Omavalmistatud aiatraktor
#1

Tere! sai siis omale selline riistapuu kodu veetud : http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/sets/1462223 
Mootoriks on tal ZID 4,5 õnnetu rihmülekanne ja Bulgaaria tõstuki sild koos käigukasti ja siduriga. Endal on plaanis talle peale istutada VW 1.6 diisel koos käigukastiga.
Vasta
#2

Rihmaga künnitraktor Big Grin
Niidukitelgi probleeme. Samas suur osa tundub olevat pandav, niipalju kui piltidelt aru saab.
Edu projektiga!
PS lingid tuleb siin keskkonnas miskipärast eraldi reale panna

http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/sets/1462223

Näe, töötabki!

EDIT: krt nüüd ei tööta siis ka kui enne ja pärast tühi rida jätta

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/sets/1462223
Vasta
#4

Tegelikult peaks teemaalgataja link ka töötama, korrektselt pandud. No ei tööta Sad
Saatsin adminnile abipalve, ärme rohkem sodi siin.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(03-10-2016, 21:14 PM)Marko Kirjutas:  Tegelikult peaks teemaalgataja link ka töötama, korrektselt pandud. No ei tööta Sad
Saatsin adminnile abipalve, ärme rohkem sodi siin.

[Pilt: 11054136785e1c.jpg]
näitab küll
Vasta
#6

Nii traktoriehitajad ,andke end nüüd näole!
 Oleks vaja veidi nõuandeid. Kumb variant oleks parem ,kas mootorist otse tuua võll (Volkari mootoril jätan alles sidurikoja,hooratta ,korvi ja ketta) välja ja läbi ketiratta Balkancari käigukasti(Balkancari kastil on sidur küljes)külge ühendada? Variant 2 Volkari mootorile panna pooltelg(sidurikojast tuleb võll välja kuhu kinnitub pooltelg) ja see siis kinnitada Balkancari käigukasti võlliga. Või variant 3 Volkari mootoril säilitada 5.käiguline käigukast ja sealt kantakse jõud läbi pooltelje Balkancari käigukasti. Sain natuke infot , et tollel Balkancari kastil 3 käiku+reevers. Sai täna ühe töökaaslasega veidi vaieldud.Töökaaslane pakkus mulle ,et variant 2 kõige parem (samas tekib kiiruste kohta küsimärk see Balkancari ülekanni pidi olema maru kiire). Ehk leidub siin kedagi kes oskab selle silla ja käigukasti kohta sõnavõtta.
Vasta
#7

(05-10-2016, 18:07 PM)Sabaton1989 Kirjutas:  Nii traktoriehitajad ,andke end nüüd näole!
 Oleks vaja veidi nõuandeid. Kumb variant oleks parem ,kas mootorist otse tuua võll (Volkari mootoril jätan alles sidurikoja,hooratta ,korvi ja ketta) välja ja läbi ketiratta Balkancari käigukasti(Balkancari kastil on sidur küljes)külge ühendada? Variant 2 Volkari mootorile panna pooltelg(sidurikojast tuleb võll välja kuhu kinnitub pooltelg) ja see siis kinnitada Balkancari käigukasti võlliga. Või variant 3 Volkari mootoril säilitada 5.käiguline käigukast ja sealt kantakse jõud läbi pooltelje Balkancari käigukasti. Sain natuke infot , et tollel Balkancari kastil 3 käiku+reevers. Sai täna ühe töökaaslasega veidi vaieldud.Töökaaslane pakkus mulle ,et variant 2 kõige parem (samas tekib kiiruste kohta küsimärk see Balkancari ülekanni pidi olema maru kiire). Ehk leidub siin kedagi kes oskab selle silla ja käigukasti kohta sõnavõtta.

No mina teeksin kolmanda versjooni.Mida rohkem käike eriti madalaid seda parem.
Vasta
#8

Kolmanda variandiga on veel kaks varianti. Kas fikseerid teise poole pooltelje osa kuidagi poltidega vms kinni, siis saad vastaspoolest 2x kiirema ülekande. Kui aga vaja aeglasemat ülekannet, siis võtad käigukasti pooleks ja keevitad diffri kinni.
Vasta
#9

(05-10-2016, 18:56 PM)Romka Kirjutas:  Kas fikseerid teise poole pooltelje osa kuidagi poltidega vms kinni, siis saad vastaspoolest 2x kiirema ülekande.

Mis valemiga see õnnestub?Ise keevitaksin satid kokku.
Vasta
#10

Kusjuures mulle endale meeldib ka see 3.variant muidu läheb liiga kiireks see aparaat ,aga mul vaja jõumasinat. Tagarehvideks tulevad vanad mahakantud Unimogi rehvid millel minujaoks mustrit küll ja veel. 12,5"(31,75 cm) on laiust, kõrgust 102 cm ja istuvad ilusti 20" velje otsa.Ette tulevad ajutiselt Tz4k rehvid eks kunagi hiljem natu laiemad pastlad.Samas kui ma kasutan Vw enda käimakasti ja sidurit siis mul pole mõtet hoida seal seda Balkancari sidurit see tuleb jäigaks teha.
Vasta
#11

(05-10-2016, 19:19 PM)muska71 Kirjutas:  
(05-10-2016, 18:56 PM)Romka Kirjutas:  Kas fikseerid teise poole pooltelje osa kuidagi poltidega vms kinni, siis saad vastaspoolest 2x kiirema ülekande.

Mis valemiga see õnnestub?Ise keevitaksin satid kokku.
See difri teise poole kinni panemine ei ole kindlasti hea mõte. Esiteks läheb ülekanne liiga kiireks, ja teiseks ei kannata need difrid sellist kasutust pikalt. Tuttav kaskadöör nii tegi vaatamatta minu hoiatustele ja sai jagu nii volkari 1,6 disla kastist kui ka vectra omast.
Selles suunas ainuõige lahendus difri kinni keevitamine. Endal tehtud ja töötab siiani.
Vasta
#12

Ära kaota teist sidurit ära! Peale esimest kasti saad jõuvõlli võtta, siis on teise kasti abil võimalik mõnda kiirust ka valida ja saad käiku vahetadailma jõuvõlli seiskamata.
Ehk said aru?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#13

Sain! nv teen pilti ka. Mul tuleb arvatavasti sinna vahele veel hüdropump(see juba paigas vaja ainult kett paigaldada).
Vasta
#14

Minu omal on opeli mootoril originaal kast küljes. Differ on lukus ja veovõlliga on toodud läbi kahe hammasratta (ketiga  ja stabiliseeriva hammaka) kaudu vedu Gaz 53 kasti. Käike on kasutada palju. Mootori küljes oleval kastil on mingi käik paigas ja teisega saad siis valida parajat.
Vasta
#15

Tere
On au tunda selle traktori konstrueeriat. Vanem härra töölt ikka meenutab kuidas kavrossi sinna esiveljele häsrti sobis. Selle rihma asemel oli algselt haspli variaator aga kuna mootor jäi lahjaks suurema
ülekande puhul loobus sellest variandist. Muidu oli saanud kodus kõik selle rihmaga tehtud. Loobuski traktorist kuna ei olnud sellel ajal midagi paremat selle õnnetu mootori asemel panna.
Vasta
#16

Sai see nädalavahetus käidud "rüüstamas" üht Kuusakoski minevat Audi 80 B4-ja. Sain rikkamaks 90A genekaga, roolivõimuga, ja kogu roolisüsteemiga, radiaatoriga. Millaski lähen sellele Audi tagasillale järgi, hea talasild on. Suht lihtsalt annab sellest järelkäru valmistada.Huvitav on see ,et see Audi on bensukas aga roolivõimu pump sobob 1:1-le mu diiselmootorile otsa isegi poldiaugud olemas ja keermestatud. Järgmine nädalavahetus üritan selle diiselmootori lõplikult raamile kinnitada.
Vasta
#17

Hüdropumpa ära sidurist tahapoole pane. Pane parem väntvõlli otsa. Ma oleks sellise lollusega äärepealt hakkama saanud, aga targad inimesed siin andsid head nõu Big Grin. Kui praegu mõtlen, siis ei kujuta ettegi, et sidur all hüdraulikaga toimetada ei saaks. Mul veel hüdrorool ka. Tee kõigepealt selgeks, et mis ülekandearvud praegu on. Kasvõi tõsta üks ratas üles ja aja käega ringi. Aga pea silmas, et nii teeb üks ratas täpselt poole rohkem ringe Smile. Ja mida vähem kette, seda õnnelikum oled. Arvatavasti pead ka esisilda madalamale laskma kui taha suured rattad paned.
Vasta
#18

Mõlemad pumbad tulevadki enne sidurit. plaan kunagi see Audi roolilatt kasutusele ka võtta.
Vasta
#19

Väheke progressi ka. https://fotoalbum.ee/photos/Renegades/110715053/
Laagripuki tegin ümber,rihmülekande koristasin ära,vaheülekanne käigukastide vahel tuleb ketiga(Vedaval ketirattal on 14 hammast ja läbimõõt 92,5mm ja veetaval 24 hammast läbimõõt on 155mm).Ootan soojemaid ilmasid ,et mootori kronsad ehitada, rehvid vahetada, esiratta veljed ringi teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne