Aiatraktori käivitamine
#21

Tsitaat:Opelil seda junni seal jagajas nimetatakse halli anduriks, aga ta ei ole klassikaline, pigem oleks õige nimetus impulsigeneraator.

Ja midagi ei põle seal maha, kui tavalise odava digimultimeetriga takistust mõõta.


Volkaril nimetatakse seda lihtsalt pöörlemisanduriks "speed refr. snsr"

Kas selles aetakse nüüd midagi segamini? Üks räägib aiast, teine aiaaugust. Halli põhimõttel töötavat andurit tõesti ei soovitata multimeeriga mõõta. Küll aga võib vabalt mõõta induktsioonandurit.
Olen ka kohanud kolmandat varjanti, mis osalilselt induktsioon ja osaliselt halliandur. St. induktsioonanduril on 3 otsa (pluss; miinus; signaal) ilma varjestust arvestamata. Kuis seda nimetatakse ei tea.

Nendel kahel on ka signaali kuju erinev.

Teemaksoleval peaks olema "ruutlaine" ehk square wave

Induktsioonanduri tunneb tavaliselt ära sellejärgi, et sisaldab magnetit.
Vasta
#22

Ma ei jaksa küll kõiki postitusi läbi lugeda, ärge mind selle eest näkku lööge.

AGA... endiselt, kas teemaalgataja on kirjeldanud, kuidas aju mass on lahendatud?
Selle puudusest nii mõnigi liigikaaslane lepingu lõpetanud.
Vasta
#23

(20-09-2016, 13:19 PM)Basilio Kirjutas:  Halva tuju maandamiseks võiks kodanikele olla eraldi teema, nimeks "poksikott", "kummituba" vms.  Toungue

Ära nüüd solvu, nukuke... Cool
Kui ma sind kuliibiniks nimetasin, siis ainult selle pärast, et ise ju ka nimetad end tondiks, kes teeb peedist pesumasina...(vaata oma kasutajanime allkirjateksti ja kuliibin seda ju tähendab)

Jah, kui ma oma postitust kirjutasin, loomulikult ma enne kontrollisin, milline see junn seal Astra jagajas välja näeb.
Hoolimata sellest kontrollisin, et siis kui neid Astra F-e veel poes müüdi ja G alles jooniste peal oli, olin ma Tallinna Opeli esinduse (siis oli Ascar) varuosapealik ning süvenesin väga isiklikult kõikidesse osadesse (vähemalt müügi topi esimese paarisaja hulgas olevatesse), aga pea 20a on möödas ja enam täpselt ei mäletanud.

Sina ei süvenenud.

Ja halva tujuga ma tavaliselt selliseid GFF-e ei tooda.... Toungue
Aga jah, õnneks on see valitud traktori mootor üks lihtsama küttesystemiga üldse, mis võib olla, ning sellise küljes vea leidmine pole raske.
Minuarust karpaga pilliga võib palju rohkem imelikke jamasid olla.


.......
Vasta
#24

Tänase päevaga väga palju targemaks ei saanud. Kuigi... Hommikul mõõtsin  jagajalt impulsse, võtsin jagaja veel maha et mugavam . Pumba relee töötas ilusti säde korralik aga impulsi kolmanda otsa pealt väja ei andnud. Lappisin sama targalt kokku tagasi. Mõõtsin veel aju ja jagaja vahel + ära. Järsku ei tea kust kohast ilmus jälle pihustile vool ja mootor läks ilusti käima. Isegi pihusti peal näitas kenasti. Töötas pikalt, suretasin teda välja ja käivitasin ja mingit probleemi ei ole. Ega see mind rõõmsaks ei teinud sest viga ju ei tuvastanud. Aga siis hakkas kuidagi tühikäigul ära vajuma. Pööretel töötas ilusti. Võtsin siis kruvika otsa ja koputasin kergelt kõik andurid ja releed läbi. Nii kui ecu-le turjapeale koputasin suri välja ja rohkem käima pole läinud.
Loomulikult andis siis tester ka saba ja nii ma polegi palju targemaks saanud. Kiskusin kaabeldused eelnevalt lahti jooksin neid mööda ja vaatasin et mingeid katkestusi pole.
Nädala lõpus saan vast teise aju siis saab  katsetada. Aju on seest väga korralik aga ega igale poole sisse ka ei näe.

Aju massi kota palju ei tea. Mass  tuleb talle sisse ja minuarust oli see korralik. Kuidas seda massi üldse korralikult mõõta?
Kõige arusaamatum on see et pihusti toide tuleb täiesti tühja koha pealt. Mingit loogikat pole.

Selle hall anduri kohta. Kas sel võib ka mingi selline anomaalia tekkida et ta töötab siis kui temale meeldib? Või on seal ikka nii et kui läbi siis läbi.
Vasta
#25

Tsitaat:Selle hall anduri kohta. Kas sel võib ka mingi selline anomaalia tekkida et ta töötab siis kui temale meeldib? Või on seal ikka nii et kui läbi siis läbi.
Pole veel sellist juhust olnud. Tavaliselt minestavad soojenedes (mootori töötades) või siis järsult - õhtul töötas hommikul mitte.
Vasta
#26

(20-09-2016, 20:31 PM)all111 Kirjutas:  Tänase päevaga väga palju targemaks ei saanud. Kuigi... Hommikul mõõtsin  jagajalt impulsse, võtsin jagaja veel maha et mugavam . Pumba relee töötas ilusti säde korralik aga impulsi kolmanda otsa pealt väja ei andnud. Lappisin sama targalt kokku tagasi. Mõõtsin veel aju ja jagaja vahel + ära. Järsku ei tea kust kohast ilmus jälle pihustile vool ja mootor läks ilusti käima. Isegi pihusti peal näitas kenasti. Töötas pikalt, suretasin teda välja ja käivitasin ja mingit probleemi ei ole. Ega see mind rõõmsaks ei teinud sest viga ju ei tuvastanud. Aga siis hakkas kuidagi tühikäigul ära vajuma. Pööretel töötas ilusti. Võtsin siis kruvika otsa ja koputasin kergelt kõik andurid ja releed läbi. Nii kui ecu-le turjapeale koputasin suri välja ja rohkem käima pole läinud.
Loomulikult andis siis tester ka saba ja nii ma polegi palju targemaks saanud. Kiskusin kaabeldused eelnevalt lahti jooksin neid mööda ja vaatasin et mingeid katkestusi pole.
Nädala lõpus saan vast teise aju siis saab  katsetada. Aju on seest väga korralik aga ega igale poole sisse ka ei näe.

Aju massi kota palju ei tea. Mass  tuleb talle sisse ja minuarust oli see korralik. Kuidas seda massi üldse korralikult mõõta?
Kõige arusaamatum on see et pihusti toide tuleb täiesti tühja koha pealt. Mingit loogikat pole.

Selle hall anduri kohta. Kas sel võib ka mingi selline anomaalia tekkida et ta töötab siis kui temale meeldib? Või on seal ikka nii et kui läbi siis läbi.

Sigade ette pärlite loopimise tunne on...
Aga eks targemad parandavad, nagu klassikud ütlevad.

See on ka üks põhjus, miks profid foorumites üldiselt oma kogemusi ei jaga.
Lihtsalt, pole kellega jagada.

P.S. Anomaalia mehed töötavad põhiliselt Area 51-s. Seal on nii, et vblla on ja vblla pole ka. Kurat seda teab...
Vasta
#27

Minu hinnangul see "täiesti tühi koht", kust masina kustumine tulenes e aju koputamine viitaks sellele, et mingi kontaktikala seal aju massil on. Ole hea ja võta suvaline juhtmejupp/traat ja pane ajutiseltki aju ja kere vahele. Vaata, mis saab.
Vasta
#28

Kuna bensiinimootorid ja nende elektroonika on minujaoks täiesti must maa ning sellest tulenevalt siin ka sel teemal sõna ei võta, siis peaks mainima et ikkagi on kogu see teema tragikomöödiana täiesti arvestatav käsikiri mille lugemine on teinekord parem kui Vahva sõdur Shveik või mistahes muu seiklusraamat... 
Kuna minu kokkupuude bensiinimootoritega piirdub käivitusmootoriga siis ei saa kahjuks abiks olla, aga Te laske samas vaimus edasi Wink  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#29

Praeguseks mootor käib ja masin sõidab. Kuna kõik mõõtmised viitasid et ajust impuls välja ei tule, viskasin aju üks õhtu paariks tunniks sügavkülma. Masin käivitus peale seda poolest pöördest. Tegin seda protseduuri veel paar korda läbi ja praegu on kõik ok.
See masin seisis väljas ja temperatuuri kõikumine ning  niiskuse osakaal olid suuremad kui tava auto puhul. Võimalik et kuskil oli mingi ebakooskõla mille külm ära klaaris. Teine variant on see et ta oli veakoode ja segast infot ta täis oli. 
Igaks juhuks hangin ühe nz. aju ka riiulisse.
Vasta
#30

(23-09-2016, 12:21 PM)all111 Kirjutas:  Praeguseks mootor käib ja masin sõidab. Kuna kõik mõõtmised viitasid et ajust impuls välja ei tule, viskasin aju üks õhtu paariks tunniks sügavkülma. Masin käivitus peale seda poolest pöördest. Tegin seda protseduuri veel paar korda läbi ja praegu on kõik ok.
See masin seisis väljas ja temperatuuri kõikumine ning  niiskuse osakaal olid suuremad kui tava auto puhul. Võimalik et kuskil oli mingi ebakooskõla mille külm ära klaaris. Teine variant on see et ta oli veakoode ja segast infot ta täis oli. 
Igaks juhuks hangin ühe nz. aju ka riiulisse.

Siit loo lõpetuseks ka teadmiseks järgmistele sama jamaga kohtuvatele: aju pistiku kontaktid olid osküdeerunud ja ei andnud korralikult ühendust. Ilmselt ajupistik on vihma käes olnud, originaalis on ta salongis sees. (peugeotid muidugi välja arvatud).
 Liigutamine parandas olukorra. (ajutiselt)
Külmkapp ei muutnud loomulikult midagi, pole kuulnud, et Alaskal autodel teised probleemid oleks, kui parasvöötmes...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne