25-11-2016, 23:00 PM
Targutan edasi , diiselmootoriga on vw passat 47 kW ja aastast 1990 , elektrit tarvitavad tuled + salongiventikas rohkem sel mudelil vast polegi "elektririistu" , generaator 90A , aku 72 Ah , no ei kesta aku üle 2 aasta , sõidud 25 - 400 km kord .
Maantemuhk , mis oli mu esimene auto , alalisvoolugeneraator 13 A , aku Volgalt 65Ah ja kestis 6 aastat , akukast koos akuga oli mootoriruumis , see tingis elektrolüüditaseme kontrollimise kord 2 nädala tagant , akut tuli täiendavalt laadida .
NSVL aegne mustast plastist korpusega aku oli minu kogemuse kohaselt kestvam , kui tänapäevane kirevate siltidega aku .
Maantemuhk , mis oli mu esimene auto , alalisvoolugeneraator 13 A , aku Volgalt 65Ah ja kestis 6 aastat , akukast koos akuga oli mootoriruumis , see tingis elektrolüüditaseme kontrollimise kord 2 nädala tagant , akut tuli täiendavalt laadida .
NSVL aegne mustast plastist korpusega aku oli minu kogemuse kohaselt kestvam , kui tänapäevane kirevate siltidega aku .