Jälle uus traktor MTZ05 baasil seekord
#1
Traktoholism või idiotism on saavutanud haripunkti. Kellel kuradil on neid traktoreid vaja aga midagi on sees mis vajab välja laskmist ja siin on videod toimuvast:

alguses oli see:
https://www.youtube.com/watch?v=EjK8qxYOcSI
https://www.youtube.com/watch?v=TeZ9EmXoIzE&t=70s

ja sellest on saamas see:

https://www.youtube.com/watch?v=S5RsXSl9jO4

https://www.youtube.com/watch?v=99z35h7AKjI
https://www.youtube.com/watch?v=Q9LvsRPol9s
Vasta
#2
Päris hea, kohe päris kuramuse hää tundub olevat Wink
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3
Jääb üle vaid Luige sõnu korrata. Päris kuramuse hää kohe. Traktor meeldib mulle juba oluliselt rohkem, kui motoplokk. Kuigi motoplokk oli väga hästi planeeritud/tehtud, jäi ta ikkagi plokiks.
Jätka, jätka ja näita, näita.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#4
Vahva põka taaskord tulemas. Aga see ilma terakaitseta muruniiduk tundus sama ohtut nagu Kalevipojal läbi Kääpa jõe minna
Vasta
#5
Kuidas on lahendatud hüdropumba rihma vahetus? Tuleb mootorist algav kardaan lahti lasta?

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6
(09-01-2017, 10:26 AM)Aspelund Kirjutas: Kuidas on lahendatud hüdropumba rihma vahetus? Tuleb mootorist algav kardaan lahti lasta?

A.

Mootori kinnituspolid 4tk lahti ja kogu kupatus nihkub ette just niipalju ,et rihma vahetada. Samas laagri ja tihendi keskus müüb jätkurihma. Käib kinni lahti justkui jalgratta kett lukuga ja saad teha nii pika kui soovid. Müüakse meetriga.
Vasta
#7
(09-01-2017, 01:49 AM)speedsta Kirjutas: Vahva põka taaskord tulemas. Aga see ilma terakaitseta muruniiduk tundus sama ohtut nagu Kalevipojal läbi Kääpa jõe minna

Praeguseks on katted olemas ent ohtlik on ikka kuna kasutan seda niidukit pigem pinnasetasandajana. Töötab hästi . Pasaahe aga mis niidukist  lähtub töö käigus on enneolematu. Smile Senini elus...
Vasta
#8
                Tehtud.
Vasta
#9
Võtab sõnatuks  Big Grin   Näeb ikka väga tige välja Wink
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10
(02-03-2017, 22:05 PM)mlsluik Kirjutas: Võtab sõnatuks  Big Grin   Näeb ikka väga tige välja Wink

Smile  ei tea jah... aga vaadates Sinu kasutaja ikooni siis ilmselt oled üks väheseid kes ei küsi miks mu traktoril selline esisild on Smile ja see teadmine  teeb mind väga õnnelikuks...
Vasta
#11
Suurepärane teekond ideest lõpp-produktini. 5+
Ära karda gaasi!
Vasta
#12
liikuv pilt ka esimesest valmis päevast. Eks neid pilte tuleb veel.

https://www.youtube.com/watch?v=tlU_iFoRTEI&t=31s
Vasta
#13
(02-03-2017, 22:45 PM)Erollu Kirjutas: ... ilmselt oled üks väheseid kes ei küsi miks mu traktoril selline esisild on Smile ja see teadmine  teeb mind väga õnnelikuks...
Eks me kõik aimame, kust sellised esisillad pärit on, aga diskreetsusest ei küsi...
           
Paistab et traktoriehitajaid on teisigi.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#14
Miks need esirattad kaldus on?
Ja mida need voolikud esirataste vahel teevad?
Vasta
#15
Ainus küsimus: Miks nii kitsas tagumine osa? Kas piirab mõni valmisdetail, sild vms, või on see taotluslik? Või lihtsalt tundub kitsas? Üle keskmiselt suure raskuskeskmega tunneks ennast seal päris ebakindlalt Sad .
Muus osas on selge, kui oskaks midagigi paremini teha, siis kritiseeriks ja targutaks, senini tuleb vait olla, uurida ja õppida...
12p. laik jms.
Vasta
#16
(03-03-2017, 12:15 PM)AsTroSS Kirjutas: Miks need esirattad kaldus on?
Ja mida need voolikud esirataste vahel teevad?

Et (kartuli) vao vahele ära mahuks.

Mulle tundub et vist on pidurid esiratastel? Huvitav kas tagumised rattad ka pidurdavad? Noh, et kas Lõuna-Eesti mägismaastikul ka sellist tarbida saaks. Wink
Vasta
#17
(03-03-2017, 12:31 PM)olli Kirjutas:
(03-03-2017, 12:15 PM)AsTroSS Kirjutas: Miks need esirattad kaldus on?
Ja mida need voolikud esirataste vahel teevad?

Et (kartuli) vao vahele ära mahuks.

Mulle tundub et vist on pidurid esiratastel? Huvitav kas tagumised rattad ka pidurdavad? Noh, et kas Lõuna-Eesti mägismaastikul ka sellist tarbida saaks. Wink

Meie kandis peab olema ikka raskuskese madalal, rattavahe võimalikult lai ja soovitavalt võimalus vastukaaluks mäepoolse külje peale (a la niitmine alati niidukilatiga mäepoole külge). Enda kitsa hiinakaga käis tütar üle nipli ... Antud traktori algmaterjali elik MTZ-0-ga olen ise korduvalt kummuli käinud, rattavahe liig kitsas. Pidurid on trakatsi juures kolmandajärguline detail.
Vasta
#18
Jäi ka silma, et raskuskeskme kõrguse kohta tundub rataste vahe üsna väike olema, aga ilmselt see traktor on mingite üsna kitsalt määratletud tööde tegemiseks, mitte nii väga univeraalseks tööriistaks mõeldud? Või üldse pigem lihtsalt üks ilus asi, mida ei tahagi töö tegemiseks kasutada? Rolleyes
Vasta
#19
See pöörlev esituli meeldib mulle! Palju tühikaal umbes olla võiks?
Vasta
#20
(02-03-2017, 22:45 PM)Erollu Kirjutas:
(02-03-2017, 22:05 PM)mlsluik Kirjutas: Võtab sõnatuks  Big Grin   Näeb ikka väga tige välja Wink

Smile  ei tea jah... aga vaadates Sinu kasutaja ikooni siis ilmselt oled üks väheseid kes ei küsi miks mu traktoril selline esisild on Smile ja see teadmine  teeb mind väga õnnelikuks...

eila feisis vaadates tekkis küll koheselt küsimus,eet miks esirattad kaldu ja just kitsam pool all?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne