Živkovi Tšaika
#21
Nii enamik kahjuks tollibki, ka siinmail. Tolliametnikul on poogen, ta lihtsalt ei süvene. Kui vajad nõu helista, liiga pikk jutt et kirja saaks.
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#22
nojah, vanaeurooplastel puudub ka see soolikas, et tollimaksuga "manööverdada" ehk muuta soetusmaksumust jne
Vasta
#23
Venemaalt saab 14 tzaikasid odavamalt. Vaatasin, et on müügis 14 tükki. Hinnad alates 6000 kuni 100 000 euroni. Iseasi mis seisukorras nad on ja kuidas nad välja saab. Mõni aasta tagasi tahtsime tuua ühte ZIS 110-t, küllalt masendavas seisus ja zahhari mootoriga ja siis tehti meile selgeks, et vanematele autodele (valm. enne 1950) tuleb taotleda kultuuriministeeriumist luba. Sinna kategooriasse kuuluvad ka kõik ZIL-d ja GAZ tehase luksusautod, ehk mudelid 12, 13, 14. Ühesõnaga protseduur pidi välja nägema selline, kõigepealt ostad auto ära, vead Moskvasse, kutsud kohale ekspertiisi ja siis hinnatakse selle auto ajalugu ja jumal teab veel mida.Siis läheb otsustamiseks kuu või kaks. Kogu selle aja hoiad oma autot kuskil kallis tasulises parklas. Tõenäoliselt tuleb vastavaid ametnikke vene kombe kohaselt kõvasti määrida. Kui määre on piisavalt paks, saad loa ja selle loa alusel saad sõita üle piiri, muidugi tasudes eelnevalt igasugused riigilõivud. Kui luba ei saa võid oma mänguasja Petseris või Ivangorodis silitamas käia, või pead püüdma ta uuest maha müüma. Me muidugi loobusime sellest hullusest.
Vasta
#24
(27-10-2016, 20:14 PM)supp Kirjutas: nojah, vanaeurooplastel puudub ka see soolikas, et tollimaksuga "manööverdada" ehk muuta soetusmaksumust jne

neil pole seda vaja, seal on vanaautode harrastajaid piisavalt palju, ja vanaauto impordi rada ilusti sisse tallatud (jutt käib 30+ vanusega autodest). Vähe sellest, osadel EU riikidel on ka vanaauto km madalam. Rõhutan, et jutt ei ole mingist kombineerimisest, lihtsalt tavaline tolli ametnik ei ole kõigi nüanssidega kursis või ei vaevu kodanikule selgitama ja miks ta peakski. Tema asi on plekki koguda.
Aga ka eestis on juba asjad hästi. Kusjuures tolliseadus ju üle EU sama.
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#25
(27-10-2016, 18:46 PM)spitfire Kirjutas: Nii enamik kahjuks tollibki, ka siinmail. Tolliametnikul on poogen, ta lihtsalt ei süvene. Kui vajad nõu helista, liiga pikk jutt et kirja saaks.

Kuna lahtitollimine toimub Saksamaal, siis teavitasn seda venda, vast hoiab tonni kokku
Vasta
#26
http://soov-ee.postimees.ee/355390-tsaik...tails.html  

 ehk ei juhtu leiunurka vaatama Smile
Vasta
#27
Kuna suusailma ei ole, siis olen ka mina ennast leidnud jälle ja uuesti toimetamas kõrvalhoones. Sai maha võetud sisu ja tegemisse antud. Nipet näpet asjad tahavad ka veel togimist. Aga kõigepealt salong pärast tühjendamist:

   

   

   

   

   
Vasta
#28
Vahepeal olen uue sisu kätte saanud ja ka innukalt seda paigaldama asunud. Kui vana sisu välja võtmine käis 3 tunniga. Siis uut olen sobitanud juba kolm päeva ja läheb neljaski.

Suvel kipuvad vanadel autodel mootorid kuumaks minema. Aitab radika puhastamine! Nii sai ka see radikas lahtilõigatud, puhastatud ja tagasi kokku tinutatud, et kuuma ilmaga muretum oleks. Nii mõnigi kanal oli kinni.

Keegi foorumlastest ka mainis, et tahab vana sisu endale. See on mul nüüd hunnikus olemas. Järgmine nädal lähen Tallinnasse - võin ise ära tuua, kui mulle uuesti märku annad.

   

   

   

Mattid põrandale:

   

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne