Tsisterni Projekt: uaz 3151201.1991
#61
Tere, väga palju pole jõudnud autot teha, roolikarp hakkan vaikselt oma kohta leidma, mootori kinnitused peaegu valmis, see nädalavahetus proovin äkki raamiosa kõik kokku saada ja siis saab kere peale panna, selleks on vaja leida vedrukammitsad, teha summutid, gardaanid alla panna.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#62
Olenemata  koledast ilmast sai nädalavahetusel siiski veidi nokitsetud. Kas kellegil vedeleb 53 karbussi korpust?  nimelt mul segusiibri ja kiirenduspumba vaheline hoob puudu. Kes saab aidata siis kiri ps.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#63
Edu Hr. Tsisternile, aga mul paar kahtlust ka selle 53 mootori suhtes. Tegu ikkagi veoauto mootoriga, võimsus nigelake, ainult 85 kw aga samas ma usun bensiini kulu suurem, kui mul ZIL 4104-l (27 l-100 km-le). Äkki oleks pidanud seda mootorit ennem forsseerima, st. tõstma surveastet, paigaldama efektiivsema süüte süsteemi ja karburaatori. Või hoopis Tshaika mootori, mis muidugi oma kallidust arvestades jälle ei tasu raisata UAZ peale. Ma muidugi ei tea milleks see auto tulevikus mõeldud on aga isiklikult oleks küll mõtelnud mingi Lääne kasutatud Diisli peale, mida lääne lammarites küllalt mõistliku hinnaga saada ja kui diisel ei meeldi, siis V6 bentsukas (VW) oleks ka etem variant. Aga see on minu arvamus, igatahes edu.
Vasta
#64
(01-11-2017, 00:02 AM)Formika Kirjutas: Edu Hr. Tsisternile, aga mul paar kahtlust ka selle 53 mootori suhtes. Tegu ikkagi veoauto mootoriga, võimsus nigelake, ainult 85 kw aga samas ma usun bensiini kulu suurem, kui mul ZIL 4104-l (27 l-100 km-le). Äkki oleks pidanud seda mootorit ennem forsseerima, st. tõstma surveastet, paigaldama efektiivsema süüte süsteemi ja karburaatori. Või hoopis Tshaika mootori, mis muidugi oma kallidust arvestades jälle ei tasu raisata UAZ peale. Ma muidugi ei tea milleks see auto tulevikus mõeldud on aga isiklikult oleks küll mõtelnud mingi Lääne kasutatud Diisli peale, mida lääne lammarites küllalt mõistliku hinnaga saada ja kui diisel ei meeldi, siis V6 bentsukas (VW) oleks ka etem variant. Aga see on minu arvamus, igatahes edu.

Tere! ei vaidle vastu, tegelikult pidigi tulema sellele mootorile uus süüde, uus karburaator ,jms aga aja puuduse tõttu pole aega sellega tegeleda, samuti pole vaba raha niipalju. Saab näha mis tegu ja nägu see asi olema saab. Tänud! Iseenesest see mootor peaks päris heas korras olemas kõikides silindrides oli surve 10. pealegi see mootor kukkus kätte nii odavalt, seega katsetada ju võib Big Grin
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#65
(01-11-2017, 00:12 AM)Tsistern Kirjutas: Tere! ei vaidle vastu, tegelikult pidigi tulema sellele mootorile uus süüde, uus karburaator ,jms aga aja puuduse tõttu pole aega sellega tegeleda, samuti pole vaba raha niipalju. Saab näha mis tegu ja nägu see asi olema saab. Tänud! Iseenesest see mootor peaks päris heas korras olemas kõikides silindrides oli surve 10. pealegi see mootor kukkus kätte nii odavalt, seega katsetada ju võib Big Grin
 Aga 53 on ju ehitatud 76-le bensiinile, kuidas selle lahendad?
Vasta
#66
(01-11-2017, 00:22 AM)Formika Kirjutas:
(01-11-2017, 00:12 AM)Tsistern Kirjutas: Tere! ei vaidle vastu, tegelikult pidigi tulema sellele mootorile uus süüde, uus karburaator ,jms aga aja puuduse tõttu pole aega sellega tegeleda, samuti pole vaba raha niipalju. Saab näha mis tegu ja nägu see asi olema saab. Tänud! Iseenesest see mootor peaks päris heas korras olemas kõikides silindrides oli surve 10. pealegi see mootor kukkus kätte nii odavalt, seega katsetada ju võib Big Grin
 Aga 53 on ju ehitatud 76-le bensiinile, kuidas selle lahendad?

Eks mingiaeg tuleb siis kaant mahavõtta. Big Grin, ehk siis hakkab paremini käima
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
#67
(01-11-2017, 00:24 AM)Tsistern Kirjutas: Eks mingiaeg tuleb siis kaant mahavõtta. Big Grin, ehk siis hakkab paremini käima
Soovitan soojalt seda teha, millike kaantest maha, väheneb detoneerimine, tõstab võimsust ja väheneb kütuse kulu. Samas loodan, et klappe ei pea vahetama, Muidugi, palju sa temaga ikka sõidad. Alla 20 l sajale on sul seda kulu raske saada. Eelnevast elust mäletan, et 53 norm oli kuskil 30L/100km-le
Vasta
#68
(01-11-2017, 00:33 AM)Formika Kirjutas: Soovitan soojalt seda teha, millike kaantest maha

GAZ24 mootoril erines plokikaane kõrgus 3mm erinevate bebsiinide tarbeks.
V-kujulisel mootoril on see teema natuke keerulisem teha kui poldid ja visiit freespingi juurde, sisselaskekollektori muutused ka vaja teha ja see sinder on ruumiline Smile
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#69
(01-11-2017, 00:49 AM)Marko Kirjutas:
(01-11-2017, 00:33 AM)Formika Kirjutas: Soovitan soojalt seda teha, millike kaantest maha

GAZ24 mootoril erines plokikaane kõrgus 3mm erinevate bebsiinide tarbeks.
V-kujulisel mootoril on see teema natuke keerulisem teha kui poldid ja visiit freespingi juurde, sisselaskekollektori muutused ka vaja teha ja see sinder on ruumiline Smile
Markol tuline õigus, aga tean, et ilma probleemideta saab maha võtta 1mm. Et saada paremat efekti tuleb juba ämbliku kallale minna.
Vasta
#70
(01-11-2017, 00:12 AM)Tsistern Kirjutas:
(01-11-2017, 00:02 AM)Formika Kirjutas: Edu Hr. Tsisternile, aga mul paar kahtlust ka selle 53 mootori suhtes. Tegu ikkagi veoauto mootoriga, võimsus nigelake, ainult 85 kw aga samas ma usun bensiini kulu suurem, kui mul ZIL 4104-l (27 l-100 km-le). Äkki oleks pidanud seda mootorit ennem forsseerima, st. tõstma surveastet, paigaldama efektiivsema süüte süsteemi ja karburaatori. Või hoopis Tshaika mootori, mis muidugi oma kallidust arvestades jälle ei tasu raisata UAZ peale. Ma muidugi ei tea milleks see auto tulevikus mõeldud on aga isiklikult oleks küll mõtelnud mingi Lääne kasutatud Diisli peale, mida lääne lammarites küllalt mõistliku hinnaga saada ja kui diisel ei meeldi, siis V6 bentsukas (VW) oleks ka etem variant. Aga see on minu arvamus, igatahes edu.

Tere! ei vaidle vastu, tegelikult pidigi tulema sellele mootorile uus süüde, uus karburaator ,jms aga aja puuduse tõttu pole aega sellega tegeleda, samuti pole vaba raha niipalju. Saab näha mis tegu ja nägu see asi olema saab. Tänud! Iseenesest see mootor peaks päris heas korras olemas kõikides silindrides oli surve 10. pealegi see mootor kukkus kätte nii odavalt, seega katsetada ju võib Big Grin

Kui see motor on Viljandist 100 euriga tulnud,siis see ei käinud meil peast ega peest,kahtlustasime tekstoliit hammakate kulumist.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#71
(01-11-2017, 00:33 AM)Formika Kirjutas:
(01-11-2017, 00:24 AM)Tsistern Kirjutas: Eks mingiaeg tuleb siis kaant mahavõtta. Big Grin, ehk siis hakkab paremini käima
Soovitan soojalt seda teha, millike kaantest maha, väheneb detoneerimine, tõstab võimsust ja väheneb kütuse kulu. Samas loodan, et klappe ei pea vahetama, Muidugi, palju sa temaga ikka sõidad. Alla 20 l sajale on sul seda kulu raske saada. Eelnevast elust mäletan, et 53 norm oli kuskil 30L/100km-le


Detoneerimist vähendab ju 95 bensiin ise. 
Selleks, et kasutada kõrgema oktaanarvuga kütust, pole vaja midagi ümber teha. Ainus mure vanades (püstklappidega) mootorites tänapäevase kütuse kasutamise puhul on määrimine (plii puudumine kütuses), mida saab parandada pliiasendaja kasutamisega. Süüdet peab ka pisut kohendama, kuna kõrgema oktaanarvuga kütus põleb aeglasemalt. 

Tõsi on see, et surveastme tõstmine võib võimsusele ja kütusekulule positiivset mõju avaldada, aga otseselt 95 bensiini kasutamine seda ei nõua. 

Üleüldse, uut biolisandiga 95 ei soovita vanadele mootoritele, ise olen 98 peale üle läinud. 95 võib kummidetailid nahka panna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne