VW Golf II 2.6l V6
#41
Golf III ratstyle tuning jätkus täna õhtal...

Käisin kiskusin BBQ grillilt toru küljest ja kohendasin vähe turboka põlve
[Pilt: 011142784565271.jpg]

Edasi sai tehtud turbokale kõikssugugseid lahedaid üleminekuid ja ühendusi,. NO2 düüs on veel paigaldamata ja nippet näppet timmimist. Pidurivõimendile oleks kusagilt vaja vaakum välja võluda, võibolla piisab kui turpsi ja sissepritse vahelt põlvest võtta?

Igatahes tegin õlivoolikud turbokale ja ühendasin turboka vesijahutuse ära, kõik muud ühendused said ka tehtud ja nüüd vaja veel natuke seadistada ning siis tuli kolvile.


[Pilt: 0111427849e72bf.jpg]

[Pilt: 01114278511ea26.jpg]

[Pilt: 01114278539685b.jpg]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#42
(04-01-2018, 03:05 AM)mlsluik Kirjutas: ...
Pidurivõimendile oleks kusagilt vaja vaakum välja võluda, võibolla piisab kui turpsi ja sissepritse vahelt põlvest võtta?
...

Sõltub, palju Sul plaaitud ülelaaderõhk on.

Kui on 1 bar kandis, siis vist ei jaksagi pidurit vajutadaSmile

Pane hästi õlitatud koonusfilter ja võta vaakum enne kõrvitsat. Või keevita väljalaseksse ejektor.
Vasta
#43
Toitesüsteemi ja turbo vahel on ju ikka vaakum nagu ilma turbotagi. Peale turbot tekib alles rõhk, kui vile tööle hakkab.

OT: Kena jäme toru väljalaskeks on ka Jawa 638 tühi sumps


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#44
Ei tea kas sellisest ei piisaks  Big Grin
https://www.ebay.com/itm/DC12V-120kpa-5L...0005.m1851
Vasta
#45
Märkus õige, kui järjekord on sedapidine.
Vasta
#46
Nii... ärge kunagi tegelege tuuninguga kui ei ole kindel mis seisukorras mootor ise on..
Mõned korrad olen kiirendamas käinud selle raipega aga pikemat sõitu pole teinud, nüüd siis on selge et jahutusvedeliku kadu on mingi tõsisem probleem sellel mootoril. Väga plokikaant ei uurinud kui maas oli aga oleks vist pidanud. Big Grin Rolleyes

Panin hommikul siis hääled sisse, väga üle 3000 ei tahtunud pöördeid võtta, ok minu laiskus et ei pannud rihma märkide järgi paika vaid nii nagu enne oli. Selge, ajasin pilli sisse tagasi ja panin rihma paika. Video lõpus on siis pimedas tehtud video kui ajastus paigas ja viimased timmimised tehtud. Jahutusvedeliku udu jäi muidugi lõpuni ning sellega tuleb tegeleda hiljem. Kusagilt imeb jahutusvedeliku mootorisse kui turbokal survet taga pole.   Aga maanteel sai proovitud ja edasi astub mehisel, 13" ratastega teisega pidamist pole asfaldil ja võib rehve põletada... Big Grin Big Grin   Selle monopritsega mootori jaoks on see hea näitaja. Üsna ergas tundus olema kui sellega proovimas käisin.  Nüüd aga tuleb uuesti mootor pooleks võtta ja lähemalt vaatada milles asi, lõhnab mootorivahetuse järgi. Sest algeselt oli ka probleeme kuumaks minemisega, ajasin selle depiiliku mehaaniku süüks kes veepumbale rihma valepidi peale oli pannud, aga tundub et häda on kusagil sügavamal...



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#47
lausa lust vaadata kuidas meestel suurtes kogustes mõtetult aega võtta, aega mõtetult sisustamiseks Big Grin


Vasta
#48
(05-01-2018, 21:04 PM)Jossu Kirjutas: lausa lust vaadata kuidas meestel suurtes kogustes mõtetult aega võtta, aega mõtetult sisustamiseks Big Grin

Kui sul aega nende "möttetute" asjade tegemiseks üle ei jää siis teed midagi väga valesti Big Grin Big Grin Big Grin
Ainult möttekate asjadega tegelemine on igav Sad
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#49
(05-01-2018, 21:52 PM)impreza Kirjutas:
(05-01-2018, 21:04 PM)Jossu Kirjutas: lausa lust vaadata kuidas meestel suurtes kogustes mõtetult aega võtta, aega mõtetult sisustamiseks Big Grin

Kui sul aega nende "möttetute" asjade tegemiseks üle ei jää siis teed midagi väga valesti Big Grin  Big Grin  Big Grin
Ainult möttekate asjadega tegelemine on igav Sad



Teate vahel on mõnus millegi ajuvabaga tegeleda, kui ise kino ei tee kes siis veel. Vaba aega on mul ka piisavalt, koos suve ja talvepuhkusega tuleb mingi 7-8 kuud ikka kokku kui eestis olen.... koguaeg ei viitsi tõesti asjalike tegemistega end vaevata, vahest on hea välja lülitada ja lasta fantaasial lennata. Ksf impreza saab arvatavasti aru sellest. Big Grin  Selliste masinatega saab aga nalja alati palju, see ongi peamine.

Tööd teen selleks et elada, mitte vastupidi. Kui kõik aeg töölkäimise ja asjalike toimetuste peale ära kulub siis tasub elu üle järgi mõelda, esiteks kas sellist tööd on mõtet üldse teha ja kas need "asjalikud toimetused" on ikka nii asjalikud kui need näivad...  Mõelge sellepeale.
  Rolleyes Big Grin

Võibolla ei ole minu projektid siis enam nii väga mõtetu ajaraiskamine vaid mõninga mehe töö ja leib võib olla pigem mõtetu ajaraiskamine...

Golf aga on nüüd varuosade ootel, ei jäta jonni enne kui masin rajal on. Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#50
(05-01-2018, 21:04 PM)Jossu Kirjutas: lausa lust vaadata kuidas meestel suurtes kogustes mõtetult aega võtta, aega mõtetult sisustamiseks Big Grin
o.t.
Elul ongi vaid üks mõte: jätkuda, jätkata, paljuneda, kes kuidas nimetab Wink
Kõik muu liigitub selles valguses mõttetuks tegevuseks, mis on suunatud vaid eluspüsimiseks, parima kaaslase leidmiseks vms, et seda suurt mõtet täide viia.
st. antud juhul kvalifitseerub selline tegevus täiesti pädevaks. Kes/kellel on kiirem, tugevam, suurem sellel on paremad võimalused ja valikud Smile

/ot. lõpp.
Vasta
#51
(05-01-2018, 21:04 PM)Jossu Kirjutas: lausa lust vaadata kuidas meestel suurtes kogustes mõtetult aega võtta, aega mõtetult sisustamiseks Big Grin

Kui sa naudid raisatud aega, siis see ei ole raisatud aeg.
_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.
Inimesed koguge hetki, mitte asju!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne