Võib kustutada.
#21

(25-01-2018, 22:03 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Hüdrotõstuk teeb ka kõik muud raskemad tõstmised majapidamises lihtsamaks, sinna pole raske enam ka kopp otsa teha ja jääb ka kühveldamist vähemaks jne.
noolepikenduseta haaratsi,pöördpea ja kopaga lahendus vähemalt 2,5 kilo tuleb rehkendada.so puhtalt materjal ja treitööd ja oma tööd ei arvesta.
Vasta
#22

börsis 3T haagis käruga 3900+km, sealt saaks tõstuki vast ka juba 2500+km oma tööd pole ja noolepikendus olemas...
Vasta
#23

https://youtu.be/YnC2aFIJjiI

Ma imetlen ikka seda varjanti,kuigi vist vahetpole,noo kui siis veidike
Vasta
#24

(25-01-2018, 08:46 AM)donn Kirjutas:  ... on nagunii paar juppi juurest ülespoole sellise kaaluga, et 3 m palgid saab käsitsi peale visata. ...

Jõudu!

Nüüd võta sellest lausest tuletis ja kujuta ette omaenese lihakeha näiteks 10...15 aasta pärast. 

Hüdrotõstuk väikemajapidamises on investeering tulevikku, minu Jussi viimane rakendus on rauamaterjali suurelt autolt maha tõstmine.

Teine variant oleks mul regulaarselt 2 tonni pulkhaaval tõsta...    ehhh.
Vasta
#25

(29-01-2018, 12:37 PM)pkmp Kirjutas:  Hüdrotõstuk väikemajapidamises on investeering tulevikku, minu Jussi viimane rakendus on rauamaterjali suurelt autolt maha tõstmine.

kuldsed ja õiged sõnad,täis universaalne riistapuu ja tõsta mida tahad.
Vasta
#26

(26-01-2018, 13:08 PM)maisalup Kirjutas:  börsis 3T haagis käruga 3900+km, sealt saaks tõstuki vast ka juba 2500+km oma tööd pole ja noolepikendus olemas...

kas kellelgi juhtub olema jussi või mõne muu sarnase pisema tõstuki komponentide spekse? rehepapilik mõte on, et otsiks sobilikud tükid kuskilt suurest maailmast ehk odavamalt.

edit: pagan, see lgp ksf donni teema, kuidagi lolli peaga arvasin mingi universaalse targutamise teema olevat. pädevamad ehk vajadusel siirdavad kuskile mu küsimuse, kui seie ei passi.
Vasta
#27

Oh mina ei suru küll kellegile midagi peale, heameel on lihtsalt Jussi-rõõmu jagada ja see pidi jagamisest ainult suuremaks minema.

Aga kui eelnevalt oli juttu "Ja selle protsessi käigus saab õllelihase teiste lihaste vastu vahetada. " siis võtsin lõbuks piltlikku "lihakeha" väljendit kasutada.   Mõtte sisu sellest ei muutu.  Aastad teevad oma töö niikuinii.

Mul on ka miniekskavaator, aga metsa sellega ei lähe, kui just kraavi pole vaja kaevata. 

Jussi ( võtta kui üldnimetust ATV metsatõstukite sugupuu kohta) on mitmekordselt universaalsem.

hr Diesel, spetse ei ole aga piltidelt ja siitsamast foorumist saab ka üsna lihtsalt kokku summeerida. Seesama foorum on ka järeldanud, et kuna ostudetaile on neil nii palju ja vanarauast jms asendada suht keeruline, siis ise tehes odavamaks ei saa või peaaegu et võimatu on saada.

Aga sellegipoolest, kui on isu kõik üle mõõta, siis minu aadress on lõunapoole.  Saab korraldada.
Vasta
#28

(30-01-2018, 01:08 AM)pkmp Kirjutas:  Seesama foorum on ka järeldanud, et kuna ostudetaile on neil nii palju ja vanarauast jms asendada suht keeruline, siis ise tehes odavamaks ei saa või peaaegu et võimatu on saada.
kui hiinlasega võrrelda siis nii ta on,aga jussi ju mega kirves ja jooniste järgi isetehes tuleb raudselt odavam.
Vasta
#29

(30-01-2018, 08:56 AM)muska71 Kirjutas:  
(30-01-2018, 01:08 AM)pkmp Kirjutas:  Seesama foorum on ka järeldanud, et kuna ostudetaile on neil nii palju ja vanarauast jms asendada suht keeruline, siis ise tehes odavamaks ei saa või peaaegu et võimatu on saada.
kui hiinlasega võrrelda siis nii ta on,aga jussi ju mega kirves ja jooniste järgi isetehes tuleb raudselt odavam.
Megakirves? No kas just kirves aga kallim küll, kui hiinakad, seda küll.  Aga jagajal ja jagajal on vahe.

Silindrid, voolikud, jagaja, mastipöörde juurikas, rotaator, pump... neid kõiki ju ise ei tee ja tootja saab hulgi need tõenäoliselt odavamalt kätte.

Järgi jääb ca 150 kg rauda, mille ise tegemise üle võib arutada. Kas tuleb odavam? Kõik aeg kokku liita? Sõltub muidugi, kui hea oma koduse töökoja varustus on.
Vasta
#30

Vaidleks selles osas, et kui ise tegemist üldse kaaluda, siis ka silindrid tuleks ise teha. Vastasel korral pole tõesti mõtet, läheb kokkuvõttes liiga kalliks. Silindrit ei ole keeruline teha. Kroomvart ja hülssi saab suht hõlpsasti kätte. Kõige odavam variant on võtta sobivas mõõdus vana (ja peetis) vene silinder, kasutada ära selle otsad, kork ja kolb. Pmst jääb vaid hülss ja kroomvars õigesse pikkusesse lõigata, hülsile keere peale lasta ning ots ja tutsid külge keevitada.
Vasta
#31

Kuidas elektrivints sellisel kärul vastu peab? Endal on siuke palgiveo käru atv taga, millega ühe otsa tõstad üles ja seod ketiga kinni ning palk lohiseb järel. Sellega sai nüüd viimastel nädalatel kokku üle 120 mehe mõõtu palgi välja veetud. Selle jooksul saime kahest käsivintsist jagu. Sad Mõte liigub sinna suunas et järgmiseks hooajaks ehitaks puldiga elektrivintsi peale ringi. Aga ega needki vist ole mõeldud pidevalt valu saama?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#32

Ei pea olema hüdrovints, käib ka elektrivints. Ainult ei tohiks osta mingit suvalist hiinakat. Jälgima peaks kindlasti, et sissekerimis kiirus oleks suur. Oma ATV - l on mul ees dragoni vints ja taga bronco oma. Seda esimest ma ei ostaks enam, aeglane ja vajab tihedamalt hooldamist. Bronco vintsiga olen rahul, kerib kiirelt ja kasutanud olen seda palju kordi. Soovitan osta nööriga vintsi.
Vasta
#33

3500 lbs ja mina maksin 200.- € Ostetud uuena Eestist.
Vasta
#34

Tänud nõuannete eest! Tellisin Bronco 3500 lbs ära. Vähemalt hinnaklassilt selline küla keset kirikut. Päris Warni ei raatsiks osta, aga loodetavasti Dragonist natuke ikka võimekam. Suur pluss on see, et vähemalt antud teise põlvkonna aparaadil on kaugjuhtimine juba sisse ehitatud. Vints enamus juhtudel saab ainult nii palju kasutust et palgi ots maast lahti tõsta ja kodus uuesti alla lasta. Mõnikord harva vaja ka palki lähemale lohistada, aga mitte kunagi ei jäta sõidu ajaks vintsi otsa rippuma, selleks on kett.
Vasta
#35

Sarnase tõmbejõuga hüdrovintsi nägin kuskil 2käiguga 11 ja 20 meetrit minutis, üldjuhul ongi enamus 7-10m/min silma jäänud
Vasta
#36

Vintsidel see m/min on muutuv number, oleneb kui palju või vähe on trossi poolil. Mina vaatan pigem ülekande arvu. Minu bronco vintsil on 136:1 ja dragonil 170:1.
Vasta
#37

Ülekande arv sõltuvalt mootori pööretest ?
Aga kui mootorite pöörded erinevad ?
Vasta
#38

(27-03-2018, 11:14 AM)MeelisV Kirjutas:  Ülekande arv sõltuvalt mootori pööretest ?
Aga kui mootorite pöörded erinevad ?

Lõpliku tõe saab siis teada kui panna kaks või enam vintsi kõrvuti ja mõõta realselt aega.
Vasta
#39

Kirja järgi paistab donnil olema 1.5hp mootor ja Broncol 1.1hp kone. Seega eeldaks, et donni jumpstükk vähe nobem. Reaalses elus vahet pole ilmselt.
Vasta
#40

(27-03-2018, 12:12 PM)marauder Kirjutas:  Kirja järgi paistab donnil olema 1.5hp mootor ja Broncol 1.1hp kone. Seega eeldaks, et donni jumpstükk vähe nobem. Reaalses elus vahet pole ilmselt.

Ja Dragonil 1.3hp. Minul on mõlemal vintsil 3500 lb. Jõupolest võrtsed aga Bronco veab kiiremini.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne