T-25 tagumine aken avatavaks tegemine
#1

Tere
Tahaks t-25 kabiini natuke mugavamaks teha, et siis tagumine aken avatavaks ehitada.
Iseenesest ei tohiks väga keeruline olla, aga otsiks viisakamat ja mugavat lahendust taga-akna avamiseks.
Vasta
#2

Ma teeks ülevalt hingedega ja gaasamordid paneks hoidma nii, et need ka suletud asendit toetavad.
Vasta
#3

(13-12-2016, 13:53 PM)v6sa Kirjutas:  Ma teeks ülevalt hingedega ja gaasamordid paneks hoidma nii, et need ka suletud asendit toetavad.
Gaasiamordid ... ja siis on ainult 2 asendit ...täielikult lahti ja täielikult kinni

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#4

(13-12-2016, 14:08 PM)h2rra Kirjutas:  
(13-12-2016, 13:53 PM)v6sa Kirjutas:  Ma teeks ülevalt hingedega ja gaasamordid paneks hoidma nii, et need ka suletud asendit toetavad.
Gaasiamordid ... ja siis on ainult 2 asendit ...täielikult lahti ja täielikult kinni

No kui natuke nuputada saaks ju mingi fiksaatori akna alumisse äärde leiutada ja akent vajadusel ainult pisut paotada.
Vasta
#5

Üks asend lahti ja teine kinni ja kõik väga hea. Ma ei tea kedagi, kes oleks mingeid vahepealseid asendeid kasutanud. Küll aga ise teeks lahti käima pigem mõne küljeakna. Siis ei tule sõidu ajal tolmu sisse.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#6

Sellel natuke avatud asendil mõte oleks juhul kui tagaaknast mingit haakeriista opereerimiseks vajalikku juhet, voolikuid või nööri sisse tuua.
Samas meie siin võime ju arutleda, aga mida teemaalgataja tagaakna avatavaks tegemisega täpselt taotleb, sellest ta meile ei räägi. Cool
Kas eesmärk on parem õhuvahetus, parem väljavaade või mingi muu?
Vasta
#7

Tagaakna avatavaks tegemise eesmärk oleks parem õhuvahetus kabiinis suvel kuumema ilmaga ja ka selleks, et oleks parem väjavaade haakeriistade haakimisel ja töö tegemise ajal.
Vasta
#8

nöör on universaalne avamisnurga reguleerija.
Vasta
#9
Photo 

Alates 95a tuli kabiini tagumine aken ka avatav.  Üritan üles otsida ja sulle täpsete mõõtmetega näidud anda kuidas originaaliis ta on.
[Pilt: Y0IkxWAx-g9-zOEwtiscOtA6Wj2N48_HwndOPxcq...0-h1080-no]

[Pilt: 0LmJ_3jV_q7uw--yJw18cg-D-poa6aLdYks6sSZf...0-h1080-no]
[Pilt: tOXe3CNd5wvrDO2BLH284s8JbMUxrWXQBW67zO7Q...0-h1080-no]
[Pilt: FpsCi_kZlwOfmQGJG3yQy0koC8uz5ZmGpsYMwqks...0-h1080-no]
[Pilt: Z3F5jgSW-vPZJzXWsA07LkPGHHijSIgDhg1_Fydr...0-h1080-no]
[Pilt: zWO2x_iJZOLfBX2b7HAz7pdXI--KX1NTDVn3zeAf...0-h1080-no]
[Pilt: xngJOoygZVy_q5GUTd6fGUjjjIzNpJedo11uk_zw...0-h1080-no]
[Pilt: SNMHtNdsYTtxSPoli9XpbBTGmlvHSoxZa_0E6KcV...0-h1080-no]

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#10

Üritan veel veidi lisada.
[Pilt: MmpXVXqfW6xoMhespYWmCfUnQMJ1GggifY05EuW-...0-h1080-no]
[Pilt: sH5nDVCPqxq27gQBvmGkB4tcmHSJZDVmR4wPsMs5...0-h1080-no]
[Pilt: LP3zWwPZwrxmwA0vA5otCs176L59zrxPyuHQE8Oe...0-h1080-no]
[Pilt: DqaMnAOo2sbs_TAH40L84iumCP_PYRisYV68bTe6...0-h1080-no]

[Pilt: 1ed-BE8PybZ4Sh3g61e13p-4_1hotfugkzKhP75m...0-h1080-no]
[Pilt: mVFsWLpiPL8oqeHj1k1p1-LLFRZGqsDu9KD6oMHM...0-h1080-no]
[Pilt: raHN9UafyCaGvht-QNRMQXPi2b-96YVa9Lq0xcOe...0-h1080-no]
[Pilt: HmUwESE6uNQFkj8okquyJfEUAH8TxunUhksS4TiZ...0-h1080-no]
[Pilt: XLdCVlVoXdZyUio42XGksdhlqZ0uVIROZWrAl-Uc...0-h1080-no]
[Pilt: oBcr2uvKaPc7GExq3XWYOEH6lzpnfWVjgmID-R_J...0-h1080-no]
[Pilt: okh67g-H4CD_9alX_WT-ZhE6ToT6AwIwP6TZ0mcS...0-h1080-no]
[Pilt: ZHggqvuYqmiQf_2kERpcxAVWRgBlKi2bkCCFcTZz...0-h1080-no]
[Pilt: 8VaapgicI2hwJg41LzXsFmYT6JGo8W_tUIDD65g6...0-h1080-no]
[Pilt: 7caA6IqP9sC4fpMg2qd_VyB4-yJ3hIoi2TcQ8Wiz...0-h1080-no]
[Pilt: 3snLU8OEKmRsBHr0YfjkqLMaZXLkn9qM6WSmXEIM...0-h1080-no]

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne