D8E (Д8Э) süüde
#1
Tere,

Kas keegi oskab detailset nõu anda, kuidas kontrollida D8E (Д8Э) süütesüsteemi komponentide korrasolekut, st ennekõike mähiseid/poole? Tahan aidata sõbral võrri viisakalt käima saada. Saime alguses selle peale ostu ilusasti toimimagi, kuid ühel hetkel hiljem tal see peale mõningaid iseseisvaid muterdamisi enam ei käivitunud.  Kõik on mitu korda üle kontrollitud ja paistab visuaalis "nii nagu peab" - madalpingejuhe läheb kontaktidesse (sealt tulede voolu väljavõttu, massist isoleeritult, lisaks kondekas rööbiti sealt massi), teine juhe läheb massist isoleeritult välise süütepooli klemmile. Uued kontaktid peal. Kontaktid lühises ei ole. On tekkinud kahtlus, et üks poolidest on läbi , kas siis väimine või sisemises mingi osa... Kuidas kontrollida?  D4/5/6 poolide hingeseisundit suudan määrata igast asendist, aga D8E (Д8Э) tegemist ei ole olnud ja ei  tea, mis otsad omavahel missugust takistuse lugemit peavad andma .

Traktorimagneeto - EI
hiinaka kit, Novikov jm - ilmselt mitte, esmane soov on tal originaal toimima saada.

R
Vasta
#2
Ma loodan, et kõik asjad on kontrollitud ehk s.h. ka kondekas (minul on seal probleemid olnud, kui sädet pole)
Poolide kontroll peaks olema takistuse mõõtmisega - ühendad pooli otsad lahti ja mõõdad. s.h. võiks mõõta ka takistust massi suhtes - see peab olema siis lõpmatus, kui pool on lahtiühendatud.
Müün vanema Moskva M1A, MinskM1M jt asju
Ostan M103 ja K58 -le asju.
Vasta
#3
Küsimus D8E kohta - miks on mootoris oleval mähisel kaks eraldi otsa kui kõrgepinge tekitatakse välimises süütepoolis ?
Vasta
#4
http://photo.qip.ru/photo/orland-ua.phot...411784.jpg 
Siit saad vastuse ja pärit on sealt: http://www.mopedist.ru///forum/thread326-9.html
Vene keeles lugemist.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#5
(19-09-2016, 20:21 PM)rainer Kirjutas: Küsimus D8E kohta - miks on mootoris oleval mähisel kaks eraldi otsa kui kõrgepinge tekitatakse välimises süütepoolis ?

üks  ju  valgustuse  juhe .
Vasta
#6
aavu:  jah hea link! D8E-l on mootoris ainult primaarmähis (madalpinge -), ja nüüd sain aru, et kaks otsa selsamal mähisel seetõttu, et teise otsa vahel on mähises ilmselt siis juba sisseehitatud diood, mis laseb kasutada ainult üht poolperioodi, et tule süütamisel mootor ei kipuks seiskuma (D6 vana probleem) - seega dioodiga ots valgusvoolu ja tavaline ots kontaktidele.  Siit annab ka mingi kontrollimise juba välja mõelda.

Iceman: D6 mähisel on erinevalt D8E'st ükssama ots nii valgustuse kui ka kontaktide jaoks (D6 piibujuhtme klemm on teine teema ja on see, mis D8E'l seostub välise süütepooliga)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne