Audi ukseklaas.
#1
Kas keegi on lahanud Audi A6 2004 aasta uksi. Täna juhiukse küljeklaasi alla lastes jäi see poolde vinna lahti kuigi kõrvaga kuulates läks mehhanism ise lõpuni alla. Üles ei tulnud enam omal jõul lõpuni vaid kiilus kinni. Hetkel on klaas käsitsi üles tõstetud.
Milline see ehitus seal on ja mida ta lahti võis rebida, mis seal järgi andis?
Aquila captas non muscas.
Vasta
#2
http://www.realoem.me/Audi/RDW/A6/2004/2...837/837060

[Pilt: 156837600.png]
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3
Nagu pildilt näha, siis ega seal peale jupi nr. 1 midagi suurt ei olegi katki minemas... Cool

Mis "poolakas" maksab 25€ ja saksa oma 45.
Popneedi mõõdud isegi antud.
Vasta
#4
Tere.
Äkki keegi oskab ka 1994a. Renault-19 cabrio kaasreisia ukse el. akna tõste süsteemi pildikese lisada.
Allan.
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#5
Tänan kaasa elamast. Homme löön võtmed sisse ja vaatan järgi oma silmaga mis üllatus seal ees ootab. Tundub et kolmanda liigi autojuhile midagi keerulist ei tohiks olla.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#6
https://www.youtube.com/watch?v=FD2aiiyp4OA
Vasta
#7
Katki läheb seal aknatõstuki mootorit ja tõstemehhanismi ühendav plastikust hammasratas. Õigemini kulub ära ja tänu sellele jooksevad trossid siinidest välja. Vahetuses pole midagi keerulist, lihtsalt odavama otsa varuosadel on rullik kuhu trossid ümber jooksevad kinnitatud kaablivitsadega. Need vitsad lõika katki viimasel hetkel, kui tõstemehhanism ja mootor on omavahel praktilkiselt ühendatud. Kui seda teha varem tekib võimalus, et rullik kargab oma pesast välja ja siis selle õigesti sinna tagasikerimine on ilge porr.
Tuli küll pikk ja segane tekst aga kui tegema hakkad, siis saad aru täpselt mida mõtlesin.
Vasta
#8
See teema sai eile lõpplahenduse. Sisse läks uus tross. Hea oli asjale läheneda kui eespool oli kaks väga head vihjet joonise ja video näol olemas. Joonisel on küll paar asja pisut teise ehitusega aga see ei muuda üldpilti kuid video klappis ideaalselt. 
(Videos nähtud uks oli paugu üle elanud ja tõenäoliselt taastamise käigus olid paar müraisolatsiooni komponenti jäänud tagasi panemata )
 
Kõnealune nn. "tross" on müügis  76 rubla eest koos siinide ja liugurite ja muu pahnaga. Puuri aga needid läbi ja viruta uutega paika. Needid olid  mitte traditsiooniline alumiiniumist poppneet vaid teraselaadsest materjalist omapärase laia peaga "spets" needid. Ühesõnaga, pisut tugevamad kui tavaline poppneet. Ei usaldanud panna neid tavalisi neete vaid läks kokku poltidega.
Ülemiste siini otste "moderniseeritud" kinnituste jaoks tuli puurida kaks lisa auku ristitalasse  (ruuttoru) , et poldi pea mahuks tala sisse. Neid auke oli vaja veel teiselgi põhjusel. Nimelt poppneetide pead paele läbilõikamist jäid sinna toru sisse kõlisema ja neid sealt välja ei saa kuidagi. Täiesti kinnine konstruktsioon. Läbi nende aukude õnnestus need pead välja raputada. Alumine kinnitus on tavalise vinkli küljes ja seal probleeme polnud. 
Lõpetuseks veel pisut "tavotti" liuguritele, ukseluku trossile spreid ja kokku tagasi.
Aamen.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#9
Tsitaat:Neid auke oli vaja veel teiselgi põhjusel. Nimelt poppneetide pead paele läbilõikamist jäid sinna toru sisse kõlisema ja neid sealt välja ei saa kuidagi. 
Minumeelest tulid need vanad neediotsad kuskilt otsa pilust välja -  olen neid ikka paar tk vahetanud. 
Lisaks on nende terasneetide jaoks vajalik vähe asisem needitõmbaja- tavalistega võid nad saata kohe pensile.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne