Gaz M1 EMKA
(07-07-2017, 18:08 PM)Taaviw126 Kirjutas:
(04-07-2017, 09:35 AM)Veteran Kirjutas: Arvajaid on siin ja soovitajaid ning muidu tarkpäid, kuid kas teil on ka KOGEMUSI?Elu on isegi keeruline, kas peab seda veel keerukamaks tegema?
  Lase liivapritsiga puhtaks ja kogu lugu!Seda loomulikult oskaja meistri juures!

Vaevalt et kellelgi Eestis V8 emkaga kogemusi on. Ma ise nii hurraaga peale ei lendaks. Sama nagu soovita numismaatikule liivapaberit. Hästi võtab ju.
Jah see projekt on üks kohutav probleemide sasipundar. Rootslane on ka möödunud 50 a jooksul mingid detailid mootori küljest ikkagi ära kruvinud. Nüüd otsib neid mööda maailma taga. Iga detailiga on jube probleem. Venemaalt pakuvad kõik "spetsialistid" midagi, alguses olin optimistlikum aga nüüd ei tee mingit kaupa enne kui asjast on mitme külje pealt pildid tehtud ja mõõdulinti külje peal hoitud. Siis võrdlen asja kataloogiga ja alles siis hakkan kaupa tegema. Kui taastad Gaz M1, siis arvatakse, et tegemist on miljonäriga. Just täna tehti mulle pakkumine tagumiste originaalsete täiskomplektsete mehhaanilisele pidurisüsteemile küsiti 4500€,
Ma soovitasin vennal ennast välja magada. Isegi GAZ 23 oli lihtsam projekt. Teine suurem probleem on katus. Eestist tõenäoliselt ma keevitajat ei leia. Katused olid M1-l kõik presendist, mis tänapäeval on suures enamuses kinni keevitatud, nagu minul. Milline ta välja nägi, kuidas kinnitus present, milline oli seal puidust karkass ja kuidas see kinnitus. Moskvast pakutakse M1 tehasejooniseid 35 000 rub. komplekt. Tõenäoliselt tuleb see osta.
Vasta
See summa ehk 35.000 rublikut on paratamatu investeering,sest tuleb välja,et ka kõige kõvemad asjatundjad jäävad selle auto puhul nõutuks. Minusugusest amatöörist ei maksa siin rääkida. Mul on ideid aga need ka pole alati õiges suunas. Samas narr on ka asju enda teada hoida ja siis hiljem targutama tulla.
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
(03-07-2017, 17:57 PM)Formika Kirjutas:
(03-07-2017, 17:31 PM)volvo Kirjutas: Kas klaasipuruga pritsimist pole kaalunud?
 pole sellest kuulnudki, äkki on rohkem infi, miks ja kus?

Tere, 

Kuna tegeleme igapäevaselt kõikide pindade puhastamisega/pritsimisega. Nii sooda-, klaasipuru- kui ka liivapritsiga, siis kõikidele teadjamatele, et sooda ei eemalda roostet ega oksiidi!!!  Õõrnade detailide nagu kapotid,uksed, tiivad, katused jne need teeme klaasipuruga. Seda on ka erinevaid fraktsioone. Et ei tekiks ohtu plekki lainesse lasta. Kõik sõltub kui hästi see vana värv lahti tuleb ja kui palju on ka pahtlit pandud. Samuti annab klaasipuru paraja pinnakareduse detaili koheseks kruntimiseks. Liivaga oleme teinud autode põhjad seest, väljast, silladetailid jne. Kuna liivapritsiga on jõudlus suurem ja on kliendile ka rahakotile sõbralikum. Kuid oleme teinud ka terve auto ainult klaasipuruga. Täpselt nii, kuidas klient soovib. Kõikidest tehtud töödest pole küll pilte üleval, kuid meie tegemistest saad mõningase ülevaate facebookist Proprits OÜ või http://www.proprits.ee samuti võite kirjutada info@proprits.ee või ka julgelt helistada mulle 58375516  Ei ole olemas lolle küsimusi, on lollid vastused ? Jõudu ja jaksu taastamisel.
Vasta
Liivapritsil pole häda midagi. Kui sulane lendab peale, tund maksab ja ülemus taob jalaga persessesse võib ka raudkangi kõveraks pritsida. Oma Emkat ma pritsiksin ise, ükskõik kui kiire tööl parajasti on. Nii lihtne ongi.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
(08-07-2017, 01:34 AM)Marko Kirjutas: Liivapritsil pole häda midagi. Kui sulane lendab peale, tund maksab ja ülemus taob jalaga persessesse võib ka raudkangi kõveraks pritsida. Oma Emkat ma pritsiksin ise, ükskõik kui kiire tööl parajasti on. Nii lihtne ongi.
Jah Marko sul on lihtne, pritsid oma Emka ära keerad selja poole ja jääd magama aga minu Emka pritsimine on siin terve ilma ees välja hõigatud, no pole lihtne Toungue
Vasta
Järsku on abiks? http://autoar.org/publish/drawings/gaz/m-1-i-modifikatsii/?yclid=4038191817493845278
Kui mitte Formikale,siis teistele hariduslikul eesmärgil.
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
Selle koha olemasolule ja võimalusele tellida Venemaalt jooniseid on juba varem vihjatud. Seni vist edutult.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
(17-07-2017, 12:24 PM)Aspelund Kirjutas: Selle koha olemasolule ja võimalusele tellida Venemaalt jooniseid on juba varem vihjatud. Seni vist edutult.
Ei olnud mingit probleemi sealt jooniseid hankida. Mind huvitas väga Gaz M1 ja Gaz M11 raami erinevused. Sai tellitud Gaz 11 raami joonised. Kuna kogu pakett maksis 35 000 rüblikut, siis tellisin esialgu ainult raami. Hinda küsiti 5000.- Rbl = 77.-€. Kogu raami komplekt koosneb umbes 50 lehel joonistest. Avaldada lubati neist ainult esimest, st. üldjoonist. Üldiselt peab mainima, et vaatamata välisele sarnasusele on erinevused GAZ M1 ja M11 vahel väga suured. Piisab põgusast vaatlemisest.
   
Vasta
Nii, möödas paar nädalat, projektiga edasiminek on 0 lähedane. 99 % tööst toimub arvuti taga, mööda foorumeid ja müügiportaale ringi tuusteldades. Olen kontakti saanud paljude Emka omanikega aga tõsiasi on see, et originaalseid M 1-sid praktiliselt pole. Kõik on milleski suhtes mööda ehitatud. Tavaliselt hüdraulilised pidurid ja 12V elektrisüsteem. Paljud väidavad et neil on 100 % originaalne auto, kui hakkad lähemalt uurima, siis ikka ei ole. Väidetakse, et tootmise lõpus hakati paigaldama M 1-le hüdraulilisi pidureid ja 12 V, siis tuleb seltsimeestele saata  vastavaid linke, kus sõnaselgelt on kirjas, et esimese autona N-Liidus sai hüdraulilised pidurid Pobeda. Aga olen nende käest saanud mõned head kontaktid ja sõrmega kataloogist järge ajades mõni detailike ikka pudeneb. Ainuke progress on allolevatel piltidel
Tagavedrude kummist alus (podkladka). Detail M-5708 4 tk
   
M 5783 tagavedru puhver - tõlge kataloogist
   
M-5459-A1- esivedru padi
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne