tuvastada ukselink
#1
Photo 

       
Vasta
#2

lisan veel ainult vaate lingiosast, kõige lähemaks vasteks olen suutnud leida wandereri aga ikka pole veel päris see. tootmise ajavahemik 1920-1930 on andnud veel analoogilisi aga mitte täpset vastet. Kinnitusplaadil on säilinud ka algset tumerohelist värvi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#3

Sel ajal võeti ukselingid kuskilt ukselingikontorist ja margikohaseid ei olnud olemas.
Niiet väga ei tasu tõmmelda selle asjaga, et kelle oma täpselt.

Täna neid linke tehakse ka, maksavad ehk 30 - 40€ tk ja taastajal on alati lihtsam võtta 4tk uut, kui hakata mingi kroomimehega vaidlema, et kas 100€ eest saab selle ühe asja korda või mitte. Ja kui palju sinna silumiini peale ikka hõbedat täiteks läheb. 
(eestis ma ei teagi, et keegi sellist asja teeks, seega lisanduvad saatmiskulud)
Vasta
#4

[Pilt: %24_57.JPG?set_id=880000500F]
Vasta
#5

[Pilt: s-l1600.jpg]
Vasta
#6

(07-01-2017, 16:32 PM)süsikas Kirjutas:  [Pilt: s-l1600.jpg]
See ongi ukse, või (pigem)ühepoolne aknalink ,aga ilmselt pärit maja ,mitte auto küljest Rolleyes
Vasta
#7

Ka minule tundub, et ukselink võib olla Wandereri küljest. Mudelitel W21, W22, W240 ja W24 (kinnine) on piltide järgi väga sarnase kujuga ukselingid. Tol ajal (1930-ndad) oli ukselukk tavaliselt paremal ning uksed avanesid eest taha, mistõttu on see juhiukse link. Rosett on täpselt samasugune nagu DKW autodel, kuid ei kuulu selle lingiga kokku. Tegemist on lukuga lingi rosetiga, kuhu ukse võtmega lukustamisel tift kinnitus. Üsna ebakindel lukustus, kuna tugevam mees jõuab selle käega puruks keerata. Seetõttu mindi hiljem üle sellisele süsteemile, kus võtmest lukustamisel hakkas link lihtsalt ringi käima, mitte ei jäänud ühte asendisse kinni. 

Mis puutub koopiatesse, siis pealiskaudsel vaatamisel on nad kõik sarnased, kuid süvenedes detailidesse ilmneb tavaliselt, et konkreetse mudeli asjatundja teeb selget vahet. Lõpuks on selle hobi juures hinnangud subjektiivsed ning koopiadetaile on tõesti mõnikord odavam kasutada, kui originaali korda teha. 

Silumiini kroomimisel on tehtud edusamme ning tänaste võimaluste juures suudab Igor Brokk Narvas ka silumiini juba oluliselt parema kvaliteediga taastada kui mõned aastad tagasi. Materjali eripäa ja seisukorda arvestades iga kord ikkagi ei õnnestu. Kallis on loomulikult, mistõttu tulebki sageli langetada valikuid. 

Link tasub kindlasti säilitada, üks kinnine Wanderer W24 on sõitvana ka Eestis (Võrus), lahtisel on lingid nagu W23 ja muudel suurtel Auto Unioni kontserni autodel. Lahtivõetud projekte näeb Rain Vaikla galeriis mitmeid. 

PS mina ei välistaks, et ksf süsikas postitatud link on ka ikkagi auto küljest, vähemalt rosett. 

PPS need rosetid linkide küljes on minu jaoks igatahes huvitavad, kuna paistavad sobivat DKW-le. 
       
Vasta
#8

Tänud ammendava vastuse eest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne