EL eelne registreerimismärk
#61
(19-01-2017, 23:04 PM)Alts Kirjutas: Siin esitatud lingilt ja veidi edasi uurides, selgus, et "personaalsed/alfabeetilised" numbrid olid üheksakümnendate lõpus mingi aeg ilma lisatasuta. ...

Minagi ei teadnud. Aga keegi Sergei, näe, teadis ... veel mõne aasta eest liikus Tartus Sierra numbriga "SERGEI 1".
Eks igaüks neist valijatest valis numbri sisu oma arunatukese järgi; parim, mida minu silmad näinud on, oli samuti veel kaunis hiljuti Tartus miski heleda Omega A küljes:
"KAMA 2".
Vasta
#62
cesium
Kui Eestis kehtestati 1990. aastal numbrimärkide standard, maksis erilise numbrimärgi soovija 3000 krooni. 1990. aastal, mis riigi kroonid käibel olid?
Vasta
#63
Soovitaks selle küsimusega pöörduda

Ülo Toomsalu
küljetoimetaja 6670137 Ulo.Toomsalu [ ät ] aripaev.ee

või

Sulev Vill peaspetsialist 6201225 5087738 sulev.vill@mnt.ee

Cool
Vasta
#64
lõunanaabritel sobib ka reg. numbrile sõna ka ilma numbrita
näiteks selliseid
Vasta
#65
Millegipärast enamik neist näevad piltidel välja sellised, nagu oleks need tähed/numbrid sinna fototöötlusega pandud. Rolleyes
Vasta
#66
(20-01-2017, 17:10 PM)olevtoom Kirjutas: Minagi ei teadnud. Aga keegi Sergei, näe, teadis ... veel mõne aasta eest liikus Tartus Sierra numbriga "SERGEI 1".
Eks igaüks neist valijatest valis numbri sisu oma arunatukese järgi; parim, mida minu silmad näinud on, oli samuti veel kaunis hiljuti Tartus miski heleda Omega A küljes:
"KAMA 2".
Tunnen seda Sergeid ja mäletan sinist Ford Sierrat sellise numbrimärgiga.Olen kuulnud et see number siiski kingiti sõprade poolt/klapiti raha kokku. See Sierra sellise numbrimärgiga lõpetas liiklemise juba 2001/02 aastal mitte mõne aasta eest...
Vasta
#67
90-ndate lõpus tuli Lõuna-Eesti Vanatehnika Klubi "Levatek" eestvedamisel käibele UNIC seeria, numbrid said soovijad üle Eesti. Minu mäletamise järgi maksid need tavalise numbri hinna, vastasel juhul oleks seeria jäänud tagasihoidlikuks. 



[Pilt: SaurerBT-O-4500_42h_07tak85.jpg]
Vasta
#68
2017 aastal tehakse veel kuskil  ilma sinise otsata numbreid?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#69
(20-01-2017, 23:53 PM)vana Kirjutas: 90-ndate lõpus tuli Lõuna-Eesti Vanatehnika Klubi "Levatek" eestvedamisel käibele UNIC seeria, numbrid said soovijad üle Eesti. Minu mäletamise järgi maksid need tavalise numbri hinna, vastasel juhul oleks seeria jäänud tagasihoidlikuks. 
Aga sellest ma küll siiani aru ei saanud, miks pidi igale pobedale ja saureri bussile peab numbri peal UNIC kirjutatud olema?
Unic oli ju teatavasti prantsuses aastatel 1905-38 toodetav automark...
(ja seda kah raske uskuda et vanatehnikaklubi EI TEADNUD seda fakti)

Ma saaks atu, et kui sul ongi Unic, siis võtad küll sihukese numbri, aga kui pobeda või mb, siis on nagu pisut veider.
Samahästi kui vanale mersule võtta erinumber BMW 001.... Cool  

Aga päris Unic on sihuke:

[Pilt: Autocar_excursion_UNIC_1937_%2814%29.jpg]

..ja lähed sellega soome vanade busside kokkutulekule ja sulle pargib kõrvale UNIC001, kes tegelikult on hoopis Saurer.

Big Grin Big Grin Big Grin

.

.
Vasta
#70
See Uunik on ju tegelikult eesti keelde juurdunud (ilmselt siis Kirsi poolt) paras värdsõna, Ma ei tea küll üheski teises keeles sellele sõnale mingit vastet olevat.
Kirsi tõllakuuris, üks Unic seisab kah, või siis see mis tast veel järgi on.

Ungarlastel on muidugi ka samanimeline naps olemas.
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#71
Unicum on see kärakas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne