Uunikute 16. Talveralli 2017,nutt ja hala,kas Lexusega rajale saab?
#1
Tere.

Olgem moodasd.

Juba tuleb seda hala. Toungue
Värv kõik sita katab,viin kõik mured matab - Voka Ida-Viru.
Ei tee see sool autole midagi,kui teebki siis ongi põhjust jälle garaazis askeldada.
Laias maailmas paarutavad paljud vanakestega talvistel rallidel ringi,pole midagi hullu.
Egas näituse autoga peagi Talverallile tulema,aga miks ka mitte.
On viimane aeg see teema siia teha.
Tervitustega 
Allan.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#2
Looooomulikult! Halajad aetakse ju vägisi oma muuseumipillidega soola sisse, ja neil on ju vaja ikka esikoha peale sõita, mitte funni häävida ja talveilma nautides mööda eestimaa loodust õhtusse kulgeda! Big Grin 

Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.
Vasta
#3
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: Looooomulikult! Halajad aetakse ju vägisi oma muuseumipillidega soola sisse, ja neil on ju vaja ikka esikoha peale sõita, mitte funni häävida ja talveilma nautides mööda eestimaa loodust õhtusse kulgeda! Big Grin 

Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Punkti teema on kümnesse, tekib konkurents. 
2005 2006 oli vanu masinaid kuhjaga rajal, sealt edasi hakkas autopark kiirelt uuenema.

Samuti on maks liikmeid 2-3 mõistlik, sest viimasel ajal oli nö. joomakampasid palju kes 15km pärast ei adunud midagi ning KP punktidesse jäi maha prügilasu, isiklikult korjasin purke ja prahti maast kokku.
Vasta
#4
Sierra on juba selline haruldus! Pigem peaks arutama, kas tavalise igava zigulliga saab rajale Smile
Vasta
#5
Tuleb Talveralli, tekkis ka see teema jne. Ehk midagi ju OLULISELT ei ole muutunud! 

Enamus arvas, et ma/me Tiinaga teeme nalja, et suusoojaks ütleme "viimane kord". See oli väga kaalutletud otsus meie enda seest - eelkõige väsimus ja soov mitte enam poolesaja "hullust sõbra" eest vastutada! Eks need olegi esimesed "vanaduse" tunnused, nii lihtsalt on... 

Alwaro on meist täpselt 10 aastat noorem, seega juba 101% täiearuline ja vastutusvõimeline aga pole veel "vana ja väsinud". See oli aastal 2006 5.Talveralli, kui Alvar punti "sattus" ja see oli ka kord, kui Talveralli "käest ära" läks: Rakveres esines Fast Moskiitos ja pärast oli "Alwaro-disco" (kes mäletab...), oli palju lisakatseid ehk 4, oli 62 starti jõudnud vahendit, kusjuures ENAMUS Juhte on siiani stardirivis jne! Aastake siia-sinna pole olulised ehk Alvar/Helen täna on samavanad, kui Priit/Tiina siis. 

Teine asi: seesama jõuline vähendamine, uued tuuled korralduses jne: seda oleme enne öelnud, et meie "oma südamele seda pattu ei võta"!  Big Grin Samas on just Alvar olnud ka korraldustiimi sisene opositsioon just jõuvankrite vanuse poolelt! See viiski, et 15.ralli sõitis Ta ju vanima auto kaardilugejana Pobedas, et see õige fiiling ka kätte saada! Nii siis ongi, et uued Päälikud, tundes Talveralli köögipoolt päris põhjalikult, saavad oma head ideed ürituse jätkusuutlikuse säilitamiseks ellu viia. Veskid olidki juba ammu "stagnatsioon" Toungue 

Aga lahti Te meist veel seekord ei saa: lubasime Alwarole raja, Ristsõna ja Legendi aidata teha. Kusjuures on ka rada ise äkki natuke uuenduslik, mis ikka veel minu peakolu seest tuli. Kuna Värska sõidul tegime pealelõunast rada koos nendega ja näiteks kurikuulus "puidust siil" on meil neljakesti välja mõeldud, siis ega siingi midagi muutu!!! Seekord teeme lihtsalt kogu raja neljakesti Smile   Äkki teeme kusagil ka tavapärast kohtunikutööd, kuigi plaanid olid neil päevil hoopis Pärnus teatris käia ja termides tervist kosutada....

PS: ma kahtlustan, et Didyk "peab" ikka logo tegema, Janne Gravexist erilisi-ühekordseid Karikaid genereerima jne.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#6
(06-01-2017, 12:34 PM)nymmik Kirjutas:
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: Looooomulikult! Halajad aetakse ju vägisi oma muuseumipillidega soola sisse, ja neil on ju vaja ikka esikoha peale sõita, mitte funni häävida ja talveilma nautides mööda eestimaa loodust õhtusse kulgeda! Big Grin 

Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Punkti teema on kümnesse, tekib konkurents. 
2005 2006 oli vanu masinaid kuhjaga rajal, sealt edasi hakkas autopark kiirelt uuenema.

Samuti on maks liikmeid 2-3 mõistlik, sest viimasel ajal oli nö. joomakampasid palju kes 15km pärast ei adunud midagi ning KP punktidesse jäi maha prügilasu, isiklikult korjasin purke ja prahti maast kokku.

Olen ka Hiiumaal mingil sõidul KP s pudeleid, purke ja krõpsupakke kokku korjanud ja Kärdlas prügiurni pannud.
Vasta
#7
Lihtsalt tuli hetkel meelde, et kui oli see talveralli mis toimus ümber Hiiumaa ja mööda jääteed mindi ja meie seltskond oli Blazeriga...siis rääkisin ennem ühele vennale omal garaashis, et selline üritus on tulemas ja ma lähen selle Blazeriga. Ta küsis, et kus siis toimub? Ma vastu: Ümber Hiiumaa. Tegelane läks näost valgeks ja kogeles: Kas maale üldse tulla ei tohi???!!!
Toungue Big Grin Cool
Vasta
#8
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: ....
Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Idee on jah hea, aga eks see võib tuua kaasa ka kiusatuse oma masin reaalsest vanemana (esimesed tootmisaastad) kirja panna, et karistuspunktidest pääseda. Vaevalt, et korraldajad kõiki passe jõuavad kontrollida ja loodetakse ikka aususele.
Hetkel leidsin registreerunute hulgast juba ühe masina, mis regatud 7 aastat vanemana kui konkreetse sõiduki mudeli esimene tootmisaasta on. Aga kindlasti on tegu näpuveaga ning osaleja parandab aastaarvu ära kui seda postitust lugema satub. Eksimine on inimlik Smile
Vasta
#9
(06-01-2017, 16:57 PM)mossepower Kirjutas:
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: ....
Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Idee on jah hea, aga eks see võib tuua kaasa ka kiusatuse oma masin reaalsest vanemana (esimesed tootmisaastad) kirja panna, et karistuspunktidest pääseda. Vaevalt, et korraldajad kõiki passe jõuavad kontrollida ja loodetakse ikka aususele.
Hetkel leidsin registreerunute hulgast juba ühe masina, mis regatud 7 aastat vanemana kui konkreetse sõiduki mudeli esimene tootmisaasta on. Aga kindlasti on tegu näpuveaga ning osaleja parandab aastaarvu ära kui seda postitust lugema satub. Eksimine on inimlik Smile

e-arkis päringuga väga lihtsalt teostatav aastaarvu jälgimine, ja ma lisaksin et kindlasti kontrollitaks TÜVi ja liikluskindlustuse olemasolu.
Vasta
#10
(06-01-2017, 16:57 PM)mossepower Kirjutas:
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: ....
Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Idee on jah hea, aga eks see võib tuua kaasa ka kiusatuse oma masin reaalsest vanemana (esimesed tootmisaastad) kirja panna, et karistuspunktidest pääseda. Vaevalt, et korraldajad kõiki passe jõuavad kontrollida ja loodetakse ikka aususele.
Hetkel leidsin registreerunute hulgast juba ühe masina, mis regatud 7 aastat vanemana kui konkreetse sõiduki mudeli esimene tootmisaasta on. Aga kindlasti on tegu näpuveaga ning osaleja parandab aastaarvu ära kui seda postitust lugema satub. Eksimine on inimlik Smile

Huvitav, ma kammisin nimekirja 2 korda läbi, aga ei jäänud küll silma ühtegi autot, mille aastaarv reaalsusega võrreldes nii nihkes võiks olla. Ehk räägid lähemalt?

Jama on muidugi ka selles, et paljudel autodel ei kattu passijärgne aastaarv tegelikuga. Kumba siis arvestada? Näiteks kasvõi ex. Supi Alfa.
Nõukatehnika on omaette teema, seal on teinekord päris suvalised numbrid passis.
Vasta
#11
(06-01-2017, 16:57 PM)mossepower Kirjutas:
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: ....
Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Idee on jah hea, aga eks see võib tuua kaasa ka kiusatuse oma masin reaalsest vanemana (esimesed tootmisaastad) kirja panna, et karistuspunktidest pääseda. Vaevalt, et korraldajad kõiki passe jõuavad kontrollida ja loodetakse ikka aususele.
Hetkel leidsin registreerunute hulgast juba ühe masina, mis regatud 7 aastat vanemana kui konkreetse sõiduki mudeli esimene tootmisaasta on. Aga kindlasti on tegu näpuveaga ning osaleja parandab aastaarvu ära kui seda postitust lugema satub. Eksimine on inimlik Smile
Selleks meil naabrivalve ongi.
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#12
(06-01-2017, 17:25 PM)zazik Kirjutas:
(06-01-2017, 16:57 PM)mossepower Kirjutas:
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: ....
Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Idee on jah hea, aga eks see võib tuua kaasa ka kiusatuse oma masin reaalsest vanemana (esimesed tootmisaastad) kirja panna, et karistuspunktidest pääseda. Vaevalt, et korraldajad kõiki passe jõuavad kontrollida ja loodetakse ikka aususele.
Hetkel leidsin registreerunute hulgast juba ühe masina, mis regatud 7 aastat vanemana kui konkreetse sõiduki mudeli esimene tootmisaasta on. Aga kindlasti on tegu näpuveaga ning osaleja parandab aastaarvu ära kui seda postitust lugema satub. Eksimine on inimlik Smile

Huvitav, ma kammisin nimekirja 2 korda läbi, aga ei jäänud küll silma ühtegi autot, mille aastaarv reaalsusega võrreldes nii nihkes võiks olla. Ehk räägid lähemalt?

Jama on muidugi ka selles, et paljudel autodel ei kattu passijärgne aastaarv tegelikuga. Kumba siis arvestada? Näiteks kasvõi ex. Supi Alfa.
Nõukatehnika on omaette teema, seal on teinekord päris suvalised numbrid passis.
1980 aasta MB 250 GD ei saa nagu eriti olemas olla (hakati tootma 1987), ARK-i apsakat valesti märkimisel eriti ei usu. Teine lugu muidugi juhul kui pandud suvalise G-klassi mersu pilt, aga seda pole märgitud et pilt oleks illustratiivne/teisest masinast. Nii et arvan et tegu siiski näpuveaga vla. märkimisel.
Vasta
#13
(06-01-2017, 17:48 PM)mossepower Kirjutas:
(06-01-2017, 17:25 PM)zazik Kirjutas:
(06-01-2017, 16:57 PM)mossepower Kirjutas:
(06-01-2017, 04:45 AM)wax Kirjutas: ....
Aga mulle jubedalt meeldib see stardis jagatavate punktide süsteem. 1930 aasta pilliga keriks kohe 100p ette Cool  Väga lahe, mind igatahes motiveerib!  Wink

Tervitustega
Allan.

Idee on jah hea, aga eks see võib tuua kaasa ka kiusatuse oma masin reaalsest vanemana (esimesed tootmisaastad) kirja panna, et karistuspunktidest pääseda. Vaevalt, et korraldajad kõiki passe jõuavad kontrollida ja loodetakse ikka aususele.
Hetkel leidsin registreerunute hulgast juba ühe masina, mis regatud 7 aastat vanemana kui konkreetse sõiduki mudeli esimene tootmisaasta on. Aga kindlasti on tegu näpuveaga ning osaleja parandab aastaarvu ära kui seda postitust lugema satub. Eksimine on inimlik Smile

Huvitav, ma kammisin nimekirja 2 korda läbi, aga ei jäänud küll silma ühtegi autot, mille aastaarv reaalsusega võrreldes nii nihkes võiks olla. Ehk räägid lähemalt?

Jama on muidugi ka selles, et paljudel autodel ei kattu passijärgne aastaarv tegelikuga. Kumba siis arvestada? Näiteks kasvõi ex. Supi Alfa.
Nõukatehnika on omaette teema, seal on teinekord päris suvalised numbrid passis.
1980 aasta MB 250 GD ei saa nagu eriti olemas olla (hakati tootma 1987), ARK-i apsakat valesti märkimisel eriti ei usu. Teine lugu muidugi juhul kui pandud suvalise G-klassi mersu pilt, aga seda pole märgitud et pilt oleks illustratiivne/teisest masinast. Nii et arvan et tegu siiski näpuveaga vla. märkimisel.

Uskumine on teadupärast kolmandal astmel, pärast teadmist ja arvamist. Kuna tegemist on militaarmersuga, siis võib seal tehpassis olla midaiganes.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#14
Meil siinkandis oli paar aastat tagasi üts sapakass 968 millel sünnipäev paprist vaatatuna olli 2002.  Alles hiljuti omaniku vahetuse käigus parandati õigeks ehk 1992...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15
(06-01-2017, 17:48 PM)mossepower Kirjutas: 1980 aasta MB 250 GD ei saa nagu eriti olemas olla (hakati tootma 1987), ARK-i apsakat valesti märkimisel eriti ei usu. ...

Nii vana auto korral ei tasu väga üle dramatiseerida seda, mis on passis kirjas. Olid ajad, kus õigesse ARK büroos õige inimese juures sai passi, mida iganes.

Kui ikka lukkude seened on põrandal, on tegu W460/461ga, mille puhul paraku räägime ka parimal juhul vaid 2 plusspunktist, kuna mudeli tootmine algas 1979. Vähesed geed on säilinud originaalses komplektsuses. Ka originaalsed militaarmudelid, kuna ajateenijad reeglina oma liikurite heaolu pärast väga südant ei valuta. Mistõttu tsiviilkäibesse saabumisel tuli neid üksjagu arstida ning üsna tihti tehti seda käepäraste vahenditega. Ning mitte alati ei jäänud passi algne mudelitähis...

Ning kui rääkida talverallimisest, siis ei oma üldse tähtsust, mis aastal kõnealune geevaagen tehasest on väljunud, kuna kiirematel lõikudel on tegu turboteoga ja raskemal maastikul loeb kulguri võimekusest enam tihendimaterjal kabiinis.

Kõrvaltvaatajana tervitan nii nullaasta valikut kui väljapakutud preemiapunktide jaotust.
Vasta
#16
(06-01-2017, 18:36 PM)v6sa Kirjutas:
(06-01-2017, 17:48 PM)mossepower Kirjutas: 1980 aasta MB 250 GD ei saa nagu eriti olemas olla (hakati tootma 1987), ARK-i apsakat valesti märkimisel eriti ei usu. ...

Ning kui rääkida talverallimisest, siis ei oma üldse tähtsust, mis aastal kõnealune geevaagen tehasest on väljunud, kuna kiirematel lõikudel on tegu turboteoga ja raskemal maastikul loeb kulguri võimekusest enam tihendimaterjal kabiinis.
Te ei tea, kui kiiresti saab kõnealuse G-wageniga sõita (W460 lwb"lahtine" bensiin + 32 tolli balloonid militaar-reduktoritega) ~50 km öisel kiiruskatsel õige "tihendi" ja õige kaardisegajaga! Ikka väga kiiresti saab... u. 5.koha peale saab!
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#17
(06-01-2017, 18:06 PM)DevilDeVille Kirjutas:
(06-01-2017, 17:48 PM)mossepower Kirjutas: 1980 aasta MB 250 GD ei saa nagu eriti olemas olla (hakati tootma 1987), ARK-i apsakat valesti märkimisel eriti ei usu...

Uskumine on teadupärast kolmandal astmel, pärast teadmist ja arvamist. Kuna tegemist on militaarmersuga, siis võib seal tehpassis olla midaiganes.
Tõesti uskumused ja arvamused tasub korraks tagaplaanile jätta ning võtame siis reaalsed teadmised, ehk MNT ameti statistika arvelolevate sõiduautode kohta. Arvelolevaid 250 GD mercedes-benze on 5 tk ning hoolimatta sellest, et "võib seal tehpassis olla midaiganes." on nende viie masina väljalaske aastad vahemikus 1990-1992. Kuna konkreetne sõiduk omas ka antud statistika ajal lkf andmetel kindlustust (oktoobrikuus) siis peab see üks nendest viiest olema.

Aga jätkuvalt olen arvamusel, et osaleja kirjutas lihtsalt kogemata trükiveana nt. 1990 asemel 1980. Ja kindlasti antud ainueksemplar GD on palju väärtuslikum lisand talveralli masinaparki kui suvalise vla.-ga lada, mosse, opel, volga vms. tsiviilsõidukid ning saaks vabalt osaleda ka 1990. aastaga nii et tegu ikka osaleja näpuveaga.

Asi sai tegelt alguse sellest, et kuna ca. 6 kuud oli muuhulgas EKV GD-de diagnostika ja remont üks osa igapäeva elust, siis tekkis kohe huvi, et mis GD see ka on ning 1980. aasta tekitas kohe errori 250 GD korral.

Aga kui ma juba teema GD peale viisin ja see ka sellisena käima läks, siis iseenesest GD-ga saab jah nagu eelpool toodud ka väga kehvades oludes väga kiirelt sõita. Aga veermik on tal suhteliselt nõrk. Kõverate paralleelvarraste ning pooleks läinud käigukasti varraste vahetus oli põhitegevus pärast asisemat tüübiväljaõpet ja õppuseid. Seejärel sai veermiku detaile nagu kuluosi vahetatud paljudel masinatel, justkui intensiivse maastikusõidu tüüpviga. Aegajalt öeldi meile varuosade hindu (MB A-varuosad), tõmbas hingest kinni vahel. Samas need olid ju riigi kulul "meie kõigi üldiseks hüvanguks". Kes aga oma rahakoti pealt peavad GD veermikku parandama, siis neile paksu rahakotti!
Võibolla tavakasutuses nii hullult need masinad ei lagune kuna tsiviilis max. võimalikul kiirusel üle kivide, kändude ja kraavide ikka oma masinaga ei sõidaks. Samas militaarotstarbe korral on masina hoidmine viimane asi millele keegi mõtleb.
Vasta
#18
(07-01-2017, 15:59 PM)mossepower Kirjutas:
(06-01-2017, 18:06 PM)DevilDeVille Kirjutas:
(06-01-2017, 17:48 PM)mossepower Kirjutas: 1980 aasta MB 250 GD ei saa nagu eriti olemas olla (hakati tootma 1987), ARK-i apsakat valesti märkimisel eriti ei usu...

Uskumine on teadupärast kolmandal astmel, pärast teadmist ja arvamist. Kuna tegemist on militaarmersuga, siis võib seal tehpassis olla midaiganes.
Tõesti uskumused ja arvamused tasub korraks tagaplaanile jätta ning võtame siis reaalsed teadmised, ehk MNT ameti statistika arvelolevate sõiduautode kohta. Arvelolevaid 250 GD mercedes-benze on 5 tk ning hoolimatta sellest, et "võib seal tehpassis olla midaiganes." on nende viie masina väljalaske aastad vahemikus 1990-1992. Kuna konkreetne sõiduk omas ka antud statistika ajal lkf andmetel kindlustust (oktoobrikuus) siis peab see üks nendest viiest olema.

Aga jätkuvalt olen arvamusel, et osaleja kirjutas lihtsalt kogemata trükiveana nt. 1990 asemel 1980. Ja kindlasti antud ainueksemplar GD on palju väärtuslikum lisand talveralli masinaparki kui suvalise vla.-ga lada, mosse, opel, volga vms. tsiviilsõidukid ning saaks vabalt osaleda ka 1990. aastaga nii et tegu ikka osaleja näpuveaga.

Asi sai tegelt alguse sellest, et kuna ca. 6 kuud oli muuhulgas EKV GD-de diagnostika ja remont üks osa igapäeva elust, siis tekkis kohe huvi, et mis GD see ka on ning 1980. aasta tekitas kohe errori 250 GD korral.

Aga kui ma juba teema GD peale viisin ja see ka sellisena käima läks, siis iseenesest GD-ga saab jah nagu eelpool toodud ka väga kehvades oludes väga kiirelt sõita. Aga veermik on tal suhteliselt nõrk. Kõverate paralleelvarraste ning pooleks läinud käigukasti varraste vahetus oli põhitegevus pärast asisemat tüübiväljaõpet ja õppuseid. Seejärel sai veermiku detaile nagu kuluosi vahetatud paljudel masinatel, justkui intensiivse maastikusõidu tüüpviga. Aegajalt öeldi meile varuosade hindu (MB A-varuosad), tõmbas hingest kinni vahel. Samas need olid ju riigi kulul "meie kõigi üldiseks hüvanguks". Kes aga oma rahakoti pealt peavad GD veermikku parandama, siis neile paksu rahakotti!
Võibolla tavakasutuses nii hullult need masinad ei lagune kuna tsiviilis max. võimalikul kiirusel üle kivide, kändude ja kraavide ikka oma masinaga ei sõidaks. Samas militaarotstarbe korral on masina hoidmine viimane asi millele keegi mõtleb.
Blondiinile andestatav. Arvas, et peab enda väljalaske aasta kribama, mitte auto Toungue et meelitada hordide viisi noorhärrasid rallirajale.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#19
Palju ägedam oleks PUCH G230, neid peaks eestis 2tk olema.

http://www.motorstown.com/tag-6571-puch%2Bg-page-1.html

[Pilt: puch-g-230-08.jpg]
Soomest proovisin oksjonilt ühte tuua, aga hind läks üle 5k.

Some say, et peaks olema parema kvaliteediga kui MB enda omad
Vasta
#20
(07-01-2017, 17:02 PM)svenson Kirjutas: Some say, et peaks olema parema kvaliteediga kui MB enda omad

Mamma Mia, mehed , kas tõesti arvate, et nad kuskil mujal, kui MB-s tehtud on....?  Toungue Toungue

See on umbes sama teema, et kumb parema kvaliteediga on, kas VW Crafter või Mercedes Benz Sprinter...?
Mäletan, volkkari esinduses töötades ükskord üks Crafter tuli "tehasest" kogemata mersu ilukilpidega. No kilpe paigaldav vanames liini peal ei jälginud täpselt seda kiipkaarti, mis mudeliga tegu...
Ei tea jah, kust nad tegelikult KÕIK tulevad.

See on lihtsalt üks müügipoliitika, jumala hea, et Sa seda PUCH`i ei saanud, iluvõre on vaid teine. Mida igale mersule saad vabalt külge riputada.
(ark andmed on teine teema)
Nagu Vauxhalli oma Omegatele juba palju aegu tagasi riputatud on, et ägedam oleks. (isegi kunagi tegin nii ja sellest see buum eestis lahti läkski)


.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne