Kuidas remontida kütusepaaki
#21
Siililegi selge , et kui kasutada lappimiseks "plekitükki"asi lihtne.Pidasin silmas lihtsalt tinaga või vasega jootmist.NN.pindpinevus kogub kogu vedela aine augu servadele.Kui hunnik juba suur eks siis saab ehk kinni kah.Aga siis vaata pealt ja altpoolt oma kunstiteost Smile Smile
Vasta
#22
(01-12-2016, 14:12 PM)linnuke Kirjutas: Siililegi selge , et kui kasutada lappimiseks "plekitükki"asi lihtne.Pidasin silmas lihtsalt tinaga või vasega jootmist.NN.pindpinevus kogub kogu vedela aine augu servadele.Kui hunnik juba suur eks siis saab ehk kinni kah.Aga siis vaata pealt ja altpoolt oma kunstiteost Smile Smile

Vaata, lilleke, keretina on kuumalt pisut teistsuguse konsistentsiga, kui juhtme jootmisel kasutatav.
Keretina, kui tulega mängimine hästi käpas, on päris pikas tempivahemikus nagu ööpäev laual seisnud või. (kui sealt üle lased, siis hakkab tilkuma, jah). Aga enne mitte. Ja kuni "tilkumiseni" saab teda puulabidaga ilusasti voolida.
Müüakse selliste kangidena:

[Pilt: 600-923500.JPG]

Ja mina olen ka paake iks sellega teinud; kas mõistlik või mitte, aga pidama on nad jäänud.
Vasega pole proovinud, sest nagu gaasikeevitus sai muretsetud, läks kohe kellelgi seda rohkem vaja... Sad

Hoopis kolmas tüüp tina on see, millega vanasti santehnikas vasktorusid joodeti. See jooksis eriti kiirelt mööda puhast vaske ise edasi ja on ülivedel.
Sellisega, jah, auke kinni panna on keeruline.

.
.
Vasta
#23
(01-12-2016, 14:55 PM)stihl Kirjutas:
(01-12-2016, 14:12 PM)linnuke Kirjutas: Siililegi selge , et kui kasutada lappimiseks "plekitükki"asi lihtne.Pidasin silmas lihtsalt tinaga või vasega jootmist.NN.pindpinevus kogub kogu vedela aine augu servadele.Kui hunnik juba suur eks siis saab ehk kinni kah.Aga siis vaata pealt ja altpoolt oma kunstiteost Smile Smile

Vaata, lilleke, keretina on kuumalt pisut teistsuguse konsistentsiga, kui juhtme jootmisel kasutatav.
Keretina, kui tulega mängimine hästi käpas, on päris pikas tempivahemikus nagu ööpäev laual seisnud või. (kui sealt üle lased, siis hakkab tilkuma, jah). Aga enne mitte. Ja kuni "tilkumiseni" saab teda puulabidaga ilusasti voolida.
Müüakse selliste kangidena:

[Pilt: 600-923500.JPG]

Ja mina olen ka paake iks sellega teinud; kas mõistlik või mitte, aga pidama on nad jäänud.
Vasega pole proovinud, sest nagu gaasikeevitus sai muretsetud, läks kohe kellelgi seda rohkem vaja... Sad

Hoopis kolmas tüüp tina on see, millega vanasti santehnikas vasktorusid joodeti. See jooksis eriti kiirelt mööda puhast vaske ise edasi ja on ülivedel.
Sellisega, jah, auke kinni panna on keeruline.

.
.
OK.Jälle targem Smile
Vasta
#24
See tina voolavus on suuresti sõltuvuses temperatuurist ja koostisest,jootsin Audi paagi põhjas oleva augu kinni ilma paaki autolt maha võtmata.Alguses kruntisin kirveskolviga ja hiljem kasutasin 100w kolbi ja vene 5 kopkane läks lapiks sest auk oli suur.Mul ka paar latti vene ajast pärit tina mis on väikese kolviga jootes nagu pasta sest ei jõua üles soojeneda,suurega jootes täiesti vedel.
Vasta
#25
(01-12-2016, 14:55 PM)stihl Kirjutas: ...
Ja mina olen ka paake iks sellega teinud; kas mõistlik või mitte, aga pidama on nad jäänud.
...

Kinnitan, lapitud kõri peab juba 7. aastat Cool
Vasta
#26
Kunagi oli kultusajakirjas Za Ruljom rubriik, kus autoomanikud jagasid oma kogemusi ja igasuguseid nippe tolleaegsete liikurite elustamiseks ja käigus hoidmiseks. Sealt on meelde jäänud, et keegi Ivanov (või oli ta Sidorov?) pakkus välja kiire ja tõhusa lahenduse bensiinipaagi ootamatu lekke kõrvaldamiseks. Tuleb lihtsalt võtta parajas mõõdus plekikruvi ja asetada sellele seibiks tükike bensiinikindlat kummi (või nahka). Kruvi keerata lekkekohta lõpuni sisse ja võibki teekonda jätkata. Ajakirja toimetus lisas omalt poolt, et selliselt parandatud lekkekoht tuleb hiljem kodus ikkagi korralikult parandada. Kustkohast saada vajalikus mõõdus plekikruvi ja bensiinikindlat kummi, sellest selles ajakirjanumbris ei kirjutatud. Sad
Vasta
#27
Enamus kumme on vähemalt mõnd aega bensiinikindlad, et saaks koju sõita. Nahka saab püksirihmast. Plekikruvi võtad loomulikult kruvikastist. Vene ajal ei sõidetud ju nii nagu tänapäeval, et ainult vahupudel ja mobiiltelefon. Ikka olid tööriistad kaasas, mõni polt-mutter-kruvi ka. Natuke traati. Pirnid. Võibolla 3 heeblit ja lohv juhuks, kui sõidad katki rohkem, kui 1 rehvi. Tross. Täkujuhtmed. jne. Aeg oli teistsugune.
Vasta
#28
(03-12-2016, 13:49 PM)kr8nik Kirjutas: Kunagi oli kultusajakirjas Za Ruljom rubriik, kus autoomanikud jagasid oma kogemusi ja igasuguseid nippe tolleaegsete liikurite elustamiseks ja käigus hoidmiseks. Sealt on meelde jäänud, et keegi Ivanov (või oli ta Sidorov?) pakkus välja kiire ja tõhusa lahenduse bensiinipaagi ootamatu lekke kõrvaldamiseks. Tuleb lihtsalt võtta parajas mõõdus plekikruvi ja asetada sellele seibiks tükike bensiinikindlat kummi (või nahka). Kruvi keerata lekkekohta lõpuni sisse ja võibki teekonda jätkata. Ajakirja toimetus lisas omalt poolt, et selliselt parandatud lekkekoht tuleb hiljem kodus ikkagi korralikult parandada. Kustkohast saada vajalikus mõõdus plekikruvi ja bensiinikindlat kummi, sellest selles ajakirjanumbris ei kirjutatud. Sad

Seda kruvi ja autokummist lõigatud seibikest kasutasin juba 90 ndatel. Toimis küll. Kustkohast šnitti võtsin,ei tea aga tehtud sai nii küll.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#29
See , kes sellise kruviga paagi remondi välja mõtles, oli ikkagi Sidorov! Ärge ajage Ivanovi ja Petroviga  segi.
Vasta
#30
Kättejuhtuvatest vahenditest mainin  leiba, mis on suus nätskeks nätsutatud ja  sadamas laevalt maha sõites kraapsas üks somm oma liikuri paagi tilkuma. Paanikat kui palju.  Saatsin vahimadruse kiiresti SEEBI järele ja oleksite näinud nende sommide silmasi ja suu asendit, kui paak pidama jäi ja soovitasin lähimasse remondikohta sõita.   Olid 90 ndad aastad.
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#31
(03-12-2016, 17:15 PM)Sidorov Kirjutas: See , kes sellise kruviga paagi remondi välja mõtles, oli ikkagi Sidorov! Ärge ajage Ivanovi ja Petroviga  segi.

Ehk ikka Kulibin Big Grin
Vasta
#32
(03-12-2016, 17:56 PM)h2rra Kirjutas: Kättejuhtuvatest vahenditest mainin  leiba, mis on suus nätskeks nätsutatud ja  sadamas laevalt maha sõites kraapsas üks somm oma liikuri paagi tilkuma. Paanikat kui palju.  Saatsin vahimadruse kiiresti SEEBI järele ja oleksite näinud nende sommide silmasi ja suu asendit, kui paak pidama jäi ja soovitasin lähimasse remondikohta sõita.   Olid 90 ndad aastad.

Kui vabariigi alul täispaagiga mossega Tartust Pärnusse sõites , Kilingi-Nõmmes bensiin otsa sai, tekkis kuri kahtlus, et miskit on täitsa p----s. Juurde valades selgus, et lekib ja päris pikalt paagil põhjas mõra sees. Kohalikust söögimajast sai pruuni pesuseepi rotitud, korralikult sisse mätsitud ja oligi ok.
Paari kuu pärast kui jälle ootamatult kütus otsas, siis meenus  seep...
Vasta
#33
(03-12-2016, 19:46 PM)hulgus Kirjutas:
(03-12-2016, 17:56 PM)h2rra Kirjutas: Kättejuhtuvatest vahenditest mainin  leiba, mis on suus nätskeks nätsutatud ja  sadamas laevalt maha sõites kraapsas üks somm oma liikuri paagi tilkuma. Paanikat kui palju.  Saatsin vahimadruse kiiresti SEEBI järele ja oleksite näinud nende sommide silmasi ja suu asendit, kui paak pidama jäi ja soovitasin lähimasse remondikohta sõita.   Olid 90 ndad aastad.

Kui vabariigi alul täispaagiga mossega Tartust Pärnusse sõites , Kilingi-Nõmmes bensiin otsa sai, tekkis kuri kahtlus, et miskit on täitsa p----s. Juurde valades selgus, et lekib ja päris pikalt paagil põhjas mõra sees. Kohalikust söögimajast sai pruuni pesuseepi rotitud, korralikult sisse mätsitud ja oligi ok.
Paari kuu pärast kui jälle ootamatult kütus otsas, siis meenus  seep...

olen isegi näinud kui kunagi ammu vene ajal sugulane mosse 407 paak tilkus,kah seebiga kokku ja sõit jätkus.
Vasta
#34
(03-12-2016, 21:38 PM)muska71 Kirjutas:
(03-12-2016, 19:46 PM)hulgus Kirjutas:
(03-12-2016, 17:56 PM)h2rra Kirjutas: Kättejuhtuvatest vahenditest mainin  leiba, mis on suus nätskeks nätsutatud ja  sadamas laevalt maha sõites kraapsas üks somm oma liikuri paagi tilkuma. Paanikat kui palju.  Saatsin vahimadruse kiiresti SEEBI järele ja oleksite näinud nende sommide silmasi ja suu asendit, kui paak pidama jäi ja soovitasin lähimasse remondikohta sõita.   Olid 90 ndad aastad.

Kui vabariigi alul täispaagiga mossega Tartust Pärnusse sõites , Kilingi-Nõmmes bensiin otsa sai, tekkis kuri kahtlus, et miskit on täitsa p----s. Juurde valades selgus, et lekib ja päris pikalt paagil põhjas mõra sees. Kohalikust söögimajast sai pruuni pesuseepi rotitud, korralikult sisse mätsitud ja oligi ok.
Paari kuu pärast kui jälle ootamatult kütus otsas, siis meenus  seep...

olen isegi näinud kui kunagi ammu vene ajal sugulane mosse 407 paak tilkus,kah seebiga kokku ja sõit jätkus.

Kõhualuste paakidega oli seebiga lapitud paakitega esimese vihmaga jama käes  Big Grin kuniks kuivaga sõitsid polnud häda midagi
Vasta
#35
Kuna kaubandusvõrgust ei õnnestunud uut paaki hankida, lappisin vana ikkagi käepäraste vahenditega ära. Esmalt jootsin tavalise jootetinaga nähtavad augud kinni, pärast mätsisin klaasriide ja vinüülestriga üle. Praeguseni vähemalt peab, eks näeb, mis tulevik toob.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne