Nuia EPT Uaz
#1
Photo 
        Kas keegi oskab rääkida vanadest Nuia EPT uaz bussidest ? Hädasti oleks vaja rohkem infot . Masinaks siis selline uaz 452 buhanka
Vasta
#2
(10-01-2017, 19:11 PM)onumarx11 Kirjutas: Kas keegi oskab rääkida vanadest Nuia EPT uaz bussidest ? Hädasti oleks vaja rohkem infot . Masinaks siis selline uaz 452 buhanka

Aastaks passis 91 , aga originaal spirkal aastaks 78.....
Vasta
#3
Foorumi otsingut oled juba kasutanud?

http://automoto.ee/searchresults.html?cx...9j494379j8
Vasta
#4
(10-01-2017, 19:17 PM)cesium Kirjutas: Foorumi otsingut oled juba kasutanud?

http://automoto.ee/searchresults.html?cx...9j494379j8

Ei ole sellist masinat
Vasta
#5
A konkreetselt ei tahaks küsida? Või kulutab esimesed ~ 10 posti siin teemas kirjutamise algpõhjuste väljaselgitamisele?

E: see, et birkal ja passis erinev aasta ei tohiks olla midagi erakordset arvestades millega Nuia EPT tegeles.
Vasta
#6
kui passis uuem kui pirkal, siis miskit kuskil valesti lännu.
Mul 52 passis  1984 e. masina vla ja Nuia pirkal kap.rem. aeg 1991.
asi peaks nagu sedasi olema.

H.
Vasta
#7
(10-01-2017, 19:11 PM)onumarx11 Kirjutas: Kas keegi oskab rääkida vanadest Nuia EPT uaz bussidest ? Hädasti oleks vaja rohkem infot . Masinaks siis selline uaz 452 buhanka

Kunagi sain ka ametiautoks UAZ kastika aga õnnestus koheselt saata Nuia kus tehti mingi kolme kuuga selliseks furgooniks. Originaalis oli laudpõrand, seinakatteks nn soome papp, värv nagu ikka pandud otse rooste peale ilma mingi krundita. Eks ta oli vist mõeldud rohkem seemendustehnikule spermatermoste vedamiseks või muuks mingisuguseks veneaegseks mõtestamata tegevuseks. Võib-olla üritati sellega jäljendada nn UAZ kiirabi keret mis oli iga kolhoosibrigadiri unistuseks aga tulemus oli ikka nagu kõigel vene ajal- täielik sõnnik.
Sai ta siis lahti võetud, raam üle keevitatud, seespoolt õlitatud, seinapolstritele sai punane termatiin peale kleebitud ( miks punane? sest terves EPT-s oli sel aastal ainult punast termatiini) ja  kui lõpuks õnnestus hankida poolpidune lisasoojendus õnnestus isegi paari miinuskraadiga esiaknad jäävabad hoida. Sisse ladusin BAZ bussi istmed mis õnnestus muidugi jällegi althõlma ja suitsuvorsti ning viina eest saada. Muidu teenis autona mind hästi ja peale minupoolset mahajätmist vedas veel üle kahekümne aasta lapsi kooli.
Selge see et sellise aretise tootmise põhjustas totaalne defitsiidi ja plaanimajandus (Kusjuures kastika kasti pidime ka Nuiale ohverdama, see läks ilmselt mõne kapremondi UAZikule)
Vasta
#8
(10-01-2017, 23:06 PM)Meelis2 Kirjutas: Võib-olla üritati sellega jäljendada nn UAZ kiirabi keret mis oli iga kolhoosibrigadiri unistuseks aga tulemus oli ikka nagu kõigel vene ajal- täielik sõnnik.

Miks kiirabi brigadiri unistuseks oli?
Vasta
#9
Kiirabi kere poole õhemast plekist, kui nuiakas. Seega kergem, liikuvam, ökonoomsem.
Vasta
#10
(11-01-2017, 01:12 AM)pen.skar Kirjutas: Kiirabi kere poole õhemast plekist, kui nuiakas. Seega kergem, liikuvam, ökonoomsem.

Ja-ja, ökonoomia oli sellel ajal kõva teema, mäleteme- mäletame. Iga nädal oli vaja paarsada liitrit seda ökonoomiat kuhugile sokutada. Kas siis maha valada või kellelegi kopikate eest ära anda, nii ökonoomsed masinad olid, mitte nii nagu praegu, et paak on kogu aeg tühi. Ja kui kere kergemaks tehti siis kippusid rattad kogu aeg ringi käima, mootoril oli niske meeletu jõud taga.
Vasta
#11
Kiirabi võis olla ehk pisut kiiremate sildadega... peast ei julge lubada, peab raamatust järgi vaatama, ehk seal miskit sellekohta ... 
Mingid tähed mudeli lõpus olid neil kõigil keremudelitel igatahes erinevad...
Eks see tehase kere, kas siis istmetega, või kiirabi, või kaubik,  oli ikka igas mõttes kvaliteetsem kui "nuiakas" vist oli isegi katuseluuk osadel,  aknad käisid lahti ja kuudi soojendus oli tehasest peal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne