Kaasalohisev šrift, või krt teab mis kamm?
#1

Kui üritada sisestada linki, siis kogu ülejäänud tekst üritab automaatselt ennast lingiks muuta.
Väike üritus allpool.
link
[/url]
[url=http://elu24.postimees.ee/3929127/pildid-ja-video-prantsuse-kaevandusest-leiti-teise-maailmasoja-ajast-paerit-autod?_ga=1.43005356.865674148.1454268148]Muu tekst, mis ei ole mõeldud lingina ja mille vormingut ei saa muidu muuta, kui valmis postituses "kiire muutmisega".

On selline kamm, ainult minul?

Aitas praegu, kui lisada enteriga tühjad read ja siis need delete klahviga kustutada.


Vasta
#2

Tsitaat:Kaasalohisev šrift, või krt teab mis kamm?
Seda kammi pole kui lingi ette ja taha paned tühiku, teiste sõnadega sõnavahe, sellesama, mis minu tekstis eraldab sõnu. Isegi punkti ei tohi panna enne tühikut kui lause lõpetad lingiga. Tühik tuleb panna enne edasikirjutamist, juba valmis tekstile tühiku panemine ei aita, sest muutub ise lingi osaks. Sellist linki ei saa tavakasutaja avada, sest ta ei oska sinu kavalust läbi näha.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Kammi ei tea, mul töötab, aga autode kohta on küll küsimus.

Kas see masin oli IIMS ajal juba olemas? Ja kuidas tal klaasid seismisega puruks on läinud?

[Pilt: prantsuse_IIMS_auto.jpg]

Et teda natside eest oli vaja peita? Samuti see Citroeni buss (minuarust sama oli/on pikalt Tartu lõunakeskuses, tagaosas, liuvälja läheduses koffiputkaks) on ju hulka uuem, kui 1944.

Mingi autovihkajast ajakirjaniku loll fantaasia.
Konnasööjad ise ka enam ei tea, kelle eest nad midagi peidavad.


.
Vasta
#4

(30-11-2016, 18:37 PM)stihl Kirjutas:  Kammi ei tea, mul töötab, aga autode kohta on küll küsimus.

Kas see masin oli IIMS ajal juba olemas? Ja kuidas tal klaasid seismisega puruks on läinud?

[Pilt: prantsuse_IIMS_auto.jpg]

Et teda natside eest oli vaja peita? Samuti see Citroeni buss (minuarust sama oli/on pikalt Tartu lõunakeskuses, tagaosas, liuvälja läheduses koffiputkaks) on ju hulka uuem, kui 1944.

Mingi autovihkajast ajakirjaniku loll fantaasia.
Konnasööjad ise ka enam ei tea, kelle eest nad midagi peidavad.


.

Loe veel korra! Loe nii kaua, kuni aru saad! Ja loe kõik läbi!
Vasta
#5

(30-11-2016, 18:37 PM)stihl Kirjutas:  Kammi ei tea, mul töötab, aga autode kohta on küll küsimus.

Kas see masin oli IIMS ajal juba olemas? Ja kuidas tal klaasid seismisega puruks on läinud?...

Nagu juba mainitud, loe tekstiosa juurde, tegelikult on see link sealt teemast

krt ei aita need tühikud ka alati, enter aitas seekord uut rida puhtalt alustada.
[url=http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44409&pid=408864#pid408864][/url]

edit: näedsa, ei aitand ikkagist. Kuskilt kiskus ikka rea koodi kaasa, mida postituse kastis ei olnud...


Vasta
#6

(30-11-2016, 19:07 PM)kass Kirjutas:  Loe veel korra! Loe nii kaua, kuni aru saad! Ja loe kõik läbi!

Nüüd lõpuks lugesin, jah.    Toungue
See sinine obljääd lükati sinna vanarauahunnikusse hulka hiljem...
Sakslased, vaevalt, et neid algseid samuti väga tahtsid. Palju lihtsam on ju MB-ga kulgeda, kui mingit Citroeni pooltelje otsa keset lahingut kuskilt otsima minna.
Vasta
#7

Usun,et need sõidukid on sinna korjatud märksa hilisemal ajal,kui seda oli Saksa okupatsoon Prantsusmaal.
Ilmselt olid sõidukid juba ennem ära mädanenud ja kriidi koobas oli,kellegi meelest hea koht tassida sinna vanu asju.
Uudis on minu silmis vana ja mujal läbi jooksnud. Googli ja Youtubi abiga leiab sellele loole ka loogilise selgituse.
Elu24 asju ei maksa kunagi puhta kullana võtta.


Vasta
#8

Vblla korjati mingeid mahajäetud või põlenud/pihtsasaanud autosid ka sõja ajal sinna koopasse ja keegi tobu lootis sellega kunagi rikkaks saada.
Ja nii kaua oodati paljastamisega just selle pärast, et keegi oma autot ära ei tunneks ja mingeid nõudeid ei esitaks. Ehks siis tegu on varastatud autodega.

Aga see jutt, jah, et Pierrel oli 40ndal aastal vaba koobas ja kutsus sinna ladustama autosid ka Alexandre, Claude ja Emile ja nelja aasta pärast MITTE ÜKSKI neist enam ei mäletanud, et auto sai sinna peitu viidud - seda juttu võib rääkida ainult vanaema kassile. 
Tema ikka usub.

Prantslasi sai IIMS-s hukka vaid iga sajas inimene, seega surnud need autoomanikud ka kõik ei saanud olla. 
(See 1% hukkunuid oli pigem see, et keegi sai ataki, kuna Fritz erastas keldrist kasti tema vanaisa tehtud Calvadost.)

............

Kui on võimalus, vaadake selle aasta filmi Anthropoid. See on sellest, kuidas okupeeritud Tšehhoslovakkias vastupanuliikumine otsustab hukata kohaliku natsi liidri Reinhard Heydrich`i ja okupeeritud riigi eluolu on sellega seoses päris hästi kujutatud. (ilmselt Eestis oli sama teema)
Mitte üks nats ei sõida mingi kohaliku saaniga, vaid kõik tehnika on neil endal kaasas, tutikad mersud, bemmid jne.
Saksa riik oli ikka väga rikas ja saasta ei kasutatud.
Heydrichil oli muidugi isiklik (või ameti-; ei tea) cabrio Mercedes.

.
Vasta
#9

(01-12-2016, 11:46 AM)stihl Kirjutas:  ... seda juttu võib rääkida ainult vanaema kassile. 
Tema ikka usub.

Saksa riik oli ikka väga rikas ja saasta ei kasutatud.
Heydrichil oli muidugi isiklik (või ameti-; ei tea) cabrio Mercedes.

.

Julgen väita, et suvalised kassid, mitte üksi vanaema oma, usuvad, sealjuures isegi suvalist jama!
Tõsi, Tšehhi ja Prantsusmaa sakslased olid väga rikkad, igal jumala sturmanil juba oli isiklik auto kaasas, millega peale tööpäeva või nädalavahetusel kodus Saksamaal käis. Aga Eestis oli vähe teist moodi vist? Meil kodus räägiti juttu, et oli käsk näiteks tsiklid ära anda, kas võitlusse bolševismi vastu vms, naabritel oli "antiiktsikkel", rihmaveoga, nemad seda eriti ei väärtustanud ja jätsid kodanikukohuse täitmata. Aga õnneks keegi teadlik külarahva hulgast teatas, kuhu vaja, politseinikud tulid kohale, vangutasid küll pead, aga käsk on käsk ja tsikkel ära viidi, naabrimees vist jäeti ikkagi koju järelemõtlema.
Sakslaste sõidukitepark oli väga kirju, kõigist vabastatud maadest oli tehnikat rekvireeritud ja oligi täielik jama nende hooldamise ja remondiga. Venelastel oli ZiS ja GAZ, ameerika abi ja kogu moos, sakslastel oli ka ZiS, mis neile eriti meeldis, GAZ ja saksa, prantsuse, tšehhi, austria jne... onu rääkis, et suured prantsuse diisel? veokad tehti puugaasi peale ümber jne, Heydrich muidugi sellisega ei sõitnud, seda küll. 
Lisaks ei pruugitud rekvireeritud tehnikat just rindel kasutada, Suur-Saksamaa vajas ka tagalas/tsiviilis tehnikat, sest ka sealt oli kobedam tehnika armee vajadusteks rekvireeritud, tegutsesid vastavad komisjonid, kes hindasid, mida võtta ja palju maksta.
Muidugi ei anna mu jutt vastust sellele konkreetsele loole aga vb veidi täpsustab seda pilti, mis pärast Prantsusmaast ülekäimist sõjakäigus kujunes.
Vasta
#10
Photo 

Ok, siin kaugel oli asi pisut teisiti.
Aga Prantsusmaa on ju Saksa naaberriik, täpselt nagu Tšehhigi.
Prantsuse nad võtsid ju kohe peale Poolat (kus sakslasi tagakiusati ja millegagi nõus poldud) ja siis oli natsidel elu veel lill...Smile

Ja usud Sa tõesti, et selline asi:

[Pilt: peida_ara.jpg]

...peideti kellegi eest ära?

Isegi täna ei ole sellega mitte s...tagi peale hakata, peale vanarauda viimise või Kirsile kinkimise (mis on vähem tulus)...

Ma ikkagi seaks kahtluse alla selle uudise poindi, et "peideti tõenäoliselt Prantsusmaa anastanud natside eest."

.
Vasta
#11

Olen selle kahtlusega täiesti nõus, olen üldse loomult umbusklik, aga teine viga on veel - kui keegi on endas väga kindel, siis kipun vastu vaidlema!  Toungue 
Ega sõja alguses ei pruugitud kohe teise ešeloni tehnikat rekvireerima hakata, eestis näiteks oli 1944 sügiseks välja kuulutatud jalgrtaste rekvireerimine, mis aga jäi teatud põhjustel ära, st ei töötanud enam.
Selge on see, et neid autosid on juba varemalt "leitud" rapitud, nagu ka artiklis kirjas oli.
Aga kordan siis veel üle, et ei tekiks arusaamatust - ei oska ka mina arvata, miks nad sinna koguti ja miks nad sinna jäid! Kopraonu seda teab! (Mitte Kopraonu teab seda)
Vasta
#12

Kesse Kopraonu Su on, et igal pool juures seisis ja kõike teab? Ta siis juba 76aastane prantslane juu...Smile
(võtsite jälle külameestega trafo taga Walter kanget we?)
Vasta
#13

(01-12-2016, 00:01 AM)kopraonu Kirjutas:  Usun,et need sõidukid on sinna korjatud märksa hilisemal ajal,kui seda oli Saksa okupatsoon Prantsusmaal.
Ilmselt olid sõidukid juba ennem ära mädanenud ja kriidi koobas oli,kellegi meelest hea koht tassida sinna vanu asju.
Uudis on minu silmis vana ja mujal läbi jooksnud. Googli ja Youtubi abiga leiab sellele loole ka loogilise selgituse.
Elu24 asju ei maksa kunagi puhta kullana võtta.

Ksf! Kopraonu on mees, kes palju teab ja kelle pea lõikab nagu pardi p..tagumik! 
Ja mul on haldusalas 2 10/0,4 kV silikaatputkaga alajaama, mul pole trafo taga vaja käia külmetamas! Ja kes see Valter Sul on?
Vasta
#14

(01-12-2016, 17:30 PM)kass Kirjutas:  Ksf! Kopraonu on mees, kes palju teab ja kelle pea lõikab nagu pardi p..tagumik! 
Ja mul on haldusalas 2 10/0,4 kV silikaatputkaga alajaama, mul pole trafo taga vaja käia külmetamas! Ja kes see Valter Sul on?

Pardi tagumik ju ei jagand lahti, et see uudis pärines 29. novembrist 2016a ja ei google ega Youtube ei anna ühtki varasemat vastet sellele. Ehk siis tagumik purtsatab siis, kui head-paremat ette on antud, muidu tuleb lihtsalt sooja... Toungue

See alajaam ongi tänapäeval traffo! Walter pole mul, vaid Sul seal silikaatidega alajaama taga.... Toungue
Seal tekivad sellised asjad, et oo, ma tean üht meest , kes kõike teab....ise ma etkel küll essugi ei tea, aga see mees teab kõike ja mul on au teda tunda...
Vasta
#15

Tahaks meenutada, et mõlemad pooled, sakslased ja venelased, kasutasid veel hobutransporti. Venelased isagi ratsaväge. Eks seda tingis nii autode vähesus kui ka kütuse vähesus. Mõlemad tulid tööstusest, hobused, kaer ja heinad põllumajandusest. Võibolla oleksid need kõnealused autod läinud hobuseid asendama kusagile abiteenistusse nagu pildil pommide või toidu vedu lennuväljal.
Isegi ohvitseril kõlbas Krimmis hobune.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#16

(01-12-2016, 17:30 PM)kass Kirjutas:  Ja kes see Valter Sul on?

[Pilt: s%C3%A4%C3%A4stumarketi-korravalvur.jpg]

Big Grin

credits vello42
Vasta
#17

Momeelest oli see teema IT probleemidest, neid roostekäkke lahati mujal.
Muidugi, mida mina rumal ka tean Sad
Adminn ka magab ja väheolulise murega tülitada ei pea vajalikuks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(02-12-2016, 01:06 AM)Marko Kirjutas:  Momeelest oli see teema IT probleemidest, neid roostekäkke lahati mujal.

Kusjuures see ongi puhas IT probleem, kui kaasalohisev šrift lohistab kaasa ka pool teemat Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#19

Viplala, twelve points!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#20

(02-12-2016, 01:06 AM)Marko Kirjutas:  Momeelest oli see teema IT probleemidest, neid roostekäkke lahati mujal.
Muidugi, mida mina rumal ka tean Sad
Adminn ka magab ja väheolulise murega tülitada ei pea vajalikuks.

See "mujal" oli sinu unenäos... Cool
vanatehnika.ee-sse Aspelund pisut kopeeris minu siinset mõtet nende käkkide kohta ja kogumoos.

............

Aga Kass, kas vilmi vaatasid?
Ja jalgratta identifitseerisid? Esipidurid, võrgud, värgid...

[Pilt: MV5BMGE3MjFhMWMtZDM3Yi00MzhkLWE2ZWEtODY5...@._V1_.jpg]


Ühtlasi näitas seal Dornan, et peale hallide varjundite on igasugu muid värve ka...Smile



.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne