Zil 157 pidurituled
#1

Mure järgnev:
Zil 157. Pidurdab, kuid pidurituled ei põle. 
Piduritulede lüliti klemmide sildamisel tuled põlevad.
Vahetasin isegi selle lüliti välja, aga probleem ei lahenenud.
Milles asi võib olla, pidurikraanis  mingi sodi sees?

Algas probleem, et esimesel pedaali vajutamisel tuled süttisid, teisel enam mitte. Paa min pärast olid tuled jälle nõus korraks süttima.
Nüüd ei tööta enam üldse.
Vasta
#2

Kas sellel ZIL-il on juba kollased suunatuled? Siis pole nad pidurituledega koos. Muidu vanadel autodel olid suuna ja pidurituled ühe hõõgniidi all 21W ja see väiksem 5W hõõgniit oli gabariidi jaoks. Piduri tulede juhe käis rooli küljest suunalülitist läbi. No peast ei mäleta täpselt enam.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

(22-10-2016, 21:44 PM)aavu Kirjutas:  Kas sellel ZIL-il on juba kollased suunatuled? Siis pole nad pidurituledega koos. Muidu vanadel autodel olid suuna ja pidurituled ühe hõõgniidi all 21W ja see väiksem 5W hõõgniit oli gabariidi jaoks. Piduri tulede juhe käis rooli küljest suunalülitist läbi. No peast ei mäleta täpselt enam.

Zil piduritulede lülitamine toimub pidurikraani all oleva pakeliidist lüliti kaudu. see lüliti on keermega keeratud pidurikraani pesasse ja selle lüliti taga on kummist taldrik, mille teisele poole surutakse õhk pidurdamisel .ja õhu survel kummist taldrikule toimib kontaktide ühendamine ja + 12 volti jõuab klemmile, kuhu on ühendatud piduritule juhe..  Proovige see pakeliidiga isoleeritud piduritule kontakt klemm suure võtmega pidurikraanist välja keerata ja tehke sisu puhtaks ja korda. Pidurdamisel peab sealt eemaldatud lüliti puhul susisema tugevalt õhku. Ettevaatust pakeliit detailiga... võib puruneda.
põhjuseks võib olla pidurisüsteemis elav kondensaat, mis lõpuks muutub veeks ehk H2O ks ja see keemiline ühend Mendeleejevi tabelist tahab alati muuta oma olekut seoses temperatuuri langemisega allapoole 0 kraadi mõõdetud Celsiuse järgi. nii et sealt seda muutunud H2O´d kätte saada peate ikkagi selle pakeliidist junni välja keerama. samuti tuleb regulaarselt eemaldada tekkinud kondensaat resiiver paakidest.

sai pikk jutt... ehk aeglaselt mõtlejad kah saavad aru.   Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#4

Pidurikonna sees oleva seenekese otsa pidi sageli puhastama, muidu ei andnud enam ühendust.
Vasta
#5

Jep, süsteem on üles ehitatud nii, nagu H2rra kirjeldab. 
Konn on tegelikult uhiuus ja ka eelmine, mahavõetu, oli seest puhas ja uuevääriline.

Mure tundub olevat selles, et see membraan ei pundu õhu survel piisavalt väljapoole.
Kas seal pidurikraani sees saab olla mingi kanal mis on umbes? Või jäigastub see membraan aja jooksul?
Kuidas seda membraani vahetada? Kas samas pidurilüliti avast saab selle välja urgitseda?
Vasta
#6

Membraan oligi vist pidurilüliti tihendiks ka. Mäletan ka mingisugust seibide seene alla panekut, et lüliti kiiremini (üldse) reageeriks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne