t25 Vladimiretsi pidurid
#21

(30-12-2016, 00:19 AM)viplala Kirjutas:  
(28-12-2016, 16:54 PM)pen.skar Kirjutas:  Ja korralik uus papptihend teha käise-käigukasti vahele, muidu jäädki kinnitusmutreid järgi pingutama. Vanasti sai ANO keevituselektroodi pakendi tõrvatud mustast paberist tehtud neid. See elastne papptihend kuidagi hoiab mutrid lahtikeerdumast.

Kas tänapäeval ei oleks mõistlik soovitada keermeliimi?

Poisid mis te jalgratast leiutate.

Loe see teema läbi siis saad pihta kuidas pidureid vahetada ja millele rõhku pöörata. Meil on samasugune masin (käigukast ja pidurisüsteem samad), olgu tal tehas mis tahes.  Mina panin kuigi vasakule küljele ka plokkdifri juurde, sinul seda pole.  St sinu olukord on sama nii parema poolel kui vasakul.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50854

Käigukasti ja käise vahele käib ka tihend. Seda tihendit müüb ka pood - Võru trkatori kaubad. kreutzwaldi tänaval.
Selle tihendiga see jama, et ta on mõeldud ainult käise ja käigukasti vahele, samas ta peaks ka selle laagrisuka ära katma, - Minu näidispilt seletab seda.

Keermeliim on hea asi, kuid õlisees ei toimi ta hästi. Ainuke lahendus, kui käised logisevad palju ongi tihend vahele ja terve sabakondi ülevõõpamine.

[Pilt: IMG_1931.JPG]

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#22

(30-12-2016, 00:33 AM)unimüts Kirjutas:   Ainuke lahendus, kui käised logisevad palju ongi tihend vahele ja terve sabakondi ülevõõpamine.

millega sabakondi üle võõpad?
Vasta
#23

Kui külgülekanne logiseb ja on masinat plaan ka edaspidi murevabalt ekspluateerida siis on ainuke tee uued tiftid teha mis täpselt sisse istuvad. Ja võib olla ka paar uut tikkpolti mis kannast tiftina toimivad.  Ise sellises kohas liimi ei usalda. Kui siis müügiks ainult.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#24

(30-12-2016, 11:32 AM)Daff Kirjutas:  Kui külgülekanne logiseb ja on masinat plaan ka edaspidi murevabalt ekspluateerida siis on ainuke tee uued tiftid teha mis täpselt sisse istuvad. Ja võib olla ka paar uut tikkpolti mis kannast tiftina toimivad.  Ise sellises kohas liimi ei usalda. Kui siis müügiks ainult.

 Minu jaoks on vähe naljakas see, et varuosad on odavad. Neid käiseid müüakse ka kasutatuna veel soodsamalt - korralike. Seetõttu ma ei saagi aru, kuidas üldse mõeldaskse vana ovaalsete avadega käise kasutamisele.  See aeg, mis kulub 1 käise vahetamisele on parimal juhul 5-6 tundi tööd. See on ju juba väärtuslikum kui käis ise.
Teisalt logiseva käisega sõites on tunne, et rahvas oma elust ei hooli, võrrelda võiks seda ju lahtiste poltidega autorattaga.

Võõpamise all mõtlesin värvimist mõne tugevama värviga. Aialippide värvidega ei mängiks (Rilak-Pentaprim, Vivacolor või Alpina), ku iteeks müügiks siis Aiaposti värv Hammarite veel kuidagi kõvaduse poolest on teistest üle. Kui omale, siis näiteks "Debeer" värvidest midagi. Samas viimane pole odavama küllast ja paljud ei suuda/taha/viitsi masinat  kallimate värvide jaoks ette valmistada.  Tüüpiline on, et küsitakse värvikoodi, kuid lõpuks joostakse ikka kõige odavama ettesegatud värvi juurde. Eks seal ole ka vahe sees 6-10euri liiter või 50euri liiter.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#25

OT:
Head ja odavad värvid traktori värvimiseks on Tikkurilla Temadur (2K) hind ca 20 e/liiter, on olemas erinevad läikeastmed, kõva, läikelt on debeerist üle. Globo on ka odav ca 25e liiter. Parima hinna ja kvaliteedi suhtega on Temadur temalac fd (1 komponentne) kui mitte kõrgläiget taga ajada. Hind on pentaprimi oksega võrreldes sama või isegi odavam, kuivab reaalselt üle öö ära ja saab väga paksult peale kanda isegi jahedas ruumis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne