Relee Delco Remy.
#1

Mille releega võiks tegu olla?
Kui kellelegi vajalik siis relee on saadaval.

[Pilt: P1011933.JPG]

[Pilt: P1011934.JPG]

[Pilt: P1011935.JPG]

[Pilt: P1011936.JPG]

[Pilt: P1011937.JPG]

[Pilt: P1011938.JPG]
Vasta
#2

Väga sarnane vana volga omaga.
A konditsioon on küll selline, et seda vast riiulil enam pole mõtet hoida.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#3

Kas sellel sindril mitte vedru pingsusest äkki laadimispinge ei sõltunud?
Saaks selle funktsiooni kuidagi tänapäevase(ma)le autole tagasi?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Pingeregilaatori (peene mähisega äärmine pool) vedru pingsusest sõltub laadimispinge kõigil alalisvoolugenedel. Olgu ta Jawa või Mtz 50. Painutasid vedrukõrva pingsuse muutmiseks. Vahelduvvoolugenedel L(eto) ja Z(ima) kruvist, hiljem tabletivahetus.
Vasta
#5

Delco Remy aparatuuri kohta on internetis infot olemas, millele sobiks, selle peaks näitama see kirbusi tt, mis Remy jutu all on. Lisaks on meil ka ksf! Kopraonu, kes ameerika tehnikat tunneb nagu kovrovetsi tsikklit, küll tema ütleb, kuhu ja milleks!
Aga nagu juba soovitati, mingi vana ja kulunud asi, viska aga minema!  Toungue
Vasta
#6

Samasugune tutt-uus maksab muide 70 euri. Käisin kõik tuntud genekate remondi vennad pealinnas läbi ja mitte üks neis ei osanud või ei tahtnud seda (siis mitte see mis pildil, minu oma ikka läikis ka mõne koha pealt, aga muidu sama) remontida ega testida. Pakuti igasugu totraid lahendusi. 
Hiljem selgus, et alalisvoolu genekas või siis dünamo tuleb ka POLARISEERIDA. Oligi kogu põhjus miks gene pealt särtsu ei tulnud. 

Neil kuraditel on välimus muidugi kõigil sama aga amprites võib olla päris suur (isegi 2X) erinevus.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne