Ühe Hiina atv remondilugu
#1

Tere! Talvel , toodi mulle remontimiseks kaks hiinakat atvd, Mark teadmata.. Mootorid olid tuksis, veermik oli täiesti rikutud, Õõtshoobades ei olnud puksidest haisugi. üks mootor ei käivitunud ja teine mootor käis ringi kuid käigud ei lülitunud, samuti ei läinud käima, Masinatel oli elekter tuksis, palju suvalisi juhtmeid, karburaatorid lekkisid kohutavalt. Esimese asjana lammutasin mõlemad atvd laiali, Sai võetud kobedam raam ja sellele hakatud paremaid tükke siis külge sobitama. Esimesena said vahetatud õõtsad, rooliotsad sest loksud Olid tõesti väga kohutavad. Siis sai kahest mootorist üks kokku pandud, tulemus  fotodel, mis avanes lahtivõtmisel. kokkupanek läks ladusalt, kui välja arvata ,et nukaratta ja ketil olevad märgid olid HIINLASTELE kombekohaselt väga segased tehtud, seega tuli abiks kruvikeeraja ja üss seis. Samuti sai silindri alla ka uus tihend tehtud. Kõige kummalisem oli see et kui oli instaleerinud kõik töökorras lülitid ja uue leistangi siis selgus, et säde kadunud, kahtlustasin kohe lüliteid, ühendasin asju ükshaaval lahti ja leitsin mittetoimiva lüliti üles ja kõik läks ladusalt, Masinale tekkisid ka kohe ilusti tuled. Ahjaa kuna masinal oli kettülekande asemel kardaanülekanne oli see ka täiesti tuksis,  külge läksid korralikud ristid ,ja asi sai kokku pandud, Kuna masinal puudus aku siis tahtis ka käsistarter remonti. kokku läks mul remondiga 4 päeva Ja asi sai toimima.Tuli ka meelde, et masinad olid vihmakäes seisnud ja mootorid olid õli ja veesegu täis. Paneme ka siis siia teemasse mõned fotod ja videod, asi pole küll midagi erilist kui mõtlesin, et kajastaks natuke mis vahepeal tehtud on, kuna olen kaua aega foorumist eemal viibinud. Atv ei ole minu oma ja remontisin seda  ühele nooremale poisile.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Omaette nokitseja.
Vasta
#2

Viimasel õhtul oli masin sellises konditsioonis,Vabandust kehva kvaliteediga piltite pärast!

Esimene käivitus siis siin.

https://www.youtube.com/watch?v=9wNjRn7tjFk


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Omaette nokitseja.
Vasta
#3

Eks ta Loncin, Zhonshen või Lifan ole: http://www.mototehnika.ee/used/2351827
Vasta
#4

(13-10-2016, 01:13 AM)Tsistern Kirjutas:  Tuli ka meelde, et masinad olid vihmakäes seisnud ja mootorid olid õli ja veesegu täis. 

No pidi see mootor siis ikka juba päris hõre olema , kui vee silindrisse laskis Big Grin
Vasta
#5

Hiina atvdega selline huvitav asi et üldiselt selle väikse raha eest on masinaid küll. 
Mõne aastad tagasi oli kokkupuude ühe sellisega.  Jäi tüüp paarsada euri võlgu ja arvete klaarimise tulemusena sain Buyangi omanikuks.... mitte et ma seda nüüd nii väga tahtnud oleks kuid siiski, parem ikka kui mitte midagi. Mähis oli laiali....    Hiinast tuli uus 26 euri eest ja pill käis nagu antsu viiul. Vaaatasin varuosade hindu ning kolb oli mingi 20 euri, rõngad 12€, tihendid 15€ jne... Kapitaali oleks teinud 100€ eest.. See selleks. 
Mingi aeg seisis niisama garaasis ning käisin sellest suure kaarega mööda, kartsin et äkki läheb peale vaadates katki.
Ühel päeval tegin proovisõidu, ei juhtund miskit Siis sai juba pikem ring tehtud, mootor oli 300cm3 ning metsas jõudis minna küll isegi minu kaalu all. Tippkiirust oli küll 65km/h kui metsas hätta ei jäänud. Vedas isegi käru.  Möllasin rabas ja soodes sellega omajagu, diffrilukud ja aeglusti toimisid kenasti, vints tõmbas ka täiesti edukalt ning ega midagi ette heita nagu ei olnudki. Kuna suurem atv oli olemas siis sai see pisike küll maha müüdud aga mulje jäi küll hea masinast. Selle raha eest on pille küll, saad seda mille eest maksad.  EI tasu võrrelda kümnetonnise susuukki või känämmiga  Big Grin

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=ada5

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Mul on samane teemaalgataja poolt mainitud pill. Loncin Hunter (http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=5e68), vanem versioon natuke, ees trummelpidurid ja ilma spidoplokita.
Ostsin kevadel ja samuti sai sillad täiesti uueks tehtud, jupid ei maksnud mitte midagi.
Ostetud sai hooldusniiduki ja käru vedammiseks majapidamisel. 
Toimetab tublisti, eks mingi hetk tekib vajadus 4wd järele et lund näiteks lükata aga sama siin pool et ülevalpidamine on odav võrreldes nimekate masinatega.
Vasta
#7

Mulle jäi ka mulje, et masinal jäksu minna on kui töökorras on, poolteist tundi, enne omaniku tulekut sai korralikult  lumerajal takka antud, masin pidas vastu ja lõbus oli ka. Toungue

Omaette nokitseja.
Vasta
#8

(13-10-2016, 10:40 AM)mlsluik Kirjutas:  Hiina atvdega selline huvitav asi et üldiselt selle väikse raha eest on masinaid küll. 
Mõne aastad tagasi oli kokkupuude ühe sellisega.  Jäi tüüp paarsada euri võlgu ja arvete klaarimise tulemusena sain Buyangi omanikuks.... mitte et ma seda nüüd nii väga tahtnud oleks kuid siiski, parem ikka kui mitte midagi. Mähis oli laiali....    Hiinast tuli uus 26 euri eest ja pill käis nagu antsu viiul. Vaaatasin varuosade hindu ning kolb oli mingi 20 euri, rõngad 12€, tihendid 15€ jne... Kapitaali oleks teinud 100€ eest.. See selleks. 
Mingi aeg seisis niisama garaasis ning käisin sellest suure kaarega mööda, kartsin et äkki läheb peale vaadates katki.
Ühel päeval tegin proovisõidu, ei juhtund miskit Siis sai juba pikem ring tehtud, mootor oli 300cm3 ning metsas jõudis minna küll isegi minu kaalu all. Tippkiirust oli küll 65km/h kui metsas hätta ei jäänud. Vedas isegi käru.  Möllasin rabas ja soodes sellega omajagu, diffrilukud ja aeglusti toimisid kenasti, vints tõmbas ka täiesti edukalt ning ega midagi ette heita nagu ei olnudki. Kuna suurem atv oli olemas siis sai see pisike küll maha müüdud aga mulje jäi küll hea masinast. Selle raha eest on pille küll, saad seda mille eest maksad.  EI tasu võrrelda kümnetonnise susuukki või känämmiga  Big Grin

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=ada5

Minu Shineray 250 täpselt samuti saadud aastase parkimistasu katteks ,ütleks samuti selle raha eest masinat kui palju
hoovi peal pöletasin jooksu kumme maha ei juhtund midagi muidugi kui neid keevitusi vaadata......aga vaatad hinda ja nägu taas naeratab.

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#9

Aga kuidas on lugu igasuguste Cfmotode ja Keeway atvdega. Arvatavasti neil tehnika sama ainult nimi erinev. Kuda need kestavad, kas oleksid kasutatud peast sama raha eest etemad(3k) kui oma uhkema nimega liigikaaslased?  Just töö tegemise koha pealt. Siiani olen kuulnud vastakaid arvamusi, can-am või kawasaki suzuki mehed laidavad maapõhja aga omanikud neid hiinakaid ikka vaikselt kiidavad, kas on ootused tõesti nii erinevad? Nendel firmakatel tundub kaalu ja võimsuse vahekord töötegemise vaatevinklist natuke paigast ära olevat, mis kasu sul on 60kw kui pill kaalub ainult 400kg? Enne kaob pidamine kui jõud otsa saab naguniii.
Vasta
#10

(14-10-2016, 07:23 AM)huvi5 Kirjutas:  Aga kuidas on lugu igasuguste Cfmotode ja Keeway atvdega. Arvatavasti neil tehnika sama ainult nimi erinev. Kuda need kestavad, kas oleksid kasutatud peast sama raha eest etemad(3k) kui oma uhkema nimega liigikaaslased?  Just töö tegemise koha pealt. Siiani olen kuulnud vastakaid arvamusi, can-am või kawasaki suzuki mehed laidavad maapõhja aga omanikud neid hiinakaid ikka vaikselt kiidavad, kas on ootused tõesti nii erinevad? Nendel firmakatel tundub kaalu ja võimsuse vahekord töötegemise vaatevinklist natuke paigast ära olevat, mis kasu sul on 60kw kui pill kaalub ainult 400kg? Enne kaob pidamine kui jõud otsa saab naguniii.

Endal on ammust ajast CFmoto 500. Asja on muidugi kõvasti ümber ehitatud, kuid sind huvitab vist eeskätt see kuidas asi näiteks käru tõmbaks? 
Et normaalselt käiku vahetada, peab piduriga pidurdades seisma jääma, muidu käiguvahetus ei toimi korralikult (midagi jääb veidi pingesse ning ei sa käiku kergelt välja).
Pöörderaadius on kohutav, sõiduauto keerab isegi väiksema raadiusega, keeramine ka 2x raskem, kui margipillil.
Stock variaator kipub kohalt minnes vilisema, kui sa ei ole väga sujuvalt peatunud. Tugevam variaatori vedru kaotab probleemi.
Käru veab muidugi ükskõik kui suure koorma sa sinna peale viskad, kuid mootoril puudub äkilisus, meenutab traktorit.
Plastikud on maru haprad, probleem, kui lähed kuskile metsa offroadima.
Kokkuvõtvalt ütleks, et vahe Hiina ning margipilli vahel on nagu lääne ning NSVL aegse auto vahel. Punktist A punkti B saab muidugi mõlemaga - vahe on emotsioonis ning mugavuses.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne