Opel Ascona Irmscher 1988
#21
Iseenda tagant utsitamiseks kirjutan veidi juurde ning näitan ka mõnda pilti.

Kas selline poritiiva kinnitamine (kereliimi/mingi mastiksiga kaetud pleki puutepinnad) on eelmiste keretööde tegijail omalooming või tehti nii ka tehases?

[Pilt: FullSizeRender_1_.jpg]
Tähendab ilmselt luugi eemaldamist?
[Pilt: FullSizeRender_2_.jpg]
Tulemüüri ja põranda liitekoht on olematu, mõned roosteaugud põhjas ning eelmise lappimise uuesti tegemine on siin põhilised probleemid. Üleüldise korrosiooni kõrval muidugi.
[Pilt: IMG_2960.JPG]

Põhja alt veel pilte pole, kuid see on sama pruun nagu juba seestpoolt näha võib. Eemaldada on jäänud veel vana kütusepaak, kütusepumba majandus ning torud, käigukang. Pealtpoolt esimene ja tagumine klaas ning tagaluuk. Uksed tõenäoliselt tuleb ka eemaldada, kuigi see tundub mulle väga närvesööva tegevusena. Esipõll tuleb küljest puurida, et keregrilli normaalsem kinnitada oleks, teiseks on ta niikuinii ühes kohas avariiline, saab ühtlasi sirgemaks toksida. Enne keregrilli upitamist loomulikult ka toestus sisse.

Tuju tõstmiseks on ka hetkel täiesti mittevajalikku kraami juurde muretsetud. Samas kes teab kas neid siis leiab kui lõpuks vaja läheb.
[Pilt: IMG_3071.JPG]

Tunnistan, et areng on aeglane ning vahepeal üldse seisab, üritan vähemalt lähimad sammud ette valmis mõelda. Minu esialgne kere puhastamise plaan (soodaprits) tundub olevat igatahes mittesobiv, tuleb leida mingi muu moodus.
Vasta
#22
esitiibadel pole päris kereliim. Aga see tihendav mass on seal tõesti tehasest.
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#23
Tegevus jätkub vaikselt. See keregrill muudab mõne asja ikka hoopis lihtsamaks ja mugavamaks.
[Pilt: IMG_3233.JPG]
[Pilt: IMG_3236.JPG]
See kõik on minujaoks juba tume maa ja esimene kord kätt proovida. Mõistlikud soovitused on teretulnud.
Vasta
#24
tere. vaata,et sa jumala eest neid karpe niimoodi külge ei keevita,et ustega istumist ei kontrolli!!! Ja kui karbi võtad kastist välj siis ega see siis niimoodi auto külge ei pea minema!
Vasta
#25
...ja kontrolli enne maalritöid ka uste loksumist hingedes - kui loksub, siis tiftivahetus ei aita: tuleks eelnevalt +0,1..+0,5mm puuriga (ehk siis vast 8,1..8,5mm) üle puurida. Ma olen ses suhtes oma mõlema Opeli keretööde puhul kiirustanud ja selle tegevuse vahele jätnud ning pärast kirunud: ei mahu kultuurselt ja värvi kahjustamata koduste käsiriistadega ligi...
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne