28-01-2018, 20:27 PM
(28-01-2018, 12:50 PM)aavu Kirjutas:(28-01-2018, 01:25 AM)Alts Kirjutas: Kui ikka kümne päevaga normaalsest akust vool otsa saab, siis ampertangid vahele ja mõõt, seejärel signa ja raadio eemaldada ja vaadata edasi, kuhu vool kaob. Endal olnud korra surnud relee ja teisel korral kadus starterisse.
Ampertangid alalisvoolu ei näita. Vaja ampermeetrit, mis on ka ampertangidel olemas tavaliselt.
Kõige odavam hiina tester sobib ka suurepäraselt, ainult akuklemm vaja eemaldada, mis igale liikurile ei sobi.
Tester 10A läbiva voolu režiimi, üks ots akule, teine klemmile ja kae perra kas ja mitu amprit läbi jookseb. Kui jah, siis hakkad ühekaupa kaitsmeid eraldama, kuniks tester näitab väga nullilähedast tulemust. mingi 0,2-0,4A on veel talutav miinimum, mis käib läbi kella, raadio püsimälu vms.