#1

Tahaks iz-49 müüa ag ei tea palju selle eest oleks normaalne hinda küsida.
Vasta
#2

Kõik ju oleneb mis seisukorras mootorratas on.
Kas on ka kehtivad dokumendid jne. Ise ostsin dokumentideta ja remonti vajava(süüde) 1000.-ga. Kui asi on korralikum siis saab kindlasti rohkem.
Vasta
#3

Vähe uuem suguvend iz-56 maksab korralik,dokumentidega isend ca.5 000.- Mis seisus ta sul on?
Vasta
#4

Tziklivend Kirjutas:Vähe uuem suguvend iz-56 maksab korralik,dokumentidega isend ca.5 000.- Mis seisus ta sul on?

Ja sellistest juttudest need imelikud laesolevad hinnad tulevadki!
Vasta
#5

oldmoped Kirjutas:
Tziklivend Kirjutas:Vähe uuem suguvend iz-56 maksab korralik,dokumentidega isend ca.5 000.- Mis seisus ta sul on?

Ja sellistest juttudest need imelikud laesolevad hinnad tulevadki!
Mina isiklikult ei näe 5k hinnas midagi ülepakutud. Pea 50 aastat originaalseisukorras ja nö. \"tuunimata\" isendi eest on ju ka õigus natuke rohkem raha küsida kui läbipuuritud kolbidega mopeedide eest Smile
Vasta
#6

täiesti õige küsimus enne müügikuulutuse koostamist.

Ostja peaks saama kõik olulise info kätte ja alghind peaks olema sellele vastav.

hind kasvab umbes selliste näitajate alusel:
originaalkomplektsus - 70,80,90, jne%
seisukord - välimus(rooste, vigastuste puudumine) ja tehnika (rikete puudumine)
dokumendid - puuduvad/vanad/uued

kui alustada esimesest punktist 1K hinnaga (eeldusel, et jutt käib komplektsest tsiklist ja mitte hunnikust roostes varuosadest), võib 5K peale välja jõuda küll.
Aga see või veel kõrgem hind eeldab juba eriti head originaalsust/seisukorda.
Vasta
#7

no kuulge ma olen näinud iž49 üliilusti ära taastatud ja hinnaks on 13+tonni
kõige suurem hind oli vist 17 tonni
Vasta
#8

lõhkuja Kirjutas:no kuulge ma olen näinud iž49 üliilusti ära taastatud ja hinnaks on 13+tonni
kõige suurem hind oli vist 17 tonni

perfektselt taastatud tsikli omanik vist ei käiks foorumist hinda küsimas... Toungue

Oletada võib mida iganes, ka seda, et antud tsikkel on sõitnud 0km, ja seisnud 50 aastat pakituna õlipaberite sisse
ehh, jah, kui see vaid oleks nii... Smile
Vasta
#9

Dokumentidega ja täisoriginaali eest võid tõesti 10K ära küsida

Cool
Vasta
#10

10;15;20 k .....
Küsida võib ju hinda alati, aga tegelikult isegi 10 000 piirimail ei leidu Eestis IZ-49-le potentsiaalset ostjat, kuigi tsikkel võib olla korralikult tehtud. Börsis on ka pidevalt ühed ja samad kuulutused ja lähiajal ei kao ka kuhugi. Enne,kui keegi sellise hinna välja käib, otsustab restaureerida juba ise, kuid 10 k-ga on see väga raske ettevõtmine.
Vasta
#11

Tsiklite nagu autodegi puhul on PROJEKTI (tooriku) hind murdosa TSIKLI (taastatud isendi) hinnast. Kui võtta perfektselt taastatud isendi (uus värv, uus kroom, uus sadulakate, uued rehvid jms) üsnagi \"utoopilisest\" hinnast 10-15 KEEK maha leistangi, kodarate, summutite, leegitorude jms kroomimise hind, värvieeltöö ja värvimise hind + materjalide maksumus + elektri maksumus ning muud säärast, siis kipub tooriku hind lausa negatiivnegi tulema.

Ja olgem ausad - enamik siinmail säilinud 1940-50te aastate IZidest on siiski projekti tasemel: väga vähesed on oma liikureid ju kõikude aastakümnete vältel niiskusest/porist säästnud ning säilitanud kuivas puitpõrandaga ruumis. Igasugused muud kasutus-/hoiutingimused on reeglina aastakümnetega hävitanud parajal määral kroomi/värvi ja kasvõi need viimistluskatted tuleb restaureerimisel uuendada.

Soovitan müüdavast isendist teha hulk fotosid iga rakursi otsast ja kirjeldada ära tehniline seis ning dokumentide olemaolu. See oleks siis juba asjalik teave ratta hindamiseks, ka rahalises mõttes.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

3-4tuh-iga oleks huvi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne