Diiselmootoriga ATV
#1
Tere.

Panen siis ka oma kättetöö siia vaatamiseks.
Tegemist siis kodukootud diiselmootoriga ja 4x4 veoga ATV-ga. Ehitamist alustasin 2015 aasta veebruaris. Esimene proovisõit oli juuli lõpus ja värvialla sain selleaasta aprillis.
Mootor 1,6D ja käigukast (manuaal 5 käiku) on pärit Golf 1 pealt. Esimene ja tagumine differ on diisel BMW525 e34 omad. Veermik, pidurid (ketas ees ja taga) ja vedrustus Golf 1 pealt. Peal on ka hüdrauliline lenksu võimendi. Raam on omal kokku keevitatud nelikant torust.

Mõõdut
Laius 1250 mm
Pikkus 2460 mm
Kõrgus 1340 mm
Kliirens 290 mm
Kaal 800 kg


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                                       
Vasta
#2
Uhke värk!  Keskdiffer on lukus või lahtine?
Vasta
#3
Ilus, väga ilus. Keegi ikka viitsib veel midagi põnevat teha ja selle ka lõpuni viimistleda.
PS kuidas raami ülemine osa ära käib? Või on piltidel kaks erinevat raami?
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#4
Keskdiffer on kinnikeevitatud.
Raami ülemine osa on poltidega (M10 10tk.) kinni kolmest kohast.
Vasta
#5
Jõhker mass ATV kohta. Rolleyes
Üldiselt on mulje jäänud, et "tavaline" nelikanttoru" jms materjal on üsna pehme (paindumise suhtes), pole probleeme olnud?
Vasta
#6
Wow!  Tubli ettevõtmine ja tasemel teostus!   Kas kinnikeevitatud keskdiffer asfaldi peal ringe tehes midagi ära ei lõhu? Bemmi jupid peaks olema tugevad küll..  keevitamata jätmist ei kaalunud, pelgasid nn üheratta vedu?

Tervitan, IP
Vasta
#7
Mass on just hea, saavad need kw maha kah.
Ära karda gaasi!
Vasta
#8
Natuke ülekaaluline sai jah. Lootsin, et jääb 600 + kanti aga üllatus oli suur kui kaalupeale ajasin. Mõned autode osad on rasked, bmw differ kaalub 42 kg. Maasturi rehv koos veljega 25 kg ja nii need kilod tulevad ja ega ma rauapealt ka kokku ei hoidnud. Asi on tehtud rauast mitte plekist.
Raami tegemisel on kasutatud 40x40x3 ja 40x40x2 nelikant torusid. Pole veel järgi kuskilt andnud.
PS. Mis kasu oleks olnud diiselmootorist kui kaal oleks olnud 300 kilo. See atv on tehtud töötegemiseks ja vahel ka jahil käimiseks.
Vasta
#9
Asfaldi peale on vähe asja ja kui on siis väldin järsult keeramist. Ei tahtnud üheratta vedu Smile . Bmw diffrid on lahtised.
Vasta
#10
Smile .Tagant nagu tonnine can-am.
Tõsine tööloom.Mõnel mehel on siin ilmas käed ja mõte ikka tegijad koostöös.
Vasta
#11
Uhke asi mis paitab silma!!!!
Vaikselt nokitseda ja mõelda
Vasta
#12
Kuradi ilus, kohe halb vaadata. Omal oli kunagi sama mõte ainult besumootoriga ja automaat. Kahtlus jäi ainult lõppkiiruse suhtes. Kuidas sellega siis on ja kas käigud lühikeseks ei jää?  Kuigi ega sellisega vist maanteele asja ei ole.
Vasta
#13
Lõppkiirust ei tea aga 70 olen kätte saanud ja oli veel mineku ruumi. Automaatkast oleks mugavam aga ei meeldi mulle need. Kohapealt hakkan tavaliselt liikuma 2 käiguga, hakkab ka 3 käiguga ilusti liikuma ja siis pane mida tahad kas või 5 käik kohe.
Maanteedele asja eriti ei ole. Plaanis on küll kunagi proovida arvelesaada aga otsest vajatust ka ei ole. Tuled ja viled on pandud kõik nõuete kohased.
Vasta
#14
Kiidan! Viisakas teostus, asjalikult valitud (või õnnelikult kätte sattunud) komponendid.

Massist on ainult abi, kuniks sohu ei roni. Cool

Käru kallutussüsteem ongi ainult kahe vardaga või on emb-kumb siiski A-raam?

Kas endale midagi kripeldab ka, mida nüüd teisiti teeks?
Palju külgkallet talub? Kas enne lõpeb mootorist õlirõhk või kerkivad rattad?

Poliitiliselt ebakorrektne küsimus ka: kui suure raharulliga peaks lähenema, kui oleks soov selle loomaga ära sõita?
Vasta
#15
Tõesti väga viisakas masin, tundub täiesti arvestatav vastane nö elupõlistele atv-dele. Jätka samas vaimus. 
On see ainueksemplar või plaasis ka järgmine mudel välja lasta?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#16
Mis kaaluks sai siis?
Aitan Ebayst asjade tellimisega vöi maksmisega.
Vasta
#17
(16-12-2016, 14:08 PM)marauder Kirjutas: Mis kaaluks sai siis?

(15-12-2016, 23:23 PM)UrmasA Kirjutas: Mõõdud
Laius 1250 mm
Pikkus 2460 mm
Kõrgus 1340 mm
Kliirens 290 mm
Kaal 800 kg
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#18
Vägev töö. 
On endalgi mõtteis olnud ehitada, 1,6 automaatki olemas + 2 subaru libero esisilda mille difrid on väiksed ja kerged.
Siiani edasi lükanud töö mahukuse pärast, sest lihtsam oleks ju osta Smile

Aga tubli töö ja hea vaadata et tulemus väga 5+ nii välimuselt kui teostuselt.
Vasta
#19
Öhtust.Kena töö! Mis masina roolivõimu kasutasid?
Vasta
#20
Kallutav haagis ka äge. Kas oma tehase toode või kaubandusest pärit? Kadestamist väärt tehnika. Tubli.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne