T-74 remont
#1

Kas smd 14 mootori rihmaratta tagust väntvõlli zimmerit on võimalik vahetada ilma radika eemaldamiseta?
Sellel traktoril on sahk ees aga aeglusti kohapeal käigukangi lükates käike ei tule. Kas annab kasti modifitseerida, et saaks aeglased käigud?
Terv.
Üllar

Seib on poldi poeg
Vasta
#2

(30-09-2016, 12:26 PM)stimpy Kirjutas:  Kas smd 14 mootori rihmaratta tagust väntvõlli zimmerit on võimalik vahetada ilma radika eemaldamiseta?
Sellel traktoril on sahk ees aga aeglusti kohapeal käigukangi lükates käike ei tule. Kas annab kasti modifitseerida, et saaks aeglased käigud?
Terv.
Üllar
Seal peab lisakast olema, see on lisavarustus.
Vasta
#3

(30-09-2016, 12:26 PM)stimpy Kirjutas:  Kas smd 14 mootori rihmaratta tagust väntvõlli zimmerit on võimalik vahetada ilma radika eemaldamiseta?
Sellel traktoril on sahk ees aga aeglusti kohapeal käigukangi lükates käike ei tule. Kas annab kasti modifitseerida, et saaks aeglased käigud?
Terv.
Üllar
Selle tihendiga on selline lugu, et seda ei pruugi seal ollagi kui on vana tüüpi mootor.
Algul oli seal õlitõrjekeere ja vildist seib ning siis tuli selline eripärane tihend kus kummist huul on kahe plekkseibi vahel, mis on paigaldatud seestpoolt ning seega otsakaant võtmata pole seal midagi teha.
Kaasaegsem versioon aga on klassikalise sk-tihendiga, mille saab väljapoole kätte.
Kas radikat võtmata saab?
Ilmselt jah, kui piisav motivatsioon on ja rihmaratas väga kõvasti vända otsas ei ole.
Selle ratta kangutamisega peaks ette vaatama sest oma kogemusest on võimalik see nii ära murda, et väntvõlli otsa jääb silindriline osa sisse, mida kaant võtmata kätte ei saa.
Aeglaste käikudega on aga selline lugu, et see peaks kangi maha võtma ja vaatama, kas sinna самый медленный alla on liugur sisse pandud või kork ees.
Kui seal midagi pole, siis on vaja kasti lisada võll, laagrid, 2 hammasratast, kahvel ja liugur.
Saadavus on aga pika miinusega sest neid jõuti vähe toota ja ehk ühel viiekümnest oli aeglusti.
https://obyava.ua/ru/hodoumenshitel-74-3...59837.html
Siin on pilt vajalikest asjadest, kuid see on ka kõik mida saada on.
Mingit lisakäigukasti ei käi T-74 vaid T-75 ja neil kahel traktoril pole peale mootori ja roomikulülide suurt ühist.
Vasta
#4

See peaks siis olema jooniselt 99  kahvel nr 98 (multiplikaator) lk 267 T-74Instruktsijapoekspluatatsii1965.pdf
Vasta
#5

(13-12-2020, 15:55 PM)2715 Kirjutas:  ... Mingit lisakäigukasti ei käi T-74 vaid T-75 ja neil kahel traktoril pole peale mootori ja roomikulülide suurt ühist.
T-75 https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2-75 ju haruldus, mina pole seda oma silmaga näinud. Äkki mõtled DT-75?
Vasta
#6

Infoks - seema algatati 4 aastat tagasi ja algataja ise on viimati siin foorumis käinud 2 aastat tagasi. Tõenäoliselt ei ole vaja õpetussõnadega üle pingutada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#7

(16-12-2020, 10:14 AM)isandpauk Kirjutas:  Infoks - seema algatati 4 aastat tagasi ja algataja ise on viimati siin foorumis käinud 2 aastat tagasi. Tõenäoliselt ei ole vaja õpetussõnadega üle pingutada.

Probleem on sellegipoolest aktuaalne.
Vasta
#8

Mul on T-74 raamat pakkuda. Kel huvi?
Vasta
#9

(17-12-2020, 23:19 PM)I.A Kirjutas:  Mul on T-74 raamat pakkuda. Kel huvi?

Mis aasta ja mis keelne?
Vasta
#10

Mure t-74 käivitusmootoriga - ehk mõni kogenum oskab soovitada, kas piisab kui läheneda ülemisele otsale (kolb-silinder) või tuleb täitsa seibideks võtta?
Sümptomid on sellised, et käib ringi täiesti vabalt ja ilma kompressioonita jõuab starter teda ringi ajada kiirelt, pikalt ja muretult ilma ühegi kahtlase hääleta.
Kui käivitada, siis käivitumisel tõmbab mootori kinni hetkega ja nii, et starter enam ringi ei jaksa ajada.
Starteri avast heebliga kangutades pääseb mootor uuesti liikuma ja kõik jälle korras kuni järgmise käivituseni.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#11

(16-08-2021, 09:53 AM)isandpauk Kirjutas:  Mure t-74 käivitusmootoriga - ehk mõni kogenum oskab soovitada, kas piisab kui läheneda ülemisele otsale (kolb-silinder) või tuleb täitsa seibideks võtta?
Sümptomid on sellised, et käib ringi täiesti vabalt ja ilma kompressioonita jõuab starter teda ringi ajada kiirelt, pikalt ja muretult ilma ühegi kahtlase hääleta.
Kui käivitada, siis käivitumisel tõmbab mootori kinni hetkega ja nii, et starter enam ringi ei jaksa ajada.
Starteri avast heebliga kangutades pääseb mootor uuesti liikuma ja kõik jälle korras kuni järgmise käivituseni.
Kõlab,nagu starter pooks kinni, kas pendiks tuleb tagasi või jääb ühendusse hammasvööga? Väntvõll võib olla kepsu tapist loksuga, pole sellist probleemi ise kohanud, kuid vanad õliste puhvaikadega tegelased on rääkinud.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#12

Starteris pole viga. Kui starteri ära võtan, on mootor jätkuvalt kinni. Nagu kirjutasin, siis starteri avast heebliga kangutades saan mootori jälle liikuma ja käib jälle vabalt kuni järgmise käivituseni.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#13

Mõni laager hakkab ära minema. Kuulid jooksevad seistes ühte nurka kokku.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#14
Car 

Viska see möliseja sealt pealt minema , tavaline 3,2kw starter tõmbab ju selle looma ilusti käima.See  kanderakett  pole iseenesest halb  asi kui ta  va rsk ei lõugaks nii kõvasti et  kõik  kohe kuulevad mitme km raadiuses    kui traktorit käivitad,  Jube asi jube asi.?
Vasta
#15

SMD mootoril pole see starteri peale ehitamine niisama ettevõtmine. 
Õlifiltrid vaja teisele poole mootorit tõsta. 
Õlipumbast tulev toru teine vaja panna...

Aquila captas non muscas.
Vasta
#16

(16-08-2021, 17:22 PM)isandpauk Kirjutas:  Starteris pole viga. Kui starteri ära võtan, on mootor jätkuvalt kinni. Nagu kirjutasin, siis starteri avast heebliga kangutades saan mootori jälle liikuma ja käib jälle vabalt kuni järgmise käivituseni.

Kepsu alumine laager laiali, samad sümptomid mitmete 2t mootoritega nähtud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne