International Harvester B-2275
#1

Kuna majapidamises oli tarvis ekskavaatorit, siis sai esialgu uuritud JUMZ-e, kuid kuna nendest sobivat ei leidnud, sai otsingut laiendatud ka lääne tehnikale. Nii sattusin peale antud isendile, mis tuli müüki kodu lähedal. Kuna esialgsed muljed olid head ja hind ka mõistlik sai masin ka koju ära toodud.
[Pilt: uc?export=view&id=1YvKybFbOM7uNiVJlzJ1j4hq_cj2NsKQonQ]
Tegemist siis teadmata aastal Inglismaal toodetud International Harvester B-2275 seerianumbriga 800. Masinal on IH BD144A neljasilindriline vesijahutusega diiselmootor, mille töömahtu 144 kuuptolli (ligikaudu 2.4 liitrit) ning võimsust 32.3 hobujõudu. Masin baseerub IH B-275 põllumajanduslikul traktoril. 

Ees on Rubery Owen-i B40-1 esilaadur ning taga Wain-Roy kaeveagregaat.

Eelmised omanikud on teinud erinevaid ümberehitusi. Neist peamised on: alalisvoolugeneraator vahetatud vahelduvvoolugeneraatori vastu, kabiini tõste u. 10 cm ning elektrisüsteemi ümberehitusega alustamine. Viimane tuleb endal lõpetada, toimib aku laadimine ja eelsüüteküünalde ahel. Ülejäänud on kõik ära lõigatud.

Suurim probleem hetkel roolivõimendi silindriga, mis ei taha kuidagi lekkimist lõpetada.
[Pilt: uc?export=view&id=1_ijRTnBoqSlcBX8DyKVRqHTj0mQxckmEjQ]
Tegemist suhteliselt keerulise süsteemiga, kus silindri sees klapp, mis reguleerib silindri liikumist. Roolisilinder koosneb välisest hülsist, kahest kuulliigendist, klapisüsteemist ja ühepoolsest hüdrosilindrist. Kuskilt nende vahelt lekib läbi väikese augu välises hülsis. Esialgu proovisin õnne remondiettevõttes Hüdrokran Peterburi teel, kuid nemad viga üles ei leidnud. Öeldi, et sellist silindrit, kus on klapid sees, pole nemad veel näinud. 

Jätkub...
Vasta
#2

Ilma töökorras eelsüüteküünaldeta masin ilma käivitusgaasita käima ei läinud, siis need said esimese asjana korda tehtud. Sellised nägi välja vanad:
[Pilt: uc?export=view&id=11XfEUsj0Lw5zZrSRKP94D8bqsjhU8Ifryg]
Asemele läksid sama tüüpi Febi 19287 küünlad. Tegemist on jadaühenduses küünaldega, mis tähendab, et kui üks küünaldest põleb läbi siis terve ahel katkeb ning eelsoojendust ei toimu. Plaan on elektrisüsteemi ümberehitusega ka eelsüütesüsteem ümber ehitada paralleelsüsteemiks, mis on töökindel ja soojeneb kiiremini.
Vasta
#3

Väga laheda välimusega pill  Cool .
Vasta
#4

Eelsüüteküünlad paistavad küll 1:1-le sarnased olema ühe teise briti legendaarse traktoriga... Rolleyes

[Pilt: IMGP7240.JPG]

Samasugune jadamisi lahendus kah. (küünlad vist olid 2,25Voldised?)
Kas pihusti ei ole sarnane?
Vasta
#5

(29-09-2016, 22:39 PM)vedur12 Kirjutas:  ...
Plaan on elektrisüsteemi ümberehitusega ka eelsüütesüsteem ümber ehitada paralleelsüsteemiks, mis on töökindel ja soojeneb kiiremini.

Soovitan soojalt. Kui ei raatsi jämedaid asendusi osta ja on juurdepääs treipingile, siis tasub teha ise vahehülsid sobivate odavate pulkade mõõdule. Ega sel pajal vahet ei ole, kuskohas täpselt see hõõguv ots seal kambris on. Peaasi, et on hõõguvpunane.

Aga muus mõttes haigelt lahe preparaat. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne