Gaz M1 EMKA
#81
(05-02-2017, 12:38 PM)Sidorov Kirjutas: Jah, tagatule kronstein on sama, järelikult oli seal lagunenud Emka.Minu roolikarp aga pakkumisel
pole, seda läheb tulevikus omal vaja.

Kas hr. Sidorovil on plaan üks GAZ MM surnust üles äratada, see on küll kõva sõna. Kas MM-il on sama mootor 67-ga? Kui roolikarp on sama MM-ga, siis tuleb ringi natuke laiendada, nii et kõigile, võib pakkuda ka GAZ MM roolikarpi.
Vasta
#82
Jah, mootor on 67-l ja MM-l sama, erinevus on vaid küljesolevais agregaatides.Erinev on generaator, veepump,starter,
süütejagaja, kollektor, karburaator ja vasakul ploki küljel olev jahutusvedeliku vooliku otsik.
Vasta
#83
Kui juba arvuti sai Automoto lainele seatud, siis ka mõni sõna Gaz M1 projektist. Hõisata suurt midagi ei ole. Enamus tööd käib arvuti taga. Ikka otsin mööda maailma juppe taga. Puudu on ikka veel väga palju. Idanaabrid pakuvad kõike. Väga tõsised autokollektsionäärid on minu tegemistest huvi tundma hakanud. Keegi on neile vist selle meie Automoto foorumi EMKA projektipäeviku ära tõlkinud, sest ma ei usu et seda Google tõlke abil teha saab. Igatahes kaks pakkumist on laual. Üks pakub kogu tehnilise materjali, st. võimaluse eest kasutada minu autot näidisena, kui valmis saan, küllaltki ahvatlevaid tagavaraosasid (pedaalide sõlme ja mehhaaniliste pidurite täiskomplekti). Küsimusele kus ta mootori saab, ütles et leiab. Teine on see sama Ukraina miljonär Igor, kellest on siin postitustes juttu. Pakub abi eest mootori ja käigukasti leidmisel, minu KGB Volgale täiesti kasutamatta originaalset raadiosaatjat, kusagilt endistest sõjaväe ladudest. Tema võimalused on ikka kordades suuremad. Oma Zaparozje automuuseumi Gaz 23 tarbeks oli ta otsinud raadiosaatjat kõikjalt ja komistas kohe 2 otsa. Üks endale, teist pakub mulle aga kust kurat ma selle mootori võtan. Kuigi ta lubas kõik kinni maksta. Raadiosaatja siis mulle nagu preemiaks. Samas süda tilgub verd, siis pole minu M1V8 enam ainuke maailmas.
Vasta
#84
Käisin siis ka kodanik Formikal külas ja vaatasin möödaminnes GAZ M1V8 üle. Oskan öelda,et toorik on ikka väga hea. Originaal stanged,kilbid veljed ja paljud muud pisiasjad. Rääkimata sirged uksed,plekid,kapott jne. Olgugi,et on ka palju asju ümber ehitatud,siis nii mõnigi asi oli üllatavalt hästi säilinud nagu aknaraam,koos tihenditega. Muidugi mina pole asjatundja ütlema,et kas küljes olnud tihendid olid algupärased või mõnelt muult NL autolt võetud. Aga nendest rooste hunnikutest,mida ma üldse näinud olen on see ikka hoopis teine tase. Need ümber ehitused,mis on tehtud need annab tagasi teha seega,midagi katastroofilist pole.
Eks saab olema huvitav näha seda autot siis kui ta ükskord on valmis ehitatud.

   
   
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#85
   

Tagasild sai komplekteeritud. Ärge laske ennast häirida valest kardaani kinnitusest. Õige jupp on olemas, ainult ootab oma aega. Põhjus selles, et tuleb sellel jublakal teekond ette võtta Rootsimaale testimiseks, kas saab Ford B40 kardaani koos toruga kasutada M1-l, või tuleb kardaani tagumine ots ümber ehitada.

   

Raam paistab päris kobe, ainult parempoolne esiots on sepal käinud ja muidugi on 77 a. jooksul vanakesele igasuguseid juurdeehitusi ilmunud. Nüüd küsimus teadjameestele, kes oskab soovitada head meest, kes oleks võimeline raami taastama. Jumal teab, mis sealt peale liivapritsi välja tuleb.

   

   

   
Vasta
#86
Meie foorumisValts, autorestauraator vanatehnika.ee tegijate seast.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne