14-12-2016, 23:20 PM
(14-12-2016, 23:02 PM)hannest Kirjutas: Leidsin korraliku vene BA-2 laadija. Ksf Talupojal oli ka vist selline. Kuidas sellega õige käituda on? Kas ampreid vaadata ampermeetri pealt, olenemata mis asendis lüliti on või on ikka need 7 asendit tähtsad või mitu A üks auguvahe võiks olla?Ega siin muud pole,kui paned sellise astme,millise soovid. Vastavalt siis aku suurusele. Tühja akuga lööb seieri muidugi põhja. Eks siis pead jälgima,et liiga palju ei saaks. Algul võidki pisut üle 10 lasta,mõne ajapärast paned madalamaks.... mida väiksema numbriga laed,seda kauem aega läheb. See aga mõjub akule hästi. Liiga tugeva vooluga laadides kuumeneb see aparaat üle. Autot käivitades ei ole soovitav laadijat järel hoida. Tunnistan ausalt,et olen ise seda nõuannet kordi ja aastaid eiranud ja läbi pole ükski kärsanud. Nagu kunagi rääkisin siis proua küsis minult kunagi,et miks õu on imelikku haisu täis... avastasin,et aku oli lühises,laadija tulikuum ja mingit parafiini taolist asja oli trafost välja ajanud..... Jahutasin maha ja asi käib siiani.
Pilt on illustratiivne.