Tsisterni Projekt: uaz 3151201.1991
#1
Tere! Olen kaua foorumist eemal olnud mõtlesin, et kajastaks ka enda projekti siin, Kunagi sai ostetud üks kehvas seisus uaz, mida on olnud plaanis korrastama hakata, kuna maal on sellist autot hädasti vaja siis, saigi diil tehtud, tuli ta mu kätte odavalt ja loomulikult teadagi miks, nimelt auto on väga viletsas seisus. oli kere millel plekkuut mäda, esiklaasid mõrased, esituli katki,mootor koos... Mõned pildid ka siis seisukorrast, Autot ei ole plaanis originaali taastada, vaid teha ta väliselt korda, ning samamoodi sisu ja mootor+sillad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#2
Keretööde jätk: Miilitsakong sai eemaltatud,nagu eelnevalt mainitud oli tegu üpris mäda asjaga , ning sai alustatud keretöödega, Teen,tegin sellist asja esimest korda. Pilt 1,asi tundub noore huvilise jäoks üpris masendav.. Kuna puudus liivaprits sai kere haljastatud traatharjaga ja see on üpris tüütu ja aeganõudev tegevus, ise soovitan kasutada kaitseprille ja kindaid.  Järgmine jama tekkis ustega kuna nood ikka nii läbi roostetanud ,et tagasi kuidagi neid sellises konditsioonis, ette panna ei saa, seega tuli ette võtta keevitustööd. Jätkub..


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#3
(13-10-2016, 04:43 AM)Tsistern Kirjutas: ... Kuna puudus liivaprits sai kere haljastatud traatharjaga ja see on üpris tüütu ja aeganõudev tegevus, ise soovitan kasutada kaitseprille ja kindaid...

Ise proovisin ka kunagi traatharjaga tervet mosse kere puhastada, tohutult aeganõudev tegevus ja sügavaid roostepesi/ nurgataguseid ei saanud kätte. Efektiivsuse (rooste täielikum ja ka nurkadest eemaldamine) ja ajakulu (palju kiirem) suhtes soovitaks siiski liivapritsi viia.

Samas kui nii põhjalikult masinat plaanis teha pole siis lihtsalt harjaks/lihviks lahtise rooste ja värvi maha ning kataks mitmeid kordi roostemuunduriga. Vana värvi ja rooste puhastamiseks soovitaks ise tegelt pigem lamellketast (suure terasuurusega) kui traatharja. Võtab palju efektiivsemalt (pole vaja nii kaua ja tugevasti 1 koha peal nühkida) ja kestab ka päris kaua.

Aga muidu edu masinaga!
Vasta
#4
Tänan Kasutaja Mossepower,eks see asi ongi tegelikult nii, eks siin teemas saab ka seda lõpptulemust kindlasti näha! Roostesurm on,oligi selle projekti puhul abiks.
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#5
Ja vahepeal said uked valmis,mõni pilt ka, Keevitatud sai täistraadiga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#6
Ei tehta küll näituseautot, kuid lihtsalt info pärast mainin, et rellakaga puhastades (olgu seal siis traathari või jämedateraline lamell otsas) ning sinna otsa kruntides hakkab vähegi kehvades tingimustes asi kiiresti ussitama. Rellakal on pöörded lihtsalt niivõrd kõrged, et ka jämeda teraga lamell sisuliselt poleerib pinna ning värv sinna korralikult ei nakku.
Asi saab kõvasti parem, kui haljas pind käsitsi liivapaberiga karedaks teha, kuid tihtipeale tekib küsimus, et kas antud lisapingutus on lisa ajakulu väärt.
Vasta
#7
(13-10-2016, 15:42 PM)qwerty009 Kirjutas: Ei tehta küll näituseautot, kuid lihtsalt info pärast mainin, et rellakaga puhastades (olgu seal siis traathari või jämedateraline lamell otsas) ning sinna otsa kruntides hakkab vähegi kehvades tingimustes asi kiiresti ussitama. Rellakal on pöörded lihtsalt niivõrd kõrged, et ka jämeda teraga lamell sisuliselt poleerib pinna ning värv sinna korralikult ei nakku.
Asi saab kõvasti parem, kui haljas pind käsitsi liivapaberiga karedaks teha, kuid tihtipeale tekib küsimus, et kas antud lisapingutus on lisa ajakulu väärt.

Kuna masin sai kaetud roostemuundriga siis käisin haljad plekid üle ka liivapaberiga.
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#8
Järgmise tööna läks masin õue ja sai mitu kihti buvanolsi kerele peale kantud ,ees ootamas kõige tüütumad kruntimis ja pahteltamistööd.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#9
See tundub ikka väga tõsine tegevus olema. Eelmised teemad olid  sul nagu tuul.
Vasta
#10
(13-10-2016, 16:13 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: See tundub ikka väga tõsine tegevus olema. Eelmised teemad olid  sul nagu tuul.

Tänud! Big Grin
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#11
Kuna olen hetkel tõbine, siis näitaks veel progressi natuke. kõigepealt sai masin krunditud, siis alustasin pahteltustöödega. kõige probleemsem oli parem tagumine tagatiib, mingil ajahetkel oli masin käinud metsas ja oli tiib päris ära lõmmitud, ja peale selle siis ülemine serv mis oli plekkuudi kinnitamisel lastud neetidega plekk pleki peale, peale kuudi eemaldamist, neetide puurimist ja lõikamist nägi tiib selline välja, et jube.. Aga sai siis enavähem tiib siledaks pahteltatud, töö võttis omajägu aega sest osa sai tehtud käsitisi ja osa taldlihvijaga igatahes 8h läks ära ja järgmisel päeval tegelesin veel selle inetu tiivaga,peale selle jama läks seda pahtlit  sinna ikka korralikult... Kui tiib oli siledaks lihvitud sai ta uuesti kruntvärviga kaetud, olin tulemusega rahul. kapott oli sama suur murelaps, kuid ajasin suuremad lohud täis ja lihvisin ära. Tuleb sellest nagunii rohkem lõbusõidu kui ka puude vedamise masin, sahk on plaanis ka ette ehitada. Samuti võtsin, ette esituled ja tegin korda, sai pandud uued klaasid jne. Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#12
Vahepeal, õnnestus saada, mõned jupid, ja sai pinnitud üks lehtvedru ära, Kas kellegil siit foorumist oleks Rullpinki millega saaks vedrusid ilusti kaardu ajada? Alasipeal võtab meeletu aja, siiski üks vedru on valmis ja 3 tk on ootel, vanad vedrud on sirgeks vajunud aastatega.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#13
Loodan, et sa neid vedrusid külmalt ei kolgi/rulli.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#14
Ei kolgi. Kui kellelgil on ideid kuidas asja lihtsustada siis palun tooge oma ideed lagedale. Ja nüüd siis tuleb postitus, mida kindlasti palju näha juba tahaks, Masin Värvitud, palun avaldage arvamust, kuidas tehtud on. Sellinev ta siis sai. Mootori kohta tuleb veel juttu, sest präegu on käsil uue südame koostamine.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#15
Hmm-milline tempo!
Vasta
#16
(13-10-2016, 22:44 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Hmm-milline tempo!

Tegelikult tempo on olnud aeglane, aga parem ju ongi , ennem masin valmis teha ja siis postitada foorumisse, jutt ja pildid. Selle uazi puhul ei saa rääkida projekti poolelijätmisest, sest minusilmis on tegu väga huvitava autoga, seega võiduka lõpuni!  Smile
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#17
Vahepeal sai, natuke nokitsetud, pisiasjade kallal, sai tehtud üks puidust näidikuplokk koos näidikutega ja natuke värvitud, sisse sai muretsetud volvo istmed. Lisaks sidurikojast pilt, eks targemad saavad kindlasti, kojast ja mootoriplaanist aru, loodan ,et maha ei lööda . Küsimus ka, millise lääne masina radikas sobiks panna originaali asemele, ja kas pleksiklaasi oleks mõtekas kasutada esiklaasi asemel? originaal klaasid on purud. Sad


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#18
Vaevalt et originaal esiklaas nii suur haruldus on et tasuks pleksiga jamama hakata, pealegi ülevaatuselt sa niikuinii läbi ei saa sellisega. Kui ÜV-le minna plaanis ei ole siis ei saa ma aru miks nii põhjalik värvieeltöö on tehtud, metsa oleks niisama ka kõlvanud ju  Big Grin
Vasta
#19
Siit saad enda omale reduktorsillad ja ehk veel mõned varuosad. https://osta-ee.postimees.ee/uaz-469-soj...src=search
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#20
(14-10-2016, 18:42 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Vaevalt et originaal esiklaas nii suur haruldus on et tasuks pleksiga jamama hakata, pealegi ülevaatuselt sa niikuinii läbi ei saa sellisega. Kui ÜV-le minna plaanis ei ole siis ei saa ma aru miks nii põhjalik värvieeltöö on tehtud, metsa oleks niisama ka kõlvanud ju  Big Grin

Sellises seisus oleks asi, inetu ja jube olnud, metsa minek ei tähenda seda, et seal masin kohe ära lömmitakse. Tahtsin asja korralikumalt teha ja tegin ka eeltööd.pealegi kere tahtis saada keevitust, tagaistujate jalgealune sai uus tehtud,tagatiib sai remonditud,uksed jms ka. Smile
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne