Toyota Carina2 Gabariit ei põle
#1

Tere, Sama Carina , millel ühes teises teemas oli probleem genekaga, nüüd siis uus mure, ei põle armatuurivalgustus ja ei põle parema poole gabariidid. ja põletab kaitsmeblokis kaitset ka läbi . ehk siis ühe kaitsme all on vasak gabariit ja armatuuri valgustus ja midagi veel tõenäoliselt. praegu ühendasin lahti kõik juhtmed kaitsmeblokist, mis lähevad kapoti alla ja taha otsa, nii et viga peaks olema kusagil armatuuri alla. näidikute bloki ühendasin ka lahti . ja ikka põletab kaitset. Vool liigub tõenäoliselt tulede lülitisse, siis tagasi kaitsmeblokki kus jaotub kaheks, ühe kaitsme alt vasaku gabariidi peale, teise kaitsme alt parema gabariidi ja armatuuri peale. võibolla ka läbi mingi relee kuigi see tundub ebatõenäoline. Äkki kellelgi on olnd sarnast jaam toyotal, mingi tüüpviga ehk või midagi, muidugi peaks juhtmeid pidi minema , aga ei ole veel isu kogu rüüd lahti lammutada
Vasta
#2

Ei saa olla ühe poole gabariidi all veel lisaks armatuuri valgus, see auto pole ju niiii aastast kilp ja mõõk.
Muretse omale parem fuseboxi skeem, neid peaks netis olema nagu muda. 
(kui auto küljes säilinud pole)

Ja siis hakkad ükshaaval, kaitsme asemele tavalist 12v 10-21W pirni ühendama; seal, kus tõenäoliselt lühis on, hakkab pirn heledalt põlema ja kus lühist pole, siis hõõgub koos tarbija(te)ga poole jõuga.

Armatuuri valgusel on reostaat ka vahel? Selle saab ju maha keerata, et ei segaks.

Tulede skeem on ilmselt googlist samuti leitav "toyota carina II electrical wiring pdf" vms taolist otsinguga...
Vasta
#3

(28-10-2016, 16:07 PM)stihl Kirjutas:  Ei saa olla ühe poole gabariidi all veel lisaks armatuuri valgus, see auto pole ju niiii aastast kilp ja mõõk.
Muretse omale parem fuseboxi skeem, neid peaks netis olema nagu muda. 
(kui auto küljes säilinud pole)

Ja siis hakkad ükshaaval, kaitsme asemele tavalist 12v 10-21W pirni ühendama; seal, kus tõenäoliselt lühis on, hakkab pirn heledalt põlema ja kus lühist pole, siis hõõgub koos tarbija(te)ga poole jõuga.

Armatuuri valgusel on reostaat ka vahel? Selle saab ju maha keerata, et ei segaks.

Tulede skeem on ilmselt googlist samuti leitav "toyota carina II electrical wiring pdf" vms taolist otsinguga...

kaitse, mis läbi põleb, on ju tuvastatud, aga mis selle kaitse all veel on, see on segane. tavaliselt juhtmed kipuvad jagunema. ja kui kaitsme sisse panen, siis hetkkeks armatuuri valgus vilksatab, kuniks kaitse läbi põleb. Tulede skeemiga see keeruline asi, et on ohtralt carina e ja muid toyotasid, aga carina 2 pole veel suutnud tuvastada, olen ka paari toyota foorumit kamminud , tundub, carina2 siiski nii vana auto, et sellel ajal veel nett väga ei levinud ehk siis üsna hõredalt on materjali. Aga eks ma lähen mehaaniliselt ja rusika meetodil mööda juhtmeid edasi, kus mul päsu, soome moodi ei tahaks ka teise poole alt lihtsalt juhet sinna vedada, pole justkui viisakas.
Vasta
#4

Eelkõnelejale võin tunnistada, et selline mainitud jagamine on paljudel markidel sama. Kui ühe poole all on armatuur siis teise poole all tavaliselt numbrituled.
 Teemasse niipalju, et tervelt kimbult rüü eemaldamine on suht mõttetu kui just tõesti kõik on ennem läbi proovitud. Tänapäeval on ju multimeer laialt levinud tööriist, seega on ta sul suureks abiks.
Tõenäolised lühise kohad on tulede läheduses tänu avariidele. Juhi ja kaasreisija jalgealune ning läbiviigud.
Vasta
#5

Detektiivitöö viis mind lõpuks juhtmeid pidi keskkonsooli, suvel sai mingi vana raadio sinna ühendatud. Ja originaalpistikust võetud voolu, segastel asjaoludel see ise pandud juhe läbi raadio lühistaski selle struktuuri. Ehk siis pool suve sai sõidetud ilma parema gabariidita ja ilma armatuurivalgustuseta. noh, suvel ju valge, see ei sega. Raadio töötas ka ilusti. Hea kuulata.  :Smile nüüd peab hakkama raadiole mingit alternatiivset toidet otsima ,
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne