Uunikute 16. Talveralli 2017,nutt ja hala,kas Lexusega rajale saab?
#21

noh, kui juba aastaarvule jutt läks, siis minu (endine) alfa mille regasin on aastast 1980 ja on ka sellekohane paber alfa registrist, samas kui passis on 1983a (siis sellist modifikatsiooni ei toodetud) , veel regasin varem mulle kuulunud bmw 2000, millel passis 1974a ja sellal ilmselgelt sellist mudelit enam ei toodetud, eelmine aasta osalesin fiatil, millel ka passis ilutseb 1974 aga sellist masinat tooteti kuni 1969a-ni, et vot sellised lood, sellaastal regatud bmw saab niipalju plusse kus saab ja kas alfa sertifikaat kaalub üles tehpassis oleva nr, eks see jääb korraldajate otsustada - protestida ei kavatse
oma fiati aastat tahaks küll passis õigeks saada, aga esindus saadab pikalt kui küsin vin järgi migit paprit ja ilmselt ta valeks jääbki
Vasta
#22

(07-01-2017, 16:36 PM)stihl Kirjutas:  
(07-01-2017, 16:02 PM)svenson Kirjutas:  Some say, et peaks olema parema kvaliteediga kui MB enda omad

Mamma Mia, mehed , kas tõesti arvate, et nad kuskil mujal, kui MB-s tehtud on....?  Toungue Toungue

See on umbes sama teema, et kumb parema kvaliteediga on, kas VW Crafter või Mercedes Benz Sprinter...?
Mäletan, volkkari esinduses töötades ükskord üks Crafter tuli "tehasest" kogemata mersu ilukilpidega. No kilpe paigaldav vanames liini peal ei jälginud täpselt seda kiipkaarti, mis mudeliga tegu...
Ei tea jah, kust nad tegelikult KÕIK tulevad.

See on lihtsalt üks müügipoliitika, jumala hea, et Sa seda PUCH`i ei saanud, iluvõre on vaid teine. Mida igale mersule saad vabalt külge riputada.
(ark andmed on teine teema)
Nagu Vauxhalli oma Omegatele juba palju aegu tagasi riputatud on, et ägedam oleks. (isegi kunagi tegin nii ja sellest see buum eestis lahti läkski)

.

Grazis tehakse nad kõik ja see on Steyri tehas. Võinoh, Alžeerias klopsitakse ka midagi kokku a see ei puhu pilli.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#23

(06-01-2017, 12:00 PM)svenson Kirjutas:  Sierra on juba selline haruldus! Pigem peaks arutama, kas tavalise igava zigulliga saab rajale Smile

Igati päri sellega. Saan aru, et teema pealkiri on selline olnud aastaid ja las ta olla, kõik saavad ju aru millest jutt.

Siiski siiski, eelmine aasta kui osales kaks vana sierrat (jah üks olin mina), peeti ikka paslikuks stardirivis tulla ütlema, et mida kuradit Priit, miks sa "selle" siia lasid.  Big Grin 

Tegin isekeskis siis ka väikese kokkuvõtte tänase seisuga ja ennast häirib ka natuke see lihtne viis talverallile pääseda "sigulliga", mul pole midagi nende vastu aga kahjuks võivad tänase seisuga haruldasemad autod jääda joone taha just selle armee pärast.
Tänase seisuga siis 1 Sierra, 20 vaz/lada, muid auto marke sarnaseid mitte rohkem kui 6tk.

Ilmselgelt on see NSV pärand paratamatus ja eks aeg teeb oma töö ja vaikselt asi ehk normaliseerub.
Korraldus ise väga õige ja ei paku minagi midagi muuta, lihtsalt osalejad mõelge ehk üle veel, kas teil ehk leidub midagi huvitavamat.

Sierra vihkajate rõõmuks võin öelda, et mina see aasta Sierraga ei tule, sest ta on mul pisut liiga laiali.

Edu kõigile!
Vasta
#24

Kust me tuleme? Oleks 1975. aastal kasvõi Fiat 127 liisida saanud...
Vasta
#25

(09-01-2017, 13:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kust me tuleme? Oleks 1975. aastal kasvõi Fiat 127 liisida saanud...

Paljud liisisid. Lihtsalt mitte siin maanurgas. See ei tähenda, et taliralli stardinimekiri peaks vaid kopikatest ja maskvissidest koosnema.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#26

Ma olen ka sellele mõelnud, et pigem 80ndate lõpupoole miski põnev atribuut kui 5 erinevat värvi aga muus mõttes üsna sama kopikat 80ndate algusest. Mitte, et väärt massin poleks, aga lihtsalt niiöelda pildi rikastamiseks.
Vasta
#27

Tere.
Pealkirjas väike muudatus tehtud.
Olge sõbralikud ja moodsad. Toungue
Allan

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#28

(11-01-2017, 19:29 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Pealkirjas väike muudatus tehtud.
Olge sõbralikud ja moodsad. Toungue
Allan

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Samas pean tunnistama, et antud Lexus on tegelikult nii autona kui autoajaloos kõva sõna! Lausa Väga Kõva Sõna! Kuid hetke ürituse kontekstis on Lexus ikkagi liiga uus! Vastasel korral peaks ma C4Q ära regama Big Grin
Vasta
#29

Ülikõva pealkirjanihe Smile
Ja pole see Lexus nii noor midagi, kui vaadata, millest "kõrvad välja kasvavad". Alustas Toyota selle projektiga ju juba 1983. Vaid puhtalt perfektsionismiihalusest nühiti seda sädelevaks nii kaua, et Honda jõudis turule ette lükata Acura, mis debüteeris 1986, ja samaaegselt tõi Nissan 1989 välja ka oma Infinity.
Kõik need uued Jaapanist istutatud brändid luksusauto turul pidid tagasi tegema selle, mida Mitsubishi ja Mazda olid USA autokaubandusest võtnud juba aastaid, - seda siis segustatud korporatiivsete omandisuhete kaudu.

Uue superluks automargi edukas turuletoomine USAs on peaaegu sama kõva sõna kui disainiuuendusliku Sierra tõstmine üldpopulaarseks Euroopa rahvaautoks, vaevalt 7 aastat aastat varem.
Vasta
#30

(11-01-2017, 21:22 PM)TeeTL Kirjutas:  Ülikõva pealkirjanihe Smile
Ja pole see Lexus nii noor midagi, kui vaadata, millest "kõrvad välja kasvavad". Alustas Toyota selle projektiga ju juba 1983. Vaid puhtalt perfektsionismiihalusest nühiti seda sädelevaks nii kaua, et Honda jõudis turule ette lükata Acura, mis debüteeris 1986, ja samaaegselt tõi Nissan 1989 välja ka oma Infinity.
Kõik need uued Jaapanist istutatud brändid luksusauto turul pidid tagasi tegema selle, mida Mitsubishi ja Mazda olid USA autokaubandusest võtnud juba aastaid, - seda siis segustatud korporatiivsete omandisuhete kaudu.

Uue superluks automargi edukas turuletoomine USAs on peaaegu sama kõva sõna kui disainiuuendusliku Sierra tõstmine üldpopulaarseks Euroopa rahvaautoks, vaevalt 7 aastat aastat varem.

Toungue Jällegi - absoluutne tõde! Ja nii ongi, et Sierra sai vanatehnikaks hästi kerge mööndusega siis, kui mudelist sai mööda 35 aastat ja viimasest sellisest isendist 25. Seal on ka Audi C3. 
Lexus LS400 on aga ülikõva leid ja ost! See on klassik ja Tõeline Klassik aga historic ehk "uunikum" veel mitte! Ning Allani tehtud pealkirjaparandus on kõigele lisaks ka ülitäpne probleemi ja olukorra kirjeldus järgmiseks kümnendiks vanatehnika-rallidel Big Grin  Sierra=Lexus   Cool
Vasta
#31

Vägev!

kui nüüd arvestada nimekirja pääsenute keskmist vanust, siis tuleb 1966(esimese + viimase auto valmistusaasta / 2).See on 9. real asuv põrnikas.

naljakas aga MOTIVEERIV kui ma oma 70a. amazoniga lähen rajale -12 trahviga. Toungue
Vasta
#32

(13-01-2017, 12:01 PM)kary26 Kirjutas:  Vägev!

kui nüüd arvestada nimekirja pääsenute keskmist vanust, siis tuleb 1966(esimese + viimase auto valmistusaasta / 2).See on 9. real asuv põrnikas.

naljakas aga MOTIVEERIV kui ma oma 70a. amazoniga lähen rajale -12 trahviga. Toungue

Oot nüüd, 2 faktiviga. Keskmine kujuneb kogu nimekirja keskmisest ning on oluliselt kõrgem, kui 1966.

70a autoga lähed rajale +20 punktiga. Nullpunk on sel korral välja kuulutatud 1980, mitte keskmine.
Vasta
#33

Kas see kogus 144 autot on liiga suur, et see probleem on nii suur ? Äkki annab kuidagi starti pikemaks venitada või siis vahemaad lühendada vms.

Minu auto (VAZ) on uuema aastaarvuga, aga samas näeb ta ju ikka välja nagu 1980 aastast pärit. Jupid on ajastukohased kõik. Et kui ma ostan uue kere aastast 1980 (või isegi vanema klassiku kere) ja tõstan tehnika sinna peale ja tulen starti täpselt samasuguse VAZiga - siis ma olen eelistatud ? Mis on siinkohal mõte - starti tuleks ikka täpselt samasuguse VAZiga ? Smile

Üritus on igati vägev ja kindlasti tahaks osaleda ikka.

Ken
Vasta
#34

(20-01-2017, 15:04 PM)daqqer Kirjutas:  Minu auto (VAZ) on uuema aastaarvuga, aga samas näeb ta ju ikka välja nagu 1980 aastast pärit. Jupid on ajastukohased kõik. Et kui ma ostan uue kere aastast 1980 (või isegi vanema klassiku kere) ja tõstan tehnika sinna peale ja tulen starti täpselt samasuguse VAZiga - siis ma olen eelistatud ? Mis on siinkohal mõte - starti tuleks ikka täpselt samasuguse VAZiga ? Smile

Ehh, kas sinu arust võiks siis Uunikute rallile tulla ka just poest kätte saadud 2017a G klassi mersuga, ja nõuda boonuspunkte, kuna seda kere hakati tegema 1979a.

Või, veel parem laekuda 2017a VW bussiga ja väita, et seda hakati ju tegema aastal 1967 ???? Välimus pea samasugune....
Vasta
#35

(20-01-2017, 16:47 PM)stihl Kirjutas:  
(20-01-2017, 15:04 PM)daqqer Kirjutas:  Minu auto (VAZ) on uuema aastaarvuga, aga samas näeb ta ju ikka välja nagu 1980 aastast pärit. Jupid on ajastukohased kõik. Et kui ma ostan uue kere aastast 1980 (või isegi vanema klassiku kere) ja tõstan tehnika sinna peale ja tulen starti täpselt samasuguse VAZiga - siis ma olen eelistatud ? Mis on siinkohal mõte - starti tuleks ikka täpselt samasuguse VAZiga ? Smile

Ehh, kas sinu arust võiks siis Uunikute rallile tulla ka just poest kätte saadud 2017a G klassi mersuga, ja nõuda boonuspunkte, kuna seda kere hakati tegema 1979a.

Või, veel parem laekuda 2017a VW bussiga ja väita, et seda hakati ju tegema aastal 1967 ???? Välimus pea samasugune....

Ei need näited päris ei sobiks. Seal on ikkagi tegemist generatsioon 1-2-3-4-5-6-7 mudelitega kus on tehtud mitmeid muudatusi. Pean silmas mudeleid mis on ühe generatsiooni piires või mis ei olegi muutunud. No näiteks - VAZ 2105 1980 Vs 1985 pole mitte mingit vahet (vabandage kui eksin siinkohal, ei ole VAZ ekspert). Seega on tegelikult imelik öelda et see mees kellel on 1980 VAZ võib tulla ja see mees kellel on 1985 VAZ, tema saab trahvipunktid või ei tohi üldse tulla. Autod on täpselt samasugused nii väljast kui ka selle poolest kui kiiresti nad sõita suudavad. Samal ajal võibolla on see 1985 VAZ palju ilusam ja siledam ning oleks parem näide hästihoitud vene klassikust. edit: Ehk siis see number mis on rohelise paberi peal eristab neid kahte autot. Ja see on määrav.

Lihtsalt seda mõtlesin - ei maksa kohe kividega loopima hakata. Smile

Ken
Vasta
#36

(20-01-2017, 16:59 PM)daqqer Kirjutas:  
(20-01-2017, 16:47 PM)stihl Kirjutas:  
(20-01-2017, 15:04 PM)daqqer Kirjutas:  Minu auto (VAZ) on uuema aastaarvuga, aga samas näeb ta ju ikka välja nagu 1980 aastast pärit. Jupid on ajastukohased kõik. Et kui ma ostan uue kere aastast 1980 (või isegi vanema klassiku kere) ja tõstan tehnika sinna peale ja tulen starti täpselt samasuguse VAZiga - siis ma olen eelistatud ? Mis on siinkohal mõte - starti tuleks ikka täpselt samasuguse VAZiga ? Smile

Ehh, kas sinu arust võiks siis Uunikute rallile tulla ka just poest kätte saadud 2017a G klassi mersuga, ja nõuda boonuspunkte, kuna seda kere hakati tegema 1979a.

Või, veel parem laekuda 2017a VW bussiga ja väita, et seda hakati ju tegema aastal 1967 ???? Välimus pea samasugune....

Ei need näited päris ei sobiks. Seal on ikkagi tegemist generatsioon 1-2-3-4-5-6-7 mudelitega kus on tehtud mitmeid muudatusi. Pean silmas mudeleid mis on ühe generatsiooni piires või mis ei olegi muutunud. No näiteks - VAZ 2105 1980 Vs 1985 pole mitte mingit vahet (vabandage kui eksin siinkohal, ei ole VAZ ekspert). Seega on tegelikult imelik öelda et see mees kellel on 1980 VAZ võib tulla ja see mees kellel on 1985 VAZ, tema saab trahvipunktid või ei tohi üldse tulla. Autod on täpselt samasugused nii väljast kui ka selle poolest kui kiiresti nad sõita suudavad. Samal ajal võibolla on see 1985 VAZ palju ilusam ja siledam ning oleks parem näide hästihoitud vene klassikust.

Lihtsalt seda mõtlesin - ei maksa kohe kividega loopima hakata. Smile

Ken

Tegelt on ka vaz 2106/05/07 aastate lõikes muutunud kõvasti. Sõita on jah sama fekaal (samas on hilisematel 5k kast ja sissepritse), koostekvaliteet on läinud ainult hullemaks ja paljud läikivad detailid aasta-aastalt mustaks plastiks muutunud. 1976-1980-1985-1991 aasta 2106 on kõik erinevad tegelikult, oskamatule on ta ikkagi 06 aga näiteks minu jaoks lõppeb 06 aastal 1982 kui kadusid tiiva liistud, ja tuli palju plasti ja salongi riie läks jubedaks halliks.
Vasta
#37

(20-01-2017, 17:08 PM)nymmik Kirjutas:  ...aga näiteks minu jaoks lõppeb 06 aastal 1982 kui kadusid tiiva liistud...

Viaccessi tutikas 06 Ladaklubi foorumis oli aastast 84 ja koopaserva liistud olid täiesti olemas.
Mis "oskamatuisse" puutub, siis neile on tõenäoliselt ka Fiat 124 tavaline žigull.
Vasta
#38

Ise omanuna (uuena poest) 1985 aasta 06 ei mäleta halli riiet kuskil, salong oli pruun, nii põrand kui istmed. Ehk siis ikka toodeti erinevaid...

Do'nt panic
Vasta
#39

(20-01-2017, 17:23 PM)stretch Kirjutas:  
(20-01-2017, 17:08 PM)nymmik Kirjutas:  ...aga näiteks minu jaoks lõppeb 06 aastal 1982 kui kadusid tiiva liistud...

Viaccessi tutikas 06 Ladaklubi foorumis oli aastast 84 ja koopaserva liistud olid täiesti olemas.
Mis "oskamatuisse" puutub, siis neile on tõenäoliselt ka Fiat 124 tavaline žigull.

see müsteerium sai ka lahenduse, et 1600cc 06 veel jätkas mingi aeg aga 061 063 kraabiti kohe paljaks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#40

Jajah, meenub jah; aga ega igasugused viiekohalise indeksiga Ladad pole ju õiged autod kah Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne