IKH ATV metsaveohaagise modifikatsioon(id)
#1
Halasin kunagi vabas teemas, kui fekaal ikka IKH haagis on ja tagusin vastu rindu, et teen sitast saia. Ma ei tea, kas käesolevas teemas kajastatavad muudatused seda kõike tähendavad, aga paremaks sai asi küll.

Haagis sai endale tugikäpad:
[Pilt: 5TO_28mRd2SSN4-Fb9ES6-ypA3epDuCdBJmGvxAR...70-h546-no]

Eemaldatava kraanakonstruktsiooni:
[Pilt: suvmLIGUgxNegtWCKlxlsaSHIQj-i0dKzp6VmUto...70-h546-no]
[Pilt: odNQP0vrOyznjdW8YPX-aobpLW1XEQB1kLS2OHi3...70-h546-no]

Käppade fikseerimiseks keevitasin lihtsalt poltidele pidemed külge:
[Pilt: Vg41W_Nzloplw98eD4D0itgZttTn0IEVIe9tXdho...70-h546-no]

Jupid said pintsliga pläkerdatud hädavajaliku võõba ka selga:
[Pilt: htbko9_7XsEet6kBKaMSYZ05x0uABK6ZEgtC0z5y...18-h743-no]
Pihustiga on ikka lõbusam värvida...

Ja katsetasin ära ka. Täitsa töötab.
[Pilt: VA1rCqOaaLNDqohjJUa8bdDIIJhQ0bizoGrAOPhV...70-h546-no]

Väiksemat haaratsit on tarvis ning kiiremat vintsi - spetsialiseeruks siis väiksema läbimõõduga lehtpuupalgile kütte tegemiseks. Hetkel piltidel saematerjal.
[Pilt: Sr7qrnHrch2Z_dHWpc16RGoMjyEjyrfD-7P5uq-r...70-h546-no]
[Pilt: SZ22mlIXQQRTIkjTNCgxxvmqR7GIo54BzpwBDl5k...70-h546-no]
[Pilt: PzXrn-wl6qlV0JMMPwm3KWB0D-ztUZ80qeSDSO9C...70-h546-no]

Vurtsu saab kraana poomil asetsev ATV vints ATV enda tagumikust läbi pikenduse, mille täna vahetult enne katsetamist kokku kruvisin. Jõudsin juba uue pesa ja pistiku osta, kaablit otsima hakates leidsin ka vanad üles.
[Pilt: 8lzvv_QvnLOtkvHYxFYttcQAgvJp21v4lxFQYdzx...70-h546-no]

Nüüd võiks ühe odavama vintsi osta ning pühendada selle metsaveohaagise külge, eemaldades seest ühe planetaarülekande tehes selle kiiremaks. Lepa lohistamiseks peaks saama hea. Kuusepalki vean nagunii üksikute juppidena teise haagisega.

Üks hädavajalik asi, mis jäi hetkel tegemata, on kõrguses reguleeritav seisujalg, et saaks haagise normaalselt haakest eemaldada, kuna uus kraana lisab tiislile omajagu raskust. Hetkel tuleb haagise eemaldamisel lihtsalt raskust rebida.
Vasta
#2
Miks Sa selliseid asju hulgi ei tee,saaksid oma kulud tasutud.Ilus töö. Smile
Vasta
#3
(27-12-2016, 21:41 PM)linnuke Kirjutas: Miks Sa selliseid asju hulgi ei tee,saaksid oma kulud tasutud.Ilus töö. Smile

Kahjuks ostavad inimesed odavaid poe kärusid. Sellise tummisema käru materjali raha eest saab juba poest 2 kökatsit.
Toota tasub ainult selliseid asju mida hiinlased ei tee ☺
Vasta
#4
(27-12-2016, 22:47 PM)klemm Kirjutas:
(27-12-2016, 21:41 PM)linnuke Kirjutas: Miks Sa selliseid asju hulgi ei tee,saaksid oma kulud tasutud.Ilus töö. Smile

Kahjuks ostavad inimesed odavaid poe kärusid. Sellise tummisema käru materjali raha eest saab juba poest 2 kökatsit.
Toota tasub ainult selliseid asju mida hiinlased ei tee ☺

Just nimelt,selliseid Tsaina ei tee ju. Rolleyes
Vasta
#5
Kas lõuad/haarats peab sõidu ajal olema millegi küljes kinni ja tross pinges, muidu hakkab töllerdama? Või jäi mul mingi fiksaator nägemata?
Muidu ilus ja asjalik töö, edu uuel aastal.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#6
(28-12-2016, 01:04 AM)metsakohin Kirjutas: Kas lõuad/haarats peab sõidu ajal olema millegi küljes kinni ja tross pinges, muidu hakkab töllerdama? Või jäi mul mingi fiksaator nägemata?
Muidu ilus ja asjalik töö, edu uuel aastal.

Lihtviisil ohutuse pärast peaks paki rihmaga kinni tõmbama ,ja ongi kõik fikseeritud. Rolleyes
Vasta
#7
(28-12-2016, 05:24 AM)linnuke Kirjutas:
(28-12-2016, 01:04 AM)metsakohin Kirjutas: Kas lõuad/haarats peab sõidu ajal olema millegi küljes kinni ja tross pinges, muidu hakkab töllerdama? Või jäi mul mingi fiksaator nägemata?
Muidu ilus ja asjalik töö, edu uuel aastal.

Lihtviisil ohutuse pärast peaks paki rihmaga kinni tõmbama ,ja ongi kõik fikseeritud. Rolleyes

Enne loe ja siis tsiteeri Big Grin. OK.
Küsimus käib ikka tõstuki kohta. 
Mulle jääb arusaamatuks, miks mõni peab iga asja kommenteerima, nagi Delfi kohe.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#8
Kfl Metsakohin..Käpp ju viimase palgi küljes,tõmbad koorma kokku ja torn kah kinni.Lihtne ju. Big Grin
Delfi kommiaks peab sündima.Smile
Vasta
#9
Aru ma ei taipa! On see nüüd Donni kätetöö või Linnukese suuline looming?

P.S. Küsimus oli ikka püstitatud teema algatajale ja haagise arendajale.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#10
(28-12-2016, 23:03 PM)metsakohin Kirjutas: Aru ma ei taipa! On see nüüd Donni kätetöö või Linnukese suuline looming?

P.S. Küsimus oli ikka püstitatud teema algatajale ja haagise arendajale.

Küsimus:postitus nr 5
Vastus   :postitus nr 8
Samas,selleks ju foorumid ongi ,et arvamust avaldada.Ehk ka midagi teemaalgatajale kasulikku.Keegi meist ei ole maailma A & O.
Vasta
#11
Vahet pole kas vaidled ühega või jooksed teisega võidu, mõlemad pidid olema tulutud tegevused. Ei küsinud palgi kohta, ei küsinud ka haaratsi kohta, veel vähem mingi käppa kinniolemise kohta. Küsimus ikka noole kohta: kas saab ka kuidagi teisiti fikseerida või hakkab töllerdama ehk vasakule-paremale pendeldama.

P. . . S . Sai jälle palju uusi mõisteid ja raskeid sõnu. 

Kui pole sinu leiutis, siis ära solgi, mul aega on, ei taha viie minutiga vastust. Side lõpp.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#12
(28-12-2016, 01:04 AM)metsakohin Kirjutas: Kas lõuad/haarats peab sõidu ajal olema millegi küljes kinni ja tross pinges, muidu hakkab töllerdama? ...

Transportimiseks tuleb tõesti haarats palgi külge sikutada, muidu käib nool küljelt küljele. Seda ei pea tegema, aga tihedad asjad on tavaliselt paremad.

Siin tootmisest väike videojupp ka:


Vasta
#13
(28-12-2016, 23:57 PM)metsakohin Kirjutas: Vahet pole kas vaidled ühega või jooksed teisega võidu, mõlemad pidid olema tulutud tegevused. Ei küsinud palgi kohta, ei küsinud ka haaratsi kohta, veel vähem mingi käppa kinniolemise kohta. Küsimus ikka noole kohta: kas saab ka kuidagi teisiti fikseerida või hakkab töllerdama ehk vasakule-paremale pendeldama.

P. . . S . Sai jälle palju uusi mõisteid ja raskeid sõnu. 

Kui pole sinu leiutis, siis ära solgi, mul aega on, ei taha viie minutiga vastust. Side lõpp.
To Metsakohin
Ehk Donni postitusest said vastuse Rolleyes 14.00......
Vasta
#14
Asjalik video donnil, ükski ärisaladus ei jäänud varju.
Tänu linnukesele leidsin õige koha ka kätte Cool
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#15
(29-12-2016, 21:42 PM)metsakohin Kirjutas: Asjalik video donnil, ükski ärisaladus ei jäänud varju.
...

Nii on. Mul on hea meel näha, et mitte kogu noorsugu ei ole hukas Big Grin
Vasta
#16
Tegin uue, väiksema, kergema ja käepärasema haaratsi metsaveohaagisele:




Ja sai ka ära katsetatud. Päris mõnus. Järgmisena tuleb põhiline kandev toru haagisel mitte Hiina terasest valmistatud toru vastu vahetada, praegune venib ja vetrub läbi. Muidu on haagis päris hea nüüd omatarbeks kütte vedamisel-tegemisel. Videos olevad suuremad kasepalgid lähevad siiski planguks. Ei raatsi neid lihtsalt ahju pista.


Vasta
#17
Vihje...
Sellise käru selgroo toruks sobib S355 80x80x5
Vasta
#18
Nende hiina rehvidega on üks pisike häda,nimelt ei kannata need päikest ja lähevad suht ruttu praguliseks.
Aga muidu ei muud kui pealehakkamist ja motivatsiooni uuteks arenguteks Smile
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#19
(23-01-2018, 18:48 PM)zurik Kirjutas:  ei kannata need päikest
Vana hea nipp - hõbevärv. Mul on ka aiakärude rehvid värvitud, HINNANGULISELT on abiks olnud küll.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#20
Ahoi.
Kas oleks nii kena ja ütleks mulle mõned mõõdud
Kui pikk on käru esiots mõõdetuna võreseinast kuni käru tsentrini,või sinna kus keskel see tugevdus rist on?
Ja rataste vahe,st.et ratta sise küljest sisekülge laiustpidi?
Ja huvitaks ka see 4kant toru mis rattaid omavahel ühendab,nö.balansiir,et kui paksuseinaline see olla võiks, mm?Mul tehtud golf 3 tagasilla käändmikest ja toru sattus olema 2.5 mm seina paksusega,arvan,et võiks olla vähemalt 5mm? On need veidi kõverdunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne