06-12-2016, 10:01 AM
(05-12-2016, 21:08 PM)GoStep Kirjutas:(05-12-2016, 19:23 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: 2 pilt- T-74
Kas pildil nr.3 ja 4 pole läbimõõt mitte 120 mm. ? Sel juhul DT-75 kolvid (välimuse järgi)
Ja viimasel pildil,kas pole tegelik mõõt 125 mm?
Millega mõõtsid? Ja kas altpoolt või ülevaltpoolt.
T.
Tänud info eest, kolvid said mõõdetud pealt poolt aga peab üle mõõtma kuna nihik pole igapäeva tööriist ja kiire mõõtmine käis.
(05-12-2016, 22:02 PM)kopraonu Kirjutas: Kolvid ilma hülssideta on üsna kasutud. Enamusel SMD mootoritest on hülsid juba 2-3 remont. Kui need on nominaalmõõdu kolvid pole nendega suurt midagi teha.
(06-12-2016, 07:49 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:Jäin eile õhtul samuti mõtlema, mis remonthülssidest jutt käib? Ei ole samuti sellest mitte midagi kuulnud. Tõtt öelda kuulen Toomase käest ka esimest korda, et selline remont kolb on üldse eksisteerinud...(05-12-2016, 22:02 PM)kopraonu Kirjutas: Kolvid ilma hülssideta on üsna kasutud. Enamusel SMD mootoritest on hülsid juba 2-3 remont. Kui need on nominaalmõõdu kolvid pole nendega suurt midagi teha.
Huvitav,pole kunagi remontkolbidest kuulnud SMD mootoritel. Ei tea keegi neist midagi... Kunagi nägin ühte Kata ja ühte DT-54 remontmõõdus kolbi aga hilisematel mudelitel minuteada neid polnudki. Olid küll eri grupi tähistusega hülsid-kolvid aga nende vahe oli suht olematu. Ise olen vast pea kümnekonnal mootoril vahetanud osi aga ei tea tuhkagi.....Kas keegi täpsustaks veel? Võibolla eksin.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170