Neid dosaatoreid on maailmas rohkem variante kui paar.
Teine levinuim konstruktsioon on odavatel variantidel sellise jaoturi ehitusega:
Välimine hülss on siin ühenduses roolirattaga ja sisemine siiber dosaatori pumbaga.
Kui rooli keerata, siis pump avaldab takistust sisemise siibri pöörlemisele ja kuna sisemine ja välimine osa on ühendatud läbi ava pistetud lehtvedruga, surutakse see vedru kokku ja välimine hülss pöördub sisemise siibri suhtes ning tulemuseks on joonisel nähtav olukord.
Tegelikult on tegu väga lihtsa ehitusega seadmega.
USA kastikal oli keerulisem ehitus.
Seal oli üle 150 detaili sees.
Teine levinuim konstruktsioon on odavatel variantidel sellise jaoturi ehitusega:
Välimine hülss on siin ühenduses roolirattaga ja sisemine siiber dosaatori pumbaga.
Kui rooli keerata, siis pump avaldab takistust sisemise siibri pöörlemisele ja kuna sisemine ja välimine osa on ühendatud läbi ava pistetud lehtvedruga, surutakse see vedru kokku ja välimine hülss pöördub sisemise siibri suhtes ning tulemuseks on joonisel nähtav olukord.
Tegelikult on tegu väga lihtsa ehitusega seadmega.
USA kastikal oli keerulisem ehitus.
Seal oli üle 150 detaili sees.