07-01-2017, 11:50 AM
(07-01-2017, 09:43 AM)TeeTL Kirjutas: Nendest andmetest, mida seal aku kohta sisestatakse - tootjakood, seerianr, varuosakood - saab kasu olla ainult siis, kui masin on pilves ehk võrgus.
Või siis on aku vahetus lubatud ainult täielikus OEM- vastavuses jupstükiga. Sel juhul loogiline järeldus oleks, et mingite "uute" andmete sisestamine aku asendamisel on absurd.
Aku tutvustamisel on ilmselt kõige olulisem näitaja mahtuvus. See on oluline suurus nii orig. varuosa kui ka suva aku paigalduse korral. Kui on soov mahtuvust muuta tuleb ka auto üle progeda ja vastav muudatus sisse viia. Muidu piisab ainult tutvustamisest.
Ja kogu selle protseduuri mõte ongi laadimise mahu ja intensiivsuse reguleerimine vastavalt vajadusele ja aku olukorrale.