Akudest tibake.

0.2-0.4 amprit ei ole talutav, arvan, et pidasid silmas 20-40 milliamprit, mis on talutav.
Vasta

Komakohaga vist eksimus jah (0,02-0,04 A), oma autol sai kunagi mõõdetud 0,016 A ehk 16 mA.
Vasta

(28-01-2018, 21:10 PM)veix__ Kirjutas:  Komakohaga vist eksimus jah (0,02-0,04 A), oma autol sai kunagi mõõdetud 0,016 A ehk 16 mA.

Oli vist nii jah, ammu pole mõõtnud.  Sad  aga peaks, paari päevaga kukub 12,6-12,4V.
Vasta

(28-01-2018, 20:27 PM)hulgus Kirjutas:  Kõige odavam hiina tester sobib ka suurepäraselt, ainult akuklemm vaja eemaldada, mis igale liikurile ei sobi.
Tester 10A läbiva voolu režiimi, üks ots akule, teine klemmile ja kae perra kas ja mitu amprit läbi jookseb. Kui jah, siis hakkad ühekaupa kaitsmeid eraldama, kuniks tester näitab väga nullilähedast tulemust. mingi 0,2-0,4A on veel talutav miinimum, mis käib läbi kella, raadio püsimälu vms.

Kunagi oma masinal üritasin, aga tal läks hulka aega pärast juhtme tagasipanekut enne kui vool normi piiresse vajus.  Suure tuhinaga oleks peaaegu hakanud jube rikkeotsingut tegema. 10 min ära seisis, siis oli näit õige. Ju igasugune elektroonika hakkab ennast restartima nii kui särtsu järele saab.
Vasta

Mida kaasaegsem auto, seda rohkem neid vidinaid, mis pinge taastudes ennast testivad. Õnneks on need protseduurid kiired, mõne minuti möödudes on töörahu taastatud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Võib teha nii - kõik tarbijad välja, uksed auto silmis lukku, ootad kuni kõik ajud on magama läinud. Seejärel eemaldad akuklemmi nii et tester on enne klemmidega paralleelselt ühendatud. Lihtviisil testrit akuklemmi ja kaabli vahele ühendades võib testri sees 10A kaitse läbi põleda

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(28-01-2018, 21:59 PM)Laurts Kirjutas:  Võib teha nii - kõik tarbijad välja, uksed auto silmis lukku, ootad kuni kõik ajud on magama läinud. Seejärel eemaldad akuklemmi nii et tester on enne klemmidega paralleelselt ühendatud. Lihtviisil testrit akuklemmi ja kaabli vahele ühendades võib testri sees 10A kaitse läbi põleda

Mitte ainult võib, vaid tänapäevasel autol ka põleb, kuna kõik tahavad ju oma ampsu saada akust.  Lühiajaline küll, aga siiski märgatavalt üle 10 A.

CANbus auto puhul on vaja teada, milise aja järel auto peale lukustamist tuttu läheb. Enne seda võib õige mitu amprit ää tarvitada.
Vasta

Belarusi teemas läks madinaks akude pärast mis tõi meelde omal ühe seiga seoses aku laadimisega. 
Mul 2004 aasta audi aku kuuendal aastal -17 enam käima ei vedanud. Läks russi peale trahviroodu. Seal vedas kenasti käivitusmootori käima kuniks ilmnes,et kui 2 kuud seisab siis vool kadunud. Tund laadijat ja läheb. Ükskord unustasin laadija taha 5 päevaks. Paberite järgi inteligentne laadija. Seal ta siis mulksus 5 päeva ja nüüd ei kao vool kuhugile. Oli isegi 3 kuud omapead ja vedas kutsika ilusti käima. Laadimine teeb vahel imesid. 
Samas talvel pandi mu volvo aasta vanadele normaalsetele akudele mingi vene laadija ööpäevaks järgi ja kahe päeva pärast läksin tõin poest uued. Millimeetrit ka ei vedanud mootorit ringi peale laadimist.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Isa ostis uue auto. Skoda muidugi, diislikütusega sõitva Skoda. Poest peal olnud aku kestab siiani. Auto ostu kuupäev oli 13.03.2008. Big Grin
Vasta

Minu kõrvu kuuldud rekord on 14 aastat. Diiselmootoriga Golfi pealt. Vana ja sellele järgnenud uus osteti ühest ja samast poest.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Pole päris akuteema aga siiski. Niiöelda suur ümmargune patarei veneaegse kella sees aastast 2002 patarei peal parim enne 2005 ning 03.2018 kell käib nagu peab. Huvitav kaua veel. Äratusi ei ole nö seina-laua kell
Vasta

Ikka juhtub, et mõni asi kestab. Mul selle vana audi (2004)puldil veel originaal patareid. Ausalt öelda juba väsivad. Toimib ainult siis kui auto näha on. Nurga taha enam ei võta nagu vanasti.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(21-03-2018, 11:56 AM)Daff Kirjutas:  Ikka juhtub, et mõni asi kestab. Mul selle vana audi (2004)puldil veel originaal patareid. ...
ka 2003 Nubira puldil originaalpatareid siiani sees ...
Sama masina tehaseaku (kah mingi korealane) kestis 9 a auto peal ja siis veel 3 a pisitrakatsit käivitades.
Vasta

Aga sellest olen siis endiselt nüüd üsna kindel - tuleb minna seda teed, et: 
näiteks alates 01.05.1018 lõpetatakse terves Eestis WET-happeakude müük ja kasutaminel. 
Vasta

(09-08-2018, 21:38 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Aga sellest olen siis endiselt nüüd üsna kindel - tuleb minna seda teed, et: 
näiteks alates 01.05.1018 lõpetatakse terves Eestis WET-happeakude müük ja kasutaminel. 

Et siis juba tuhat aastat tagasi happeakud keelati eestis?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Just-just Big Grin
Vasta

Kui nende kasutamine ära keelata, siis peab piiripunktidesse tegema kogumiskoha, kus näiteks rekkajuhid saaks oma akud vahetada (kelle kulul?) "Õigete" vastu.
Või see soov oleks vaid kohalike n Sad ssmiseks?
Vasta

Meie riik on ikka äge koht inimeste peal katseteks. Big Grin 
Tehku siis juba üks seadus ja korraga- inimese eksistents lõpetada.

T.
Vasta

Panin aku laadima, 60-70 A peale viskas näidu. Näpivad igasugused siin laadijat. Vanainimesena võttis mõni sekund aega, enne kui märkasin, et + juhe 24 V klemmiga ühendatud.
Vasta

Küsimus selline. Kas on kuidagi võimalik elustada uut Li-ion akut, mis on seisnud puutumatult kohvris terve aasta ja nüüd pinge nullis? Laadija tunnistab rikkis olevaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne