JUMZ EO 2621A
#41

(19-12-2016, 21:47 PM)saarrand Kirjutas:  
(19-12-2016, 21:41 PM)MarkoN Kirjutas:  
(18-12-2016, 20:29 PM)saarrand Kirjutas:  Kus see hunnik asus, viskaks ka pilgu peale võimalusel.....

Asus Tartumaal aga papi ei lubanud numbrit jagada.Ei tahtvat midagi müüa,mina sain need autoga kaasa.
Kui mõni Jumzi taastaja vajab armatuuri-,kapoti küljeplekke või väikseid uksi siis võin need tasuta ära anda
Silindreid aga tasu eest.

Kapoti plekid ja armatuuri plekid pakuvad väga huvi!

Täname MarkoN meeldiva koostöö eest.  Wink

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#42

Ma võin julgelt öelda,et täna anti mulle pidulikult klamber kätte ja AMF foorum ning kuldnebörs aitasid sellele üsnagi kaasa.


Vasta
#43

Kas keegi on teinud enda Jumz EOle puulõhkuja väljavõte või kuidas võiks seda teha? Lõhkujal on jagaja olemas aga jõujaama ei ole.
Vasta
#44

(01-02-2017, 21:12 PM)MarkoN Kirjutas:  Kas keegi on teinud enda Jumz EOle puulõhkuja väljavõte või kuidas võiks seda teha? Lõhkujal on jagaja olemas aga jõujaama ei ole.

Otse pumbast lõhkuja jagajasse ja tagasivool paaki, väga lihtne. Muidugi võib skeemitada ka mingi kopa silindri pealt aga siis asi läbi mitme jagaja, mõttetu õli soojendamine.
Vasta
#45

(01-02-2017, 22:45 PM)huvi5 Kirjutas:  [quote pid='414321' dateline='1485972778']

Otse pumbast lõhkuja jagajasse ja tagasivool paaki, väga lihtne. Muidugi võib skeemitada ka mingi kopa silindri pealt aga siis asi läbi mitme jagaja, mõttetu õli soojendamine.

[/quote]

Nii ütles esmalt minu loogika ka aga nii jääb ju esimene jagaja ka järgi mis võtab pool õli pealevoolu kiirusest ja mahust ära kui lihtsalt kolmikud torudele vahele panna.  Huvitab just lahendus kuidas ja millised kolmikud,liitmikud ja karaanid on keegi vahele pannud. Smile
Vasta
#46

Sai siis täna oma kopaga pikem ots tehtud. Ühe teise foorumlasega sai tema projekti tarvis ühte Jumzi lammutamas käidud. Kõik mis sinna alles jäi on pildil,kellel midagi vaja siis KB kuulutus olemas. Wink


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#47

(02-02-2017, 17:50 PM)MarkoN Kirjutas:  
(01-02-2017, 22:45 PM)huvi5 Kirjutas:  [quote pid='414321' dateline='1485972778']

Otse pumbast lõhkuja jagajasse ja tagasivool paaki, väga lihtne. Muidugi võib skeemitada ka mingi kopa silindri pealt aga siis asi läbi mitme jagaja, mõttetu õli soojendamine.

Nii ütles esmalt minu loogika ka aga nii jääb ju esimene jagaja ka järgi mis võtab pool õli pealevoolu kiirusest ja mahust ära kui lihtsalt kolmikud torudele vahele panna.  Huvitab just lahendus kuidas ja millised kolmikud,liitmikud ja karaanid on keegi vahele pannud. Smile
[/quote]

Otse pumbast läbi kraani ja tagasivool otse paaki, nii töötab,muidu läheb jah nii nagu sa isegi arvasid minevat. Õli liigub kergemat teed pidi ja kergem tee on tal minna läbi jagaja paaki selle asemel, et suruda puulõhkuja silindrit. Kraani paned ümberlüliatmisel õli läbi laskva, siis saab töötava pumbaga ümber jagada õli voolu. Omal on mtz´il tehtud sedasi traktori jagaja ja metsakäru/puulõhkuja liin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne