mis on antud mudeli täpne mark ?
#1

Tere,

Kas keegi suudab tuvastada nende osade järgi ja mootori järgi, millega täpselt tegu on ? Millised peaks olema originaal summutid ja kuidas antud masinal üldse leegitorud silindri küljest välja käivad ? Aasta peaks olema 1964.


[Pilt: DSC_0001.JPG]
[Pilt: DSC_0003.JPG]

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#2

Pakun K750M ja torud käivad jõuga välja. Ja pakun seepärast, et alles pärast avapakkumist  hakkavad õiged pakkujad tööle! Kuidas leegid ära käivad, ei tea! Vb kui tekk peale visata...?
Vasta
#3

(27-11-2016, 23:51 PM)kass Kirjutas:  Pakun K750M ja torud käivad jõuga välja. Ja pakun seepärast, et alles pärast avapakkumist  hakkavad õiged pakkujad tööle! Kuidas leegid ära käivad, ei tea! Vb kui tekk peale visata...?

HR.Kassil täna jutt eriti vaimukas.(extra peaks rõhutama inkvisitsiooniaegseid sõrmetange optika parandamiseks ((miks kannan küll prille Rolleyes))

Tõsisemalt kah:ümber leegitoru nn.karvane mutikas,lahti käib vastupäeva.
Vasta
#4

(28-11-2016, 00:03 AM)linnuke Kirjutas:  
(27-11-2016, 23:51 PM)kass Kirjutas:  Pakun K750M ja torud käivad jõuga välja. Ja pakun seepärast, et alles pärast avapakkumist  hakkavad õiged pakkujad tööle! Kuidas leegid ära käivad, ei tea! Vb kui tekk peale visata...?

HR.Kassil täna jutt eriti vaimukas.(extra peaks rõhutama inkvisitsiooniaegseid sõrmetange optika parandamiseks ((miks kannan küll prille Rolleyes))

Tõsisemalt kah:ümber leegitoru nn.karvane mutikas,lahti käib vastupäeva.

Mina prille ei kanna, kuigi olen lühinägelik vähemalt aastast 1973. ma lihtsalt ei näe nendega piisavalt ilus välja!  Sad  Aga just selle pärast see foorum mulle meeldibki, et siin saab uusi teadmisi!  Cool
Vasta
#5

Enamus tundub K-750 aga samas enamus on kellegi tuuningut tunda saanud.
Vasta
#6

(28-11-2016, 00:45 AM)Qunts Kirjutas:  Enamus tundub K-750 aga samas enamus on kellegi tuuningut tunda saanud.

Ja kumb enamus siis tundub enamuses olevat?  Rolleyes  Lahe huumor!  Cool
Vasta
#7

(28-11-2016, 00:50 AM)kass Kirjutas:  
(28-11-2016, 00:45 AM)Qunts Kirjutas:  Enamus tundub K-750 aga samas enamus on kellegi tuuningut tunda saanud.

Ja kumb enamus siis tundub enamuses olevat?  Rolleyes  Lahe huumor!  Cool

Enamuses ongi see raskesti mõistetav kas tegemist K-750 või omaloominguga Big Grin
Vasta
#8

(28-11-2016, 00:50 AM)kass Kirjutas:  
(28-11-2016, 00:45 AM)Qunts Kirjutas:  Enamus tundub K-750 aga samas enamus on kellegi tuuningut tunda saanud.

Ja kumb enamus siis tundub enamuses olevat?  Rolleyes  Lahe huumor!  Cool

Suurem enamus ehk Big Grin
Vasta
#9

Kui jätta nüüd see ebaoluline ja 98 aasta tuuning kõrvale, siis ma tean kindlasti et mootor peaks olema õige ja aastaks õeldi 1964. Selle põhjal siis võib oletada et tegu on K750M-ga?

Väljalaske süsteemi osas: Seal leegitorudel pole ümber mingit mutrit, ja ei tundu olevat ka olnud. Keeret igatahes ei paista. Kas siis on lihtsalt sisse surutud? Kuidas siis nad tihendatud on?
http://easthighway.com/est/tooted.c/summuti-k750m
kas pildil kujutatud süsteem on õige ?
Mis vahe on k750M ja K750 ? Kas 750 näitab mootori mahtu, miks küsin on see, et eelmine omanik nagu mainis et 650mootor peaks olema. Muidugi see väide võib olla vale.

Äkki keegi oskab  asjalikke vastuseid anda Big Grin

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#10

(28-11-2016, 07:36 AM)TimmThaler Kirjutas:  Kui jätta nüüd see ebaoluline ja 98 aasta tuuning kõrvale, siis ma tean kindlasti et mootor peaks olema õige ja aastaks õeldi 1964. Selle põhjal siis võib oletada et tegu on K750M-ga?

Väljalaske süsteemi osas: Seal leegitorudel pole ümber mingit mutrit, ja ei tundu olevat ka olnud. Keeret igatahes ei paista. Kas siis on lihtsalt sisse surutud? Kuidas siis nad tihendatud on?
http://easthighway.com/est/tooted.c/summuti-k750m
kas pildil kujutatud süsteem on õige ?
Mis vahe on k750M ja K750 ? Kas 750 näitab mootori mahtu, miks küsin on see, et eelmine omanik nagu mainis et 650mootor peaks olema. Muidugi see väide võib olla vale.

Äkki keegi oskab  asjalikke vastuseid anda Big Grin
Mis sa sellest õigest väljalaskest niiväga taga ajad? Kõik ülejäänud on ju vale. Ning dokumente sul ka vist ei ole.
Leegitorude über käis aspestnöör tihendiks.
Kui see on 650cc mootor, siis arvatavasti on väiksemad kolvid pandud. Big Grin
Vasta
#11

Dokumendid saan kätte järgmise nädala alguses. Raami pole lõigatud ja mootor ja kast on  korras. See et kosmeetilised  muutused on tehtud, ei takista seda Valmis ehitamist. Väljalaske osas küsin sellepärast, et aru saada kas erinevate mudelite vahel on ka leegitorudel erinevused ja veidi laiemalt seda pilti paremini aru saada. Jah originaaliks teda tagasi ei tee, aga uute  summutite ja leegitorude tellimiseks on vaja aru saada mis sinna sobivad ja mis mitte.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#12

(28-11-2016, 09:37 AM)Qunts Kirjutas:  Kui see on 650cc mootor, siis arvatavasti on väiksemad kolvid pandud. Big Grin

Ma hästi ei usu seda, pigem on eelmine omanik lihtsalt 100 ccm vahelt teinud ja uuele omanikule andmata jätnud. Konkreetsetest faktidest nende K motikate kohta võiks rääkida mõni mees, kes neist ikka midagi täpsemalt teab, näiteks ksf! Illimar vms.
Vasta
#13

Süvaanalüüsiks just palju aega ei ole, selleks tuleb registratuuris aeg kirja panna, aga kiire ülevaade sellegipoolest.

Pole kunagi näinud sellist 1:1 mõõtkavas mudelit, aga algmaterjaliks on olnud KMZ (mark) K-750M(mudel). Kas just läbi ja lõhki 1964. a isend, on kaheldav, aga mootor, raam ja käigukast võivad tõesti olla sellest aastast. Paluks kontrolliks raami- ja mootorinumbreid.

Leegitorusid hoiavad silindrite küljes koonilised pinnad, monteerimiseks piisab kergest koputamisest (puuhalg, kuvalda vms). Mina ei ole siiani ühegi pinna vahel seal mingit tihendust näinud. Eks ajapikku tahmavad kinni kui peaksid alguses lekkima. Summutid peaksid olema tavalised "paunad", mis kinnituvad vitsadega raami külge.

Ilmselt ei teadnud eelmine omanik ka millega sõidab...seda tüüpi püstklappmootorit pole 650 kuupsentimeetrist olemas ja vaevalt keegi seda 750-st sinnani on vähendanud. Põhimõtteliselt jah näitavad numbrid mudelis töömahtu.

Raami on ka ilmselt vähesel määral lõigutud, kuidas muidu selline diivan sinna peale on mahtunud ja relee on ka omalt kohalt kolinud. Paagiga on ka muidugi vallatletud.
Vasta
#14

Käigukast ja raam ei ole 64. 64. a. raamil on esimene korvi kinnituse munakas poltidega kinnitatav, uuematel keevitatud ja käigukast on sama, mis M72-l ja vanemal K750-l.
Vasta
#15

Palun tähelepanu paremapoolse väljalaske toru kujule.
Raam on 100% lõigutud diivani esimese kinnituse alt. 
Ainukesena paneb kahtluse alla esitule kopsik kas on säilinud originaalina või ka moditud ?
Siin ei saagi aru mida soovitakse sellest mootoratast teha ?
Aga KSF kass (väikse tähega) on suht adekvaatne hindama millega tegu ja teda abusull ei huvita need kõiksugused ümberehituslikud elemendid nagu: paak, porikad, sadul, mootor (mis vähemaks tehtud) jne.
Vasta
#16

(28-11-2016, 21:54 PM)vanauss Kirjutas:  Käigukast ja raam ei ole 64. 64. a. raamil on  esimene korvi kinnituse munakas poltidega kinnitatav, uuematel keevitatud ja käigukast on sama, mis M72-l  ja vanemal K750-l.

Sellega on nii ja naa. Üleminek K-750M-i peale toimus 1963. a teises pooles. "Ametlikult" tuli K-750M välja alatest 1964. a ning puhtakujulisele K-750M-ile need detailid on õiged. Muidugi esimesed 64. a isendid võisid evida laojääkidena vana K osi. Hilised 63. ja varajased 64. a isendid on üldjuhul rosoljed vanadest ja uutest juppidest. Oletasin, et tegu on hilise 64. a isendiga. Kui ometi teaks neid mootori- ja raaminumbreid...
Vasta
#17

Nädala lõpus saan kätte dokumendid ja ka jõuan uuesti maale, kus vaatan järgi kerenumbri ja mootori numbri ning postitan ka siia.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#18

(28-11-2016, 09:37 AM)Qunts Kirjutas:  ...Leegitorude über käis aspestnöör tihendiks...

Ma pole küll seal mingit nööri näinud.
Torud on lihtsalt otsapidi silindri sees ja sumbuti kalmber (sumbuti omakorda raami küljes) hoiab teda sealt välja lipsamast. 
Mul olid leegitorud tehtud raketikütuse voolikust. Lihtsalt lõin otsa silindri sisse. Üks kord lipsas välja ka, kuna sumbuti ju läbi pehme vooliku ei hoia otsa paigas.
Vasta
#19

(28-11-2016, 23:40 PM)motamees Kirjutas:  
(28-11-2016, 09:37 AM)Qunts Kirjutas:  ...Leegitorude über käis aspestnöör tihendiks...

Ma pole küll seal mingit nööri näinud.
Torud on lihtsalt otsapidi silindri sees ja sumbuti kalmber (sumbuti omakorda raami küljes) hoiab teda sealt välja lipsamast. 
Mul olid leegitorud tehtud raketikütuse voolikust. Lihtsalt lõin otsa silindri sisse. Üks kord lipsas välja ka, kuna sumbuti ju läbi pehme vooliku ei hoia otsa paigas.

Tahad kerin sulle oma varudest mingi meetri jagu seda nööri mille on tallele pannud minu isa !!!
NB. siinkohal juhin tähelepanu sellele, et ISA ei ole see kes eostab lapse, vaid see kes kasvatab ülesse !!!
See lause on mõeldud kodanikule kes kahtles minu pädevuses ja minu vaarisa autopargis.
Vasta
#20

(29-11-2016, 00:05 AM)Qunts Kirjutas:  Tahad kerin sulle oma varudest mingi meetri jagu seda nööri mille on tallele pannud minu isa !!!...
Ei taha, ma olen ise isa ja mul on seda nööri terve kera, millest jätkub ka pojale.
Aga tänan pakkumast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne