11-01-2024, 17:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2024, 17:46 PM ja muutjaks oli Roomik.)
Auto käivitussüsteem töötab sama põhimõttega nagu vanakooli WC pott peldikus:
Loputuskast lae all on aku. Rohkem liitreid tähendab suuremat aku mahutavust.
Loputuskasti täitmiskraan on genekas. Suurem kraaniava võrdub suurem gene laadimisvõimsus.
Toru loputuskasti ja poti vahel on starter. Suurem läbimõõt võrdub suurem võimsus.
Vee pealetõmbamine on käivitamine.
Junni potist õnnelik äraloputamine on auto käivitumine. Väike kaka (soe korras mootor) tahab törtsu vett, tõsine karu hunnik paberikuhja all (pakane ja halvasti käivituv mootor) suuremat uhamist.
Võite mõttes neid suurusi muuta ja mõtiskleda, miks peldik haiseb/auto ei käivitu.
Kuitahes suure loputuskasti saab täis igal juhul, sõltumata täitekraani läbilaskevõimest. Lihtsalt aega kulub rohkem, aga siis on ka paagis rohkem vett. Korras aku puhul genekat ei ole võimalik maha põletada, töötab oma max võimsusel ja kogu lugu.
Loputuskast lae all on aku. Rohkem liitreid tähendab suuremat aku mahutavust.
Loputuskasti täitmiskraan on genekas. Suurem kraaniava võrdub suurem gene laadimisvõimsus.
Toru loputuskasti ja poti vahel on starter. Suurem läbimõõt võrdub suurem võimsus.
Vee pealetõmbamine on käivitamine.
Junni potist õnnelik äraloputamine on auto käivitumine. Väike kaka (soe korras mootor) tahab törtsu vett, tõsine karu hunnik paberikuhja all (pakane ja halvasti käivituv mootor) suuremat uhamist.
Võite mõttes neid suurusi muuta ja mõtiskleda, miks peldik haiseb/auto ei käivitu.
Kuitahes suure loputuskasti saab täis igal juhul, sõltumata täitekraani läbilaskevõimest. Lihtsalt aega kulub rohkem, aga siis on ka paagis rohkem vett. Korras aku puhul genekat ei ole võimalik maha põletada, töötab oma max võimsusel ja kogu lugu.