mtz hüdro
#1

Mul 2 küsimust.
Esiteks number 1. Mtz 82 hüdro tõstes iniseb.Peal uus lääne jagaja ja uus pump.Tõstab ja langetab haaratsit ilusti aga häirib inin tõstmisel.Õli tase samuti korras.
Küsimus nr 2.Mtz 50.Hüdro jagaja kangi kangi lükates tõstmis asendisse kostub hüdropaagist või selle juurest kummalist laginat.Kang neutraalis on ka kuulda õrnalt.Tõstab muidu ilusti.Võtsin pumba maha aga ei tuvastanud midagi
Vasta
#2

Lisa juurde ka ega sul miskine 20 liitrise läbilaskevõimega jagaja pole ja 100ne pump?
Vasta
#3

1. Mul russil 80l/min jagaja paigaldatud ja külmalt ka iniseb, kui õli soojaks saab siis inin kaob
2. See võiks olla pumba hammasratta laager, kui teeb rohkem häält kui jagajat kasutada, lülita pump hoovast välja ja kui ei häälitse rohkem, siis võiks olla laager.
Vasta
#4

(27-12-2020, 21:28 PM)Kult Kirjutas:  1. Mul russil 80l/min jagaja paigaldatud ja külmalt ka iniseb, kui õli soojaks saab siis inin kaob
2. See võiks olla pumba hammasratta laager, kui teeb rohkem häält kui jagajat kasutada, lülita pump hoovast välja ja kui ei häälitse rohkem, siis võiks olla laager.
Pump sama mis originaal ehk 32 ja jagaja samade numbritega mis originaalil.Sisendid 1/2 tolli ja tagasivool 3/4 tolli otse paaki
Vasta
#5

Pump kõvasti iniseb, siis põhjuseks ikka õhu sattumine õlisse mitte väike jagaja läbilaskevõime.
Väikse läbilaskevõimega lihtsalt sisiseb kui gaasi anda.
Kaua õhumullid hüdroõlis püsivad võib igaüks proovida loksutades läbipaistvat pudelit hüdroõliga ja samakaua püsivad nad ka õlipaagis ning pump võtab mullidega õli, mis teeb müra jagaja ja pumba läbimisel ning võtab paaki jõudes veel õhku kaasa ja tekib suletud ring, kuni õli soojeneb piisavalt et mullid jõuaks pinnale enne ringile minekut.

Probleemi lahendamiseks on kõige efektiivsem viia paaki tagasi voolava õlitoru ots allapoole õli tasapinda, mida ma omal traktoril ka pidin tegema et saabuks vaikus.
Ma panin lihtsalt voolikujupi filtrist tulevale torule otsa ja roolivõimendi tagasivoolule torujupi mis pumba õlivõtu juurde väljub et külma õliga võtab pisut soojemat õli.
Teine õhu sisenemise koht on imitoru leke või pumba võlli tihend.
Metsatraktoril pidi kindlasti uuel pumbal tihendi vedru 10mm lühemaks tegema selle vältimiseks ja ka roolivõimendi pumbal sest sinna läheb peenike toru, kus arvestatav vaakum tekib külma õliga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne