18-02-2017, 17:53 PM
(18-02-2017, 17:09 PM)spitfire Kirjutas: Enne kui lõplik pingerida moodustub, selgitaks siis iga aastase dilemma:
Näide: Ajakaardile kirjutatud stardiaeg AKP-0 08:23. AKP-1 ideaalaeg: +90 minutit ehk Ideaalaeg on 09:53.
Millegi pärast korraldaja selle näitega (tavaliselt) piirdub. Aga mis saab edasi ?
Kui krutskiverbalistide jõuvanker maandub segastel asjaoludel esimeses AKP-s 09:48 (mitte ideaalajas 09;53 nagu oli plaanitud) ja ei suuda mingit mõistlikku selgitust leida, et miks just nii juhtus, siis kirjutab kohtunik roosa vildikaga ajakaardile maandumise aja 09:48.
Kas edasise rehnuti aluseks tuleb võtta 09:48 või siiski 09:53 ?
Talveralli ajavõtt on alati käinud lõigu kaupa (v.a. sportklass omal ajal, kus olid elektroonilise ajavõtu iseärasused), s.t. uut lõiku peab sõitma vana lõigu lõpuaja järgi, antud näites siis 09:48.
Korraldajad palun kinnitagu või lükaku ümber mu väide.
Aga minu küsimus:
Tsitaat juhendist:
Tsitaat:Näide: Ideaalaeg AKP’sse jõudmiseks on 14:15:00. Kui Meeskond jõuab 14:13:59, siis ta saab 10 karistuspunkti(1 minut varem); 14:20:59, siis ta saab 4 karistuspunkti(4 minutit hilinemist); jõudes 14:14:00 - 14:15:59 karistuspunkte ei saa
Kui ideaalaeg lõpeb 14:15:59, siis minu loogika järgi 14:16:59 saab 1 karistuspunkti, 14:17:59 2 punkti jne. selliselt võttes peaks 14:20:59 saama 5 karistuspunkti, mitte 4. Või ma eksin?
Sama küsimus on siit kunagi varem ka läbi jooksnud, võimalik et tegu on Priidu omaaegse näpukaga, mis on aastast-aastasse igas juhendis sees olnud.