
Paraku on seda kuratlikult keeruline ellu viia. Ma olen paar korda proovinud (küll tavalise kuulhaakega, mitte sadulaga) ja kõik on lõppenud ikka põllul. Ei suuda veojõudu doseerida nii täpselt.