Unimog U1650
#21

(24-07-2017, 08:57 AM)v6sa Kirjutas:  Kas registris on traktorina või krusana?

Mis selle apelsini peamine kasutus olema saab?

Registris maastikuvõimelise veoautona.

Ette läheb veel vints ja sahk. Vintsimiseks TDT-55 buldoosersahk, lumesahk tuleb eraldi. Kuna igapäevane töö metsaga seotud ,siis enamus rakendust leiab seal ehk . Tänase seisuga teen teda hobikorras.  Mõtte veel niiduk suvel ette panna, kuna vaja heinamaad niita. Kuna tegemist Eesti Teede vana masinaga, siis saaks ka selga panna poomniiduki, valmidus olemas. Saaks vajadusel teeääri ja kraave niita. Praegu teen ta korda ja lisan möned vidinad juurde ja eks näeb siis.
Vasta
#22

Vahepealsed tegemised.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#23

           
Vasta
#24

KAmazi rattad uute südamikega?
Vasta
#25

(10-12-2017, 19:12 PM)AsTroSS Kirjutas:  KAmazi rattad uute südamikega?

Urali veljed. Ise neid tegema ei hakkanud, lasin Mustvees sobivaks kohandada. YouTubes nägin videot ,kus olid antud rehvid Unimogile alla pannud.
Vasta
#26

(24-07-2017, 18:32 PM)sanyo1 Kirjutas:  
(24-07-2017, 08:57 AM)v6sa Kirjutas:  Kas registris on traktorina või krusana?

Registris maastikuvõimelise veoautona.

Tubli töö ära tehtud! Äge pill ja andis inspiratsiooni kiirtrakatsi (T5-kat) mõistes ka Moogi vaadata! Kusjuures isegi varustatuna erinevate vidinatega saab neid kohati täiesti mõistlikus hinnas kätte. Ja tõesti on neid nii veokatena kui trakatsitena olemas. Isand Võsa äkki teab, on Eestis mõni Unimog traktorina arvel??? Mis kiiruspiiranguks on siis pandud...ja mis numbrilised näitajad siis on??? Selle  uuetüübilise N3G andmed teh.passis on lausa mõttetud: Registrimass 15000 kg, Tühimass 11220 kg, Kandevõime 3780 kg, Piduritega haagise lubatud mass 3500 kg, Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg Sad Mis mõttes??? 
Teemaalgataa apastraat on N2G ja siin on natukenegi lubatud: Suurim kiirus 87, Piduritega haagise lubatud mass 8000 kg, Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg. Vahe T5 traktoriga tegelikult puudub, sest täna peaks ka see saama samasuguse kiiruspiirangu a'la 80km/h vms. Aga piduriteta haagis on traktoritel hoopis teine teema! 

Aga et siin on viimased põnevamad postitused hobitehnika vallas just Unimog ja/või autotreilad, siis siin hoopis kahe laheda-vajaliku ristsugutis ning otseloomulikult täiesti sõgeda tehnilise lahendusega Big Grin
Vasta
#27

Kuressaares seisab frontaallaaduriga unimog. Taga on ekskavaatori moodi agrekaat. Proovin hiljem pilti ka teha, vahva asi on  Big Grin
Vasta
#28

    Suvel sai esirehvi vahetatud. Esimesed kettad koos klotsidega suht uued. Nüüd, kui tagumised ka alt ära võtsin ja laiemad rehvid alla läksid, siis nägin ,et seal klotsid täitsa ära kulunud. Sai täna ära tellitud koos käändtelje rem.komplektiga. Juhipoolsel käändteljel laagris loks sees.
Vasta
#29

(14-12-2017, 22:30 PM)sanyo1 Kirjutas:  Suvel sai esirehvi vahetatud. Esimesed kettad koos klotsidega suht uued. Nüüd, kui tagumised ka alt ära võtsin ja laiemad rehvid alla läksid, siis nägin ,et seal klotsid täitsa ära kulunud. Sai täna ära tellitud koos käändtelje rem.komplektiga. Juhipoolsel käändteljel laagris loks sees.
Kui laagris loks sees siis tasub külgreduktorite õlitasemed mõlemas sillas üle vaadata. Selle laagriga ei saa midagi muidu eriti juhtuda kui õlivaeguse tõttu kuivale jäämine. Ja piduriketta all on suured simmerling tihendid, eks sealt kipubki see õli tihendi vanuse tõttu lahkuma. Kui need suured simmerid uued panna siis tuleks need sissepoole paigaldada kui eelmised, täpselt sama koha peal jäädes kus eelmine tihend oli ei pruugi õli pidama jääda.

Tagapiduriklotside kiirem kulumine täitsa tavaline nähtus, esiteks ju taga ühe ketta kohta kaks korda vähem samasid piduriklotse kui ees ning üsna sujuvalt saab masinaga seisma jääda kui seisupidurit madalal kiirusel piisavalt peale tõmmata ja siis ju ainult tagapidurid töös.
Lisaks saab antud Unimogiga ka sõita kui rõhud on piisavalt üleval, et käigud lülituks, aga seisupidur pole veel täitsa maha tulnud. Kui autot oli vaja kiiremas korras natuke liigutada siis juhid lasid 1-2 käiguga seisupidur peal kohe kui käigud lülitusid. Eks sinna need tagapiduriklotsid ka läksid.

Ja kui uued klotsid tagapidurisse lähevad siis kindlasti pärast timmitav pidurikolb niivõrd välja keerata, et käega seisupiduri hooba liigutades oleks tunda, et ikka klotsid vastu ketast kinni tõmbab. Selle jaoks eraldi kuuskant mutter kuskil polt-korgi all kui õigesti mäletan, kõigepealt tuleb keerata samast kuuskantmutrist just niipalju kui vaja, et uued klotsid vahele läheksid ning siis piisavalt jälle peale timmida. Kui pidurikolvi timmimispolt lõpuni lahti keerata võib pidurikolvi keermest polt välja tulla ja siis võib olla tarvis sadulat lammutada, et tagasi selle saaks. Seetõttu tuleb pidurikolbi sisse keerata just niipalju, et uued klotsid vahele läheks.

Ja kui põhja alla satud, siis soovitan ka kardaanitunnelite kummikaitsed huvipärast lahti võtta ja vaadata, et mis seal sees toimub. Minul paljudel masinatest voolas sealt hulga roostevett välja, mille sees siis kardaaniristid olid rõõmsalt oma tööd teinud. Kuigi Unimogil ühtegi loksuga kardaaniristi kunagi ei tuvastanud, siis hästi see vesileotus neile kindlasti ei mõjunud.

Ja veel tulevikuks kui õhukuivatuspadrunit hakata vahetama, siis kindlasti ostma minnes vana kaasa võtta. Osadel masinatel oli filter ühtmoodi kinnituspoldi jaoks ja teistel teistmoodi. Detailikood oli neil sama ning pidigi käima vana filter näpuotsas uut toomas laost kuna üldjuhul sattus esimese hooga ehku peale valides muidugi vale.

Unimogiga tegelikult veel päris palju erinevaid remondinippe ja tähelepanekuid, kui miskit spetsiifilist küsimust tekib siis võib privas küsida, ehk oskan aidata.

Igal juhul edu masinaga! Omamoodi kahetine mälestus neist aparaatidest, maanteesõit on õudus kuubis, aga samas maastikul läbitavus päris hea.
Vasta
#30

Sain selle vahva laaduri pildile. 

[Pilt: 8SpM2sIQSJm7TDJCkqb8Hw_1.jpg]

[Pilt: 8SpM2sIQSJm7TDJCkqb8Hw.jpg]
Vasta
#31

Sai täna veidike nokitsetud. Külge sai pandud uus korsten koos uue summutipüttiga. Kütusepaagi tõstsin kõrgemale , kuna kastini ruumi oli, sai 10cm lisakõrgust. Enamus tulesid sai katusele , ette panin 52 tollise LED bari.  Kuna nüüd said suuremad rehvid alla ,siis pean hakkama porilaudu ringi tegema.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#32

Hea näha, et asi ikka liigub, need pole odavad mänguautod  Smile .
Kui järgmine kord pimedas liigutad, siis tee pilt selle katusevalgustuse võimekusest. Pean enda veokale ka vist midagi hakkama peale aretama.
Vasta
#33

(31-12-2017, 11:33 AM)Jahimees Kirjutas:  Hea näha, et asi ikka liigub, need pole odavad mänguautod  Smile .
Kui järgmine kord pimedas liigutad, siis tee pilt selle katusevalgustuse võimekusest. Pean enda veokale ka vist midagi hakkama peale aretama.

Varuosade eest hinda küsida oskavad Big Grin Summutipütt oli ca 380.- , paralleelvarda hinda sai ka küsida, 700.- .Arvan,et järgmine nv saan tuled ühendatud, ebayst sai tellitud Switch panel. Siis peaks pimedas sõitma minema. Õlid ka vaja ära vahetada. Nüüd panin käima, et näha kuhu rehvid kinni hakkavad jääma. Head vana-aasta lõppu!
Vasta
#34

Olen netist pikemat aega vintsi otsinud, ainus koht oma valiku poolest on silma jäänud jrmotors.ee . Paremat valikut hüdrovintside kohta pole leidnud. Ehk keegi teab veel soovitada.
Vasta
#35

Pole veel pimedas sõitma jõudnud..



   
Vasta
#36

Päris äge mänguasi, kahju et iga kord kui sõitma tahad minna tuleb 9.- riigile anda
Vasta
#37

Nüüd arvutist vaadanud pilte , siis kvaliteet küll äge. Ei tea ,kas väiksemaks lõikamisest see tingitud või Cat s50 eripära. Pole veel tasunud, sai täna mööda põldu sõidetud. Big Grin. Posiitivsest küljest vaadates , siis aasta korraga makstes 500.- .
Vasta
#38

Keegi küll pole küsinud aga igaks juhuks kirjutan oma remondi kogemusi ka siia. Peamine sildade ja kasti lekke põhjus on tuulutuses. Sillad paneb õli lekkima ka väsinud sillaluku mansetid. Pidurikettal on poolte vahe. Osadel peal kirjas, osadel pole kirjas. Aga vahe on ikkagi. Silmaga ei erista aga kui valepidi paned siis hakkab simmer jooksma. Peale igat vees käiku tasuks sildades ja otsa reduktorites õlid ära vahetada...
Sildasid oli neil vist päris mitut erinevat varianti. Võibolla kõigi kohta see jutt ei käi...
Hea pill! Edu!
Vasta
#39

Sai metsas istutamas käidud... 


   
Vasta
#40

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne