Postitused: 4,928
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
144
Pakun K750M ja torud käivad jõuga välja. Ja pakun seepärast, et alles pärast avapakkumist hakkavad õiged pakkujad tööle! Kuidas leegid ära käivad, ei tea! Vb kui tekk peale visata...?
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Enamus tundub K-750 aga samas enamus on kellegi tuuningut tunda saanud.
Postitused: 305
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
Dokumendid saan kätte järgmise nädala alguses. Raami pole lõigatud ja mootor ja kast on korras. See et kosmeetilised muutused on tehtud, ei takista seda Valmis ehitamist. Väljalaske osas küsin sellepärast, et aru saada kas erinevate mudelite vahel on ka leegitorudel erinevused ja veidi laiemalt seda pilti paremini aru saada. Jah originaaliks teda tagasi ei tee, aga uute summutite ja leegitorude tellimiseks on vaja aru saada mis sinna sobivad ja mis mitte.
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Süvaanalüüsiks just palju aega ei ole, selleks tuleb registratuuris aeg kirja panna, aga kiire ülevaade sellegipoolest.
Pole kunagi näinud sellist 1:1 mõõtkavas mudelit, aga algmaterjaliks on olnud KMZ (mark) K-750M(mudel). Kas just läbi ja lõhki 1964. a isend, on kaheldav, aga mootor, raam ja käigukast võivad tõesti olla sellest aastast. Paluks kontrolliks raami- ja mootorinumbreid.
Leegitorusid hoiavad silindrite küljes koonilised pinnad, monteerimiseks piisab kergest koputamisest (puuhalg, kuvalda vms). Mina ei ole siiani ühegi pinna vahel seal mingit tihendust näinud. Eks ajapikku tahmavad kinni kui peaksid alguses lekkima. Summutid peaksid olema tavalised "paunad", mis kinnituvad vitsadega raami külge.
Ilmselt ei teadnud eelmine omanik ka millega sõidab...seda tüüpi püstklappmootorit pole 650 kuupsentimeetrist olemas ja vaevalt keegi seda 750-st sinnani on vähendanud. Põhimõtteliselt jah näitavad numbrid mudelis töömahtu.
Raami on ka ilmselt vähesel määral lõigutud, kuidas muidu selline diivan sinna peale on mahtunud ja relee on ka omalt kohalt kolinud. Paagiga on ka muidugi vallatletud.
Postitused: 38
Teemad: 37
Liitus: Oct 2011
Maine:
1
Käigukast ja raam ei ole 64. 64. a. raamil on esimene korvi kinnituse munakas poltidega kinnitatav, uuematel keevitatud ja käigukast on sama, mis M72-l ja vanemal K750-l.
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Palun tähelepanu paremapoolse väljalaske toru kujule.
Raam on 100% lõigutud diivani esimese kinnituse alt.
Ainukesena paneb kahtluse alla esitule kopsik kas on säilinud originaalina või ka moditud ?
Siin ei saagi aru mida soovitakse sellest mootoratast teha ?
Aga KSF kass (väikse tähega) on suht adekvaatne hindama millega tegu ja teda abusull ei huvita need kõiksugused ümberehituslikud elemendid nagu: paak, porikad, sadul, mootor (mis vähemaks tehtud) jne.
Postitused: 305
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
Nädala lõpus saan kätte dokumendid ja ka jõuan uuesti maale, kus vaatan järgi kerenumbri ja mootori numbri ning postitan ka siia.
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(28-11-2016, 09:37 AM)Qunts Kirjutas: ...Leegitorude über käis aspestnöör tihendiks...
Ma pole küll seal mingit nööri näinud.
Torud on lihtsalt otsapidi silindri sees ja sumbuti kalmber (sumbuti omakorda raami küljes) hoiab teda sealt välja lipsamast.
Mul olid leegitorud tehtud raketikütuse voolikust. Lihtsalt lõin otsa silindri sisse. Üks kord lipsas välja ka, kuna sumbuti ju läbi pehme vooliku ei hoia otsa paigas.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(29-11-2016, 00:05 AM)Qunts Kirjutas: Tahad kerin sulle oma varudest mingi meetri jagu seda nööri mille on tallele pannud minu isa !!!...
Ei taha, ma olen ise isa ja mul on seda nööri terve kera, millest jätkub ka pojale.
Aga tänan pakkumast.