Õhumullid pealevoolutorus vw vento 1.9td 55kw
#1
Tere!

Sooviksin teada millest võivad need õhumullid sinna kütuse pealevoolutorru sattuda?
Klambrid on korralikult kinni ja voolikud terved, kuskilt kütet välja ei leki.
kas asi võib olla kütusefiltri tagasivoolutoru küljes olevas kolmikus mis on filtri peal? et sealt võib õhku vahele ahmida?
Filter ise on suvel vahetatud.

Oleks vaja korda saada, sest praegu käivitub pikalt ja talvel ei pruugi nii enam käima minna.

Kõik vastused on teretulnud!
Vasta
#2
Kas jutt on voolikust mis on filtri ja pumba vahel?
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#3
(28-11-2016, 18:55 PM)Walter Kirjutas: Kas jutt on voolikust mis on filtri ja pumba vahel?

Jah.
Vasta
#4
Siis jääb küsimus, kas enne filtrit ka mull jookseb? Mis on vägagi tõenäoline. Diagnostikaks (kui asi ikka väga jama) proovi paagile võimalikult lähedalt, ehk isegi võtturist toru kinni panna ja filtri poolt otsast survestada, kui lekib sisse, lekib välja ka.
Filter ise on korralikult kinni? tihend ikka õliga kinni keeratud? kui all on sette-vee eraldaja, siis see on (uue tihendiga) kinni? Stutserid kõik uute seibidega kinni?

muudetud:.
Kontrolli ka tagasivool pihustitest üle, VW hingeelu ei tunne, aga kuskil peaks olema ka tagasivooluklapp, reeglina pumba küljes. Kui see ei pea, laseb seistes kütuse tagasi valguda ja käivitub pikalt
Vasta
#5
Just.... vanematel volkaritel pihusti ülevoolu voolikud teevad sellist asja vahest.Tõmbab õhu sisse ja seal see ringleb.Sooja ilmaga ei tekitagi vahest probleeme.
Vasta
#6
Suht tõenäoline on, et viga on seal kütusefiltri plastmassist kolmikus. Kõige lihtsam kindlaks teha on see, kui paned prooviks kõik torud otse pumpa. Mingisugune filter võiks pealevoolul vahel kah ikka olla, kasvõi suvaline bensiinifilter.

Kogemus päris mitme masinaga...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#7
loen ja imestan.
milles on probleem?
ja miks seda ravida püütakse?
minul on hetkel kolm vaegautot kasutusel kordamööda.
läbisõitu minu käes kokku jämedalt 1,2 milkut ja kogu aeg on kõik nad mullitanud.
äkki võiks õrnalt arvata, et ehk ikka polegi veaga tegemist?
Vasta
#8
lisa:
ja käivitusprobladele tasuks ehk mujalt lahendust otsida.
näiteks küünaldest.
ja starterist.
Vasta
#9
(29-11-2016, 20:52 PM)diesel Kirjutas: loen ja imestan.
milles on probleem?
ja miks seda ravida püütakse?
minul on hetkel kolm vaegautot kasutusel kordamööda.
läbisõitu minu käes kokku jämedalt 1,2 milkut ja kogu aeg on kõik nad mullitanud.
äkki võiks õrnalt arvata, et ehk ikka polegi veaga tegemist?

Kodanik kirjutab, et ei käivitu kenasti.
Mina pole elus rohkem kui korra neid mulle otsinud ja kaenud. Toona hakkasin muretsema, kui japs enam poolest pöördest ei käivitunud. Panin läbipaistva voolikujupi vahele ja sealt paistis õhku küttega pooleks. Vahetasin ussitanud kütusetoru välja ja mulle enam ei esinenud. Äkki VAG-d seetõttu ongi nii ökod, et õhu pealt käivad?
Vasta
#10
(29-11-2016, 22:25 PM)hulgus Kirjutas:
(29-11-2016, 20:52 PM)diesel Kirjutas: loen ja imestan.
milles on probleem?
ja miks seda ravida püütakse?
minul on hetkel kolm vaegautot kasutusel kordamööda.
läbisõitu minu käes kokku jämedalt 1,2 milkut ja kogu aeg on kõik nad mullitanud.
äkki võiks õrnalt arvata, et ehk ikka polegi veaga tegemist?

Kodanik kirjutab, et ei käivitu kenasti.
Mina pole elus rohkem kui korra neid mulle otsinud ja kaenud. Toona hakkasin muretsema, kui japs enam poolest pöördest ei käivitunud. Panin läbipaistva pi voolikujuvahele ja sealt paistis õhku küttega pooleks. Vahetasin ussitanud kütusetoru välja ja mulle enam ei esinenud. Äkki VAG-d seetõttu ongi nii ökod, et õhu pealt käivad?

Sai katsetuseks voolikud ilma filtrita otse pudelist kõrgsurvepumbaga ühendatud, ning siis mullid kadusid + käivitus ka ilusti.
küsimus selline et kuidas see kütusefilter ehitatud on kas ta võtab kütust filtri ülaosast või alaosast?
Vasta
#11
(30-11-2016, 17:12 PM)Heini Kirjutas:
(29-11-2016, 22:25 PM)hulgus Kirjutas:
(29-11-2016, 20:52 PM)diesel Kirjutas: loen ja imestan.
milles on probleem?
ja miks seda ravida püütakse?
minul on hetkel kolm vaegautot kasutusel kordamööda.
läbisõitu minu käes kokku jämedalt 1,2 milkut ja kogu aeg on kõik nad mullitanud.
äkki võiks õrnalt arvata, et ehk ikka polegi veaga tegemist?

Kodanik kirjutab, et ei käivitu kenasti.
Mina pole elus rohkem kui korra neid mulle otsinud ja kaenud. Toona hakkasin muretsema, kui japs enam poolest pöördest ei käivitunud. Panin läbipaistva pi voolikujuvahele ja sealt paistis õhku küttega pooleks. Vahetasin ussitanud kütusetoru välja ja mulle enam ei esinenud. Äkki VAG-d seetõttu ongi nii ökod, et õhu pealt käivad?

Sai katsetuseks voolikud ilma filtrita otse pudelist kõrgsurvepumbaga ühendatud, ning siis mullid kadusid + käivitus ka ilusti.
küsimus selline et kuidas see kütusefilter ehitatud on kas ta võtab kütust filtri ülaosast või alaosast?

Neil diislitel tavaline asi filtri küljes olev plast kolmik lekib filtri ja kolmiku vahelt. Uus kolmik või vajadusel isegi paksem kummirõngas vahele ja läheb jälle, mingeid mulle ei tohi voolikutes ringi joosta küll mitte. Muidugi on võimalik aretada teistsugune filter ka millel ei ole seda idiootliku kolmikut küljes.
Vasta
#12
Volvo 240 2,4d hakkas mullitama , kui kütusepump õrnalt lekkima hakkas. Pumbale uued tihendid ja mullid kadunud.
Vasta
#13
Neid õhumulle pole võimalik ära saada, kuna olen ise igasuguseid kattseid teinud, et seda õhku eemaldada.
100% õhukindel imu kui ka tagasivoolu pooled nii vaakumiga kui ka survega testitud, kaotatud ära filtri pealt tagasivoolu klapp.
Enda katsetuste tulemused: pumpa läks puhas küte aga välja tuli õhumullidega küte, mullid tekkisid pumbas kui küte suruti rõhu alla (pumba siserõhk on kuni 5 at.)
Tegin ka katsetusi, kus võtsin kütte kanistrist otse pumpa, et välida anomaaliaid mis võivad tuleneda auto enda küttetrassist ja filtrist.

Rääkisin ka ühe diisli remontijaga kes on seda teemat uurinud ja lahanud.
Kuna see õhk ongi küttes endas sees olemas (küttes on ku suhteliselt palju lubatud vett), surve all olles (pumbas sees) tekivad õhumullid kui nüüd tagasivoolu kaudu see "mulliline" küte läheb paaki, kust ta tuleb jällegi tagasi filtrisse. Ja filtrist jookseb juba silmaga nähtav õhumull pumpa.
Vasta
#14
Tankurist tuleb ju samamoodi mullidega välja.
Vasta
#15
Omal ka olnud neid 1.9d küll ja nähtud ka mulle, aga neist kõigist lahti saanud nii peale kui ka tagasivoolus. Tegelikult ei tohiks neid mulle seal olla mitte. Pumba oma tihendite vahelt õhu imemist ei saa vältida küll.
Vasta
#16
1.9-st pole au kabistada olnud, kuid 2,5TDI V6-seid on paar tükki ette juhtunud.
õhumulliprobleem ja käivitusraskused mõlemaga üle elatud, sõidavad siiamaani.

110kw-sel seisnes küsimus filtri ja pumba vahelises voolikus, mis oli praoga-kütust ei lekkinud, kuid õhu tõmbas vahele, anomaalne nähtus natuke, kuid nii oli. kui seda maha hakkasin võtma, murdus kohe pooleks, oli lihtsalt oma aja ära elanud-12 aastat umbes. panin mõne euri eest uued voolikud vahele,sest originaali eest taheti päris palju(kindlasti üle saja€) raha saada. nüüd tahaks vist uuesti vahetada, 5aastat täis ka juba.

132kw-sel sai vahetatud filter, kõik voolikud, paagist pump välja kougitud-puhastatud, klapp pealevoolule vahele pandud ja kõike võimalikku kontrollitud. aga ei midagi. kõik targad ütlesid, et pump õhtal, vii remonti. aga seda raha mul võtta polnud ja sai siis lihtsalt seisuajal krokodillid peale-tagasivoolule pääle klõpsatud. lõpuks sai rahamure väikese leevenduse ja mõtlesin, et viin siiski remonti, kaua sa seal nende kroksidega jändad. läksin siis ühte pisikesse remondikohta, kus rääkisin oma mure ära ja seal pakkus vastutulelik härra välja veel ühe variandi, et vaheta pumbal üks väike tihend ära ja vaata mis saab, kui ei aita, siis vahetavad kõik teised ka ära. otsustasi proovida ja andsin euri, vastu anti tihendipoiss, vahetasin selle ära ja asi korras. au ja kummardus sellistele remondivendadele, kes ei aja sulle mingeid hirmujutte ja  esimese asjana 800€ arvet ei ulata.
   
kummiseib oli vist selle punasega märgitud kaane all ühe poldi otsas. kuigi 100% kindel enam ka ei ole, kuna auto peal nägi asi veidi teistmoodi välja ja mäletan, et üsna kehva oli seda tööd teostada.
ehk on kellelgi kunagi asjast abi ja pääseb esialgu kirvest seljas, eks põhjalikult remontida jõuab hiljem ka.
Vasta
#17
Need mõned mullikesed ei tee 1.9 volkari süsteemis midagi halba. Kui asi läheb juba nii kaugele, et mullidest saab üks suur mull mis enamus toru enda alla võtab ja siia sinna töllerdab, siis peaks viga hakkama otsima. Kui 1.9 diisel ei taha käivituda, peab otsima viga kusagilt mujalt. Mullikesed ja volksu diisel käivad kokku nagu sukk ja saabas.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#18
(18-12-2016, 21:46 PM)viplala Kirjutas: Need mõned mullikesed ei tee 1.9 volkari süsteemis midagi halba. Kui asi läheb juba nii kaugele, et mullidest saab üks suur mull mis enamus toru enda alla võtab ja siia sinna töllerdab, siis peaks viga hakkama otsima. Kui 1.9 diisel ei taha käivituda, peab otsima viga kusagilt mujalt. Mullikesed ja volksu diisel käivad kokku nagu sukk ja saabas.

asi ongi selles, et pole mõned mullid. Neid jookseb seal korralikult ikka
Vasta
#19
inimesed usuvad mida tahavad.
ja remondivad kalli rahaga vigu mida pole.
kui ütled inimestele, et viimase paarikümne aastaga sõidetud erinevate vaegdiislitega üle miljoni versta nii,
et mull ajab mulli taga ja vahepeal väga naftat ei näi olevatki, siis seda ei usuta.
no eks siis võib ju edasi remontida.
Vasta
#20
(20-12-2016, 01:00 AM)diesel Kirjutas: inimesed usuvad mida tahavad.
ja remondivad kalli rahaga vigu mida pole.
kui ütled inimestele, et viimase paarikümne aastaga sõidetud erinevate vaegdiislitega üle miljoni versta nii,
et mull ajab mulli taga ja vahepeal väga naftat ei näi olevatki, siis seda ei usuta.
no eks siis võib ju edasi remontida.

Enda Alhambra TDI-l mulli peaaegu ei näe(peale filtri vahetust 0 kraadise temperatuuri juures jookseb tükk aega mullimeri see eest,sest pumba tagasivool lastakse külma ilmaga filtri imipoolele olenevalt temperatuurist), aga enda masinat vaevavad hetked kus mõned tunnid seisval masinal kütusepumbast langeb kütus paaki tagasi. Ja eriti põnevaks teeb asja see, et teeb seda müstiliselt harva(nelja aasta jooksul kolm korda)...
Pump kuiv, tagasivoolu voolikud korras, filtri klapp korras ja uue tihendi saanud, survega süsteemi testides kusagilt lekkekohta ei märka...
Viimasel ajal hakkan juba uskuma et pumba võlli vahelt laseb mingi kindla koha peale jäädes õhku sisse, aga et nii harva...
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne