26-11-2016, 01:10 AM
Targutaks ka
ostke Bosch või Varta aku, 4...5 aastat käib ikka kui pidevalt alalaetud pole.
Ostes aku tuntud müüja käest, soovitavalt maaletooja jaemüügiketist võiks nagu kindel olla et saate värske (tootmisaeg on akudel markeeritud) ja ikka originaal aku ja on hiljem olemas koht kuhu murede korral pöörduda.
Mingisuguse 10eur säästu nimel odavamat noname kräppi nagu siin kirutakse (Sznajder jt) ei ole ju mõtet osta
Laadimine... laadimispinge peab ikka kohe minema maksimumini, kui ei lähe siis kuskil pingelang või genekas pekkis, raudselt on 0,5 ja enam volti pinge akuklemmil madalam kui geneka klemmil. Autol on laadimiseks genekas ja mingi laadijaga küll ringi joosta pole vaja
Keegi siin kirjutas et vene ajast pärit happe tiheduse tabelid tänapäevaste akude juures ei kehti, ei oskagi kommenteerida, laetud akud ikka 1.28...1.30+
Veoka akud mis aasta kestavad, akud raami vahel kestavadki aasta kui on põrutuskindlamad akud, suurema küttepaagi eest tuleb lihtsalt lõivu maksta
ostke Bosch või Varta aku, 4...5 aastat käib ikka kui pidevalt alalaetud pole.
Ostes aku tuntud müüja käest, soovitavalt maaletooja jaemüügiketist võiks nagu kindel olla et saate värske (tootmisaeg on akudel markeeritud) ja ikka originaal aku ja on hiljem olemas koht kuhu murede korral pöörduda.
Mingisuguse 10eur säästu nimel odavamat noname kräppi nagu siin kirutakse (Sznajder jt) ei ole ju mõtet osta
Laadimine... laadimispinge peab ikka kohe minema maksimumini, kui ei lähe siis kuskil pingelang või genekas pekkis, raudselt on 0,5 ja enam volti pinge akuklemmil madalam kui geneka klemmil. Autol on laadimiseks genekas ja mingi laadijaga küll ringi joosta pole vaja
Keegi siin kirjutas et vene ajast pärit happe tiheduse tabelid tänapäevaste akude juures ei kehti, ei oskagi kommenteerida, laetud akud ikka 1.28...1.30+
Veoka akud mis aasta kestavad, akud raami vahel kestavadki aasta kui on põrutuskindlamad akud, suurema küttepaagi eest tuleb lihtsalt lõivu maksta