Külm ja ukselukud
#1

Probleemiks siis ukselukud, mis ei tule külmaga lahti ja ei jää ka kinni. Vahel ei tööta välimine link , vahel seest. Tihti ei toimi mõlemad. Autodeks VW ja Audi. Probleem kaob kui auto üles sulab ja salongis on 25+ kraadi. Kas on varianti, et ei peaks polstreid maha kakkuma? Või mida üldse teha?
Vasta
#2

Jalle üks Audi Q7, kel seest uksetrossid jääs ja keyless ka ei tööta.
Ning Golf 7 sama jamaga?

Või tegu vanemate masinatega? Sellest saad ju aru, et aastaarvust sõltub nagu öö ja päev, kuidas need lukud seal töötavad.
Vasta
#3

Skoda fabia kannatas selliste sümptomite all kui temp nulli ümber kõikus. Aastast 2008. Kolksvaagen polol samast ajast peaks olema samad lingid ja samad hädad.
Vasta
#4

(10-01-2017, 19:37 PM)Mahno Kirjutas:  Skoda fabia kannatas selliste sümptomite all kui temp nulli ümber kõikus. Aastast 2008. Kolksvaagen polol samast ajast peaks olema samad lingid ja samad hädad.

Tegu siis ikka 2000 alguse masinatega. Mingist hetkest käivad lingid tühja ja ei ava.
Vasta
#5

Näiteks  Audid 2001-2004 kannatavad sama haiguse all. Nendel on ukselingi trossil mingi vale määre sees mis alates 10-15 miinusest ära hangub.Tuleb uks lahti harutada ja see tross korraliku määrdega läbi puhuda ja hädad kadunud ainult, et selleks tööks on vaja 12 kant torx võtmeid.
Samade hädade all kannatavad veel paljud Volksud ja Škodad.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#6

Tore kuulda, et teistelgi automarkidel peale subaru (BH legacy/outback) seda juhtubSmile

See häda et uks lahti kuidagi isegi tuleb, aga kinni ei jää - oli neil kanges külmas küljes ka siis kui nad veel poole nooremad olid.
Kui kasvõi ühe luku mehhanism külmub ja lahti ei tule, siis arvab kesklukujuhtimine, et kõik uksed tuleb uuesti lukku panna. 
Autosse pääsemiseks tuleb ära mõistatada, milline ukselukk on veel töökorras ja see kähku lingist lahti krabada, enne kui kesklukk uuesti sekkub.

Loomulikult kui ei viitsi suvel soojaga vähemalt juhiuksel uksepolstrit ja kogu lukumehhanismi välja kiskuda, siis tuleb seda teha ootamatul hetkel -15C juures õues. 
Sest kui sooja garaaži käepärast pole, ei saa sinna ka sõita lotendava uksega, mis sulgumast keeldub. 
Võibolla isegi õnnestub tõrkuv uks uuesti poolfikseeritud asendis lukku meelitada keskluku abil(seekord jäädavalt kuni sulamiseni), aga siis autost sisse-välja tuleb käia näiteks tagaluugi kaudu.
Tsirkus. Mis annab vähemalt natuke soojaSmile
Vasta
#7

(10-01-2017, 19:59 PM)TeeTL Kirjutas:  Sest kui sooja garaaži käepärast pole, ei saa sinna ka sõita lotendava uksega, mis sulgumast keeldub. 

Saab ikka - vanakool kasutas selleks näiteks alati pagassis vedelevat veoköit, millega uks seestpoolt pidemest millegi külge kinni seoti.
Alfameestel (mul ntx) oli selleks puhuks salongis isegi spetsrihmad olemas.

Probleem lahenes alles 2000ndetate alguses, kui tekkisid head odavad külmakindlad õlid ning kõik 4 lukku sai lahti võetud, puhtaks pestud ja kokku pandud.
Mis ei ole ühe päeva töö teatavasti.... Toungue
Vasta
#8

(10-01-2017, 19:44 PM)Daff Kirjutas:  Samade hädade all kannatavad veel paljud Volksud ja Škodad.

VAG-grupp on selles suhtes legendaarne, et uksed ei käi lahti või kinni. Vist kõik erinevad lingilahendused peale Põrnikat on osutunud ebatöökindlaks. Põrnika kohta ei oska öelda, sellega pole nii palju kokkupuudet.
Vasta
#9

Pole midagi uut siin päikese all, jälle kordub kõik - kordub uuesti nagu laulusalm räägib. 
Eile maadlesime jääraja tarbeks kohale toodud seati kaubikuga, või oli see nüüd caddy - noo vahet pole. Tükk tegu kui kõik käima sai, küll ei tule sees lahti, küll ei tule väljast... Määrde asi jah.
Huvitav tähelepanek elust enesest, VAG'i masinatel ei taha külmaga uksed lahti tulla, bummeritel mul ei ole tahtud uksed jällegi kinni minna. Korduvalt turvavööga uks kinni seotud ja hiljem siis auto soojenedes saab ukse kinni...  Big Grin   Toungue  Nii E34, 39 kui ka E61, samuti seitsmene tegi avatud uste päevi külmadega...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Mul seni kõikide Audidega nii olnud ja tegu on suht paratamatusega. Kui ikka temperatuur kõigub nii nagu ta meie Eestis seda teeb, siis on tulemus alati minu jaoks teada olnud. Õlitamine ja puhastamine aitab, aga mitte 100%. Viimati siis reedel sai jäi ühe ukse link seestpoolt tühja käima ja nagu juba teada on, siis jälle vaja see käepide eemaldada ja link ning siis klamber uuesti trossi ja lingi vahele panna...(A100 C4).
Vanemate ukselinkidega Audid on külmaga veelgi paremad meelelahutajad.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne