Mis kolbidega tegu?
#1

Palun abi mis kolbidega tegu?

   
Läbimõõt 92.8 / Pikkus 100.8 / sõrm 28 3(tk)

   
Läbimõõt 120 / Pikkus 140.2 / Sõrm 42  (3tk)

   
   
Läbimõõt 110.9 / Pikkus 140.2 / Sõrm 42 (4tk)

   
   
   
Läbimõõt 128.3 / Pikkus 165 (1tk kasutatud)

Mis võiks nende eest küsida kui kellegile tarvis?
Vasta
#2

2 pilt- T-74
Kas pildil nr.3 ja 4 pole läbimõõt mitte 120 mm. ? Sel juhul DT-75 kolvid (välimuse järgi)
Ja viimasel pildil,kas pole tegelik mõõt 125 mm?
Millega mõõtsid? Ja kas altpoolt või ülevaltpoolt. Smile

T.
Vasta
#3

(05-12-2016, 19:23 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  2 pilt- T-74
Kas pildil nr.3 ja 4 pole läbimõõt mitte 120 mm. ? Sel juhul DT-75 kolvid (välimuse järgi)
Ja viimasel pildil,kas pole tegelik mõõt 125 mm?
Millega mõõtsid? Ja kas altpoolt või ülevaltpoolt. Smile

T.

Tänud info eest, kolvid said mõõdetud pealt poolt aga peab üle mõõtma kuna nihik pole igapäeva tööriist ja kiire mõõtmine käis. Sad
Vasta
#4

Kolvid ilma hülssideta on üsna kasutud. Enamusel SMD mootoritest on hülsid juba 2-3 remont. Kui need on nominaalmõõdu kolvid pole nendega suurt midagi teha.


Vasta
#5

(05-12-2016, 22:02 PM)kopraonu Kirjutas:  Kolvid ilma hülssideta on üsna kasutud. Enamusel SMD mootoritest on hülsid juba 2-3 remont. Kui need on nominaalmõõdu kolvid pole nendega suurt midagi teha.

Huvitav,pole kunagi remontkolbidest kuulnud SMD mootoritel. Ei tea keegi neist midagi... Kunagi nägin ühte Kata ja ühte DT-54 remontmõõdus kolbi aga hilisematel mudelitel minuteada neid polnudki. Olid küll eri grupi tähistusega hülsid-kolvid aga nende vahe oli suht olematu. Ise olen vast pea kümnekonnal mootoril vahetanud osi aga ei tea tuhkagi.....Kas keegi täpsustaks veel? Võibolla eksin. Big Grin
Vasta
#6

(05-12-2016, 21:08 PM)GoStep Kirjutas:  
(05-12-2016, 19:23 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  2 pilt- T-74
Kas pildil nr.3 ja 4 pole läbimõõt mitte 120 mm. ? Sel juhul DT-75 kolvid (välimuse järgi)
Ja viimasel pildil,kas pole tegelik mõõt 125 mm?
Millega mõõtsid? Ja kas altpoolt või ülevaltpoolt. Smile

T.

Tänud info eest, kolvid said mõõdetud pealt poolt aga peab üle mõõtma kuna nihik pole igapäeva tööriist ja kiire mõõtmine käis. Sad

(05-12-2016, 22:02 PM)kopraonu Kirjutas:  Kolvid ilma hülssideta on üsna kasutud. Enamusel SMD mootoritest on hülsid juba 2-3 remont. Kui need on nominaalmõõdu kolvid pole nendega suurt midagi teha.

(06-12-2016, 07:49 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(05-12-2016, 22:02 PM)kopraonu Kirjutas:  Kolvid ilma hülssideta on üsna kasutud. Enamusel SMD mootoritest on hülsid juba 2-3 remont. Kui need on nominaalmõõdu kolvid pole nendega suurt midagi teha.

Huvitav,pole kunagi remontkolbidest kuulnud SMD mootoritel. Ei tea keegi neist midagi... Kunagi nägin ühte Kata ja ühte DT-54 remontmõõdus kolbi aga hilisematel mudelitel minuteada neid polnudki. Olid küll eri grupi tähistusega hülsid-kolvid aga nende vahe oli suht olematu. Ise olen vast pea kümnekonnal mootoril vahetanud osi aga ei tea tuhkagi.....Kas keegi täpsustaks veel? Võibolla eksin. Big Grin
Jäin eile õhtul samuti mõtlema, mis remonthülssidest jutt käib? Ei ole samuti sellest mitte midagi kuulnud. Tõtt öelda kuulen Toomase käest ka esimest korda, et selline remont kolb on üldse eksisteerinud...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#7

Kunagi sattusin kahe tutika vanatüübi T-16 hülsi peale. Vaat seal oli ka puha tehase värk aga kolvid loksusid julmalt sees. Kahtlustasin,et kas keegi lihtsalt hoonis vanad hülsid üle või oligi kohe peale palgapäeva tehtud jupid. Big Grin Muidu välimusest ei saanud üldse aru,et oleks kasutatud olnud. Väga imelik asi oli. Ja muidugi võis ju esimese otsa aegu ka remontmõõt olla aga ei tea,ega pole kuulnud,lugenud jne.

T.
Vasta
#8

Kõigil ajadel on remont kolvid olemas. Ei usu,et SMD mootoril teisiti on. 
Toredad mehed,kes topivad ovaalseks kulunud silindrisse nominaal kolvi uute rõngastega,lootuses head nahka saada.


Vasta
#9

(06-12-2016, 14:42 PM)kopraonu Kirjutas:  Kõigil ajadel on remont kolvid olemas. Ei usu,et SMD mootoril teisiti on. 
Toredad mehed,kes topivad ovaalseks kulunud silindrisse nominaal kolvi uute rõngastega,lootuses head nahka saada.

Seda küll aga miks peaks nad seda tegema,kui hülsse on lademes. Vene ajal oli kõike eraldi saada. Pandi ikka uus kolb ja hülss,rõngad samuti. Pandi ka uus kolb vanasse hülssi,kui seda vaja oli. Kiirel ajal tehti kõike,ka praegu on samamoodi.
T-25-l ja T-40 oli küll remontmõõdud olemas.

T.
Vasta
#10

Pigem teema,et SMD on ilmselt olemas kolvid koos hülssidega ehk gruppides. Remont mõõt see pole aga igal kolvigruppil on oma standart mõõt.(Vähemalt nii tehti mulle telefonis selgeks).
Küss on selles,et iialgi ei tasu kulunud hülssi uusi kolbe panna koos rõngastega see on enesepettus.


Big Grin Teema algatajele ma ei oska öelda,mida need kolvid maksaksid kuna SMD mootori remontijaid vähe.


Vasta
#11

Remontkolvid on olemas vast ikka siis, kui hülss ei ole eraldi vahetatav? Kui hülss on vahetatav, siis pole ju mingit mõtet sellel remontkolvil.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#12

(06-12-2016, 15:11 PM)kopraonu Kirjutas:  Pigem teema,et SMD on ilmselt olemas kolvid koos hülssidega ehk gruppides. Remont mõõt see pole aga igal kolvigruppil on oma standart mõõt.(Vähemalt nii tehti mulle telefonis selgeks).
Küss on selles,et iialgi ei tasu kulunud hülssi uusi kolbe panna koos rõngastega see on enesepettus.
Niimoodi jah.
No ma olen pannud kulunud hülssi ka kulunud kolvid...... Big Grin  Kui muud panna pole,käib küll. Eluiga pole teada aga mingi aja kestab.
Kui aga kõike võtta on,siis lähevad ikka uued asjad.
Vasta
#13

Et siis kokkuvõtteks neid raske müüa ja kui kellelegi üldse vaja? Peab metalli hinda ootama midagi teha...tänud igatahes.
Vasta
#14

Pista osta.ee müüki seal selgub tõde,kes vajab ,kes ei.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne