01-02-2024, 12:12 PM
Jagan ka oma argipäevast aku kogemust. Autoks BMW F10 (2010a 5 seeria). Paberite järgi sai ta täpselt enne seda kui mina ta soetasin uue aku. Seega jätsin meelde, et ega mina selle auto omamise jooksul ilmselt akuga tegelema ei pea. Vahepeal jäin temaga elektri puudumisel küll tee äärde, ent toona oli põhjuseks elektriline veepump mis oli katki läinud ning arvas, et on hea 24/7 pumbata.
Nüüd nende külmadega, kui aku paigaldusest oli möödunud 5a, hakkas jälle mingi nali pihta. Auto nii tark, et hakkab ise hoiatusi pilduma, et pingega on probleemid. Samuti lülitab tarbijad tagant välja, et tagada miinimum vool käivituseks. Kuna aku võrdlemisi uus, siis saatsin auto otsejoones diagnosti. Akut sellisel autol enivei ise ei vaheta, sest vajalik aku ja auto paaritamine. Ja tulemus käes - 5a vana Delta-E AGM aku on ikkagi otsa saanud. Nüüd olen 230 eur vaesem, selle eest ühe Bosch aku võrra rikkam.
Tehase aku pidas vastu 9 aastat. Ühel teisel BMW-l vahetasin tehase aku ära 13 aasta pealt.
Nüüd nende külmadega, kui aku paigaldusest oli möödunud 5a, hakkas jälle mingi nali pihta. Auto nii tark, et hakkab ise hoiatusi pilduma, et pingega on probleemid. Samuti lülitab tarbijad tagant välja, et tagada miinimum vool käivituseks. Kuna aku võrdlemisi uus, siis saatsin auto otsejoones diagnosti. Akut sellisel autol enivei ise ei vaheta, sest vajalik aku ja auto paaritamine. Ja tulemus käes - 5a vana Delta-E AGM aku on ikkagi otsa saanud. Nüüd olen 230 eur vaesem, selle eest ühe Bosch aku võrra rikkam.
Tehase aku pidas vastu 9 aastat. Ühel teisel BMW-l vahetasin tehase aku ära 13 aasta pealt.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller